Презентація "Основні поняття інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами"

Про матеріал
У Законі України «Про освіту» (2017 р.) зазначено: «особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту». Вочевидь така підтримка реалізується через відповідні психологопедагогічні та корекційно-розвиткові послуги, спеціальне обладнання, наявність асистента вчителя та/або асистента дитини, необхідні адаптації та/або модифікацій в освітньому процесі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами

Номер слайду 2

Освіта для всіхІнклюзивні цінності

Номер слайду 3

Інклюзія – це процес. ЇЇ слід розглядати як неперервний пошук ефективних засобів врахування питання багатомірності. Інклюзія навчає співіснувати з відмінностями, які розглядаються як стимул для заохочення дітей і дорослих до навчання.

Номер слайду 4

В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію учнів, і водночас створює відповідні умови для отримання якісної освіти такими дітьми.

Номер слайду 5

Інклюзивна освіта. Повноцінна освіта. Спілкування з ровесниками. Впевненість в собіРозуміння суспільством особливих потреб. Виховання чуйності і розуміння до дітей з ООПАдаптація та інтеграція в суспільство

Номер слайду 6

Право на доступ до освіти. Оцінка на ранньому етапіЗабезпечення доступу за наявності інклюзивного навчання. Усунення бар’єрів Створення інклюзивного навчально-розвиваючого середовища. Робота з батьками як партнерами

Номер слайду 7

Право на якісну освіту. Позитивне навчальне середовищеІнвестування в учителя. Навчальні плани, методика роботи та інше. Доброзичливе до дітей, безпечне і здорове середовище. Навчання та оцінка, засновані на правах людей

Номер слайду 8

Право на якісну освіту. Повага до ідентичності, культури, мови. Повага права на участь. Повага до психофізичних особливостей

Номер слайду 9

Кожна дитина відвідує школу

Номер слайду 10

Кожна дитина проходить дошкільне навчаннята своєчасно приходить до школи

Номер слайду 11

Кожна дитина вчиться

Номер слайду 12

Кожна дитина отримує підтримку завдяки ефективному та результативному управлінню

Номер слайду 13

У Законі України «Про освіту» (2017 р.) зазначено: «особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту». Вочевидь така підтримка реалізується через відповідні психологопедагогічні та корекційно-розвиткові послуги, спеціальне обладнання, наявність асистента вчителя та/або асистента дитини, необхідні адаптації та/або модифікацій в освітньому процесі.

Номер слайду 14

Діти з особливими освітніми потребами. Поняття «діти з особливими освітніми потребами» широко охоплює всіх учнів, чиї освітні проблеми виходять за межі загальноприйнятої норми.

Номер слайду 15

Воно стосується дітей з особливостями психофізичного розвитку, обдарованих дітей та дітей із соціально вразливих груп (наприклад, вихованців дитячих будинків тощо).

Номер слайду 16

Загальноприйнятий термін «діти з особливими освітніми потребами» робить наголос на необхідності забезпечення додаткової підтримки в навчанні дітей, які мають певні особливості розвитку.

Номер слайду 17

Вочевидь, прийнятним є визначення, за яким до дітей з особливими потребами відносять: дітей-інвалідів, дітей з незначними порушеннями здоров’я, соціальними проблемами та обдарованих дітей.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Інкл
Додано
8 лютого
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку