“Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Від нас, і від нашого вміння, майстерності, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадське інтелектуальне обличчя , її місце і роль у житті, її щастя. Нема й бути не може абстрактного учня. Кожна дитина-це цілий світ-неповторний і своєрідний.”В. А. Сухомлинський
Номер слайду 3
Існує тільки один спосіб реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні – робити навчання сферою самоствердження особистості…
Номер слайду 4
Розвиток сучасної науки ставить перед школою нові завдання
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Принципи особистісно-орієнтованого навчання
Номер слайду 7
ГОЛОВНІ ІДЕЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Номер слайду 8
Засоби досягнення мети особистісно -орієнтованого навчання
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Діалогце такий вид діяльності, який забезпечує комунікативне і ситуативно-мотивоване оперування мовним матеріалом
Номер слайду 11
Навчання у співпрацідає змогу учням набути навички спілкування та співпраці, стимулює роботу в команді
Номер слайду 12
визначають ставлення учнів до конкретної ситуації чи проблеми, дають змогу набути знання шляхом гри та змогу діяти «як насправді», активізують діяльність учнівІгрові методи
Номер слайду 13
Метод проектів Підготовка;Планування;Дослідження;Результати і висновки;Уявлення або звіт;Оцінка результатів.самостійно-спланована і реалізована робота, в якій мовленнєве спілкування вплетене в інтелектуально-емоційний контекст іншої діяльності
Номер слайду 14
Інформаційні методивикористання програми для створення презентацій Microsoft Power Point, контрольно-діагностичної системи Test-W.
Номер слайду 15
Інтерактивні вправи. Робота в малих групах;Коло ідей;Мозковий штурм;Навчаючи – учусь (“Броунівський рух”);Мікрофон;Розігрування ситуації в ролях. Ажурна пилка;Метод проектів, та ін.
Номер слайду 16
лексичні та граматичні ігри з елементами змаганняігри-змаганняінтелектуальні автентичні ігри ігри-конкурсиспокійні інтелектуальні ігрирольові ігри. На уроках використовуємо:пізнавально – художні дидактичні ігри рухливі дидактичні ігри з інтелектуальним навантаженням ігри-драматизації
Номер слайду 17
У північних народів є простий і мудрий афоризм : “ Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день. Якщо подарувати дві, буде ситою два дні. Якщо навчити ловити рибу – буде ситою все життя ”. Так і в навчанні : скільки б у школяра не було предметних знань і вмінь, старанності, сумлінності – їх усе одно буде замало для подальшого успішного навчання і розвитку.