Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (3 години на тиждень) на 2020-2021 н. р. за підручником О. Д. Карп'юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2016.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (3 години на тиждень) на 2020-2021 н. р. за підручником О. Д. Карп’юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2016.
I семестр
№ |
Дата
|
Тема уроку |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
|||||||||||||
Рецептивні |
Інтерак-ційні |
Продуктивні |
Еколог. безпека та ста-лий розви-ток |
Грома-дянська відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Лексика |
Грамати-ка |
||||||||||
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (16 год.) |
||||||||||||||||||
1 |
|
Повторення. Знову до школи. Впр. 2, с. 4-5. |
Розуміє достатньо на слух
Розуміє ключову інформацію в аудіотексті
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Обмінюється думками,
відповідає на запитання
Складає діалоги
|
Пише речення у поданих граматичних часах
Описує характер людини
Описує свого друга
Знає правила та вміє вживати в мовленні порівняльні структури |
|
Наводить приклади взаємодо-помоги членам родини.
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
Демонструє культуру поведінки
Порівнює сімейні традиції.
|
Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі свого розпоряд-ку дня |
Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями сімейного бюджету |
Повторення ЛО Go sightseeing, accommodation, to book, a resort kind,reliable,socia-ble, helpful, understanding, ambitious,lazy, strict,honest, friendly,fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic Brave,stubborn, thoughtful, selfish,serious, generous, tidy, optimistic, polite
Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common |
Граматичні струк-тури Present та Past
Прикмет-ники
Порівня-льні структури As…as or not so…as |
|||||||
2 |
|
Повторення. Мій літній відпочинок. Впр. 4, с. 6. |
||||||||||||||||
3 |
|
Повторення. Подорожі. Впр. 7, с. 7. |
||||||||||||||||
4 |
|
Граматика. Present Tenses. с. 8-11. |
||||||||||||||||
5 |
|
Моя персональна інформація. Впр.1, с.14. |
||||||||||||||||
6 |
|
Риси характеру. с. 17-19 |
||||||||||||||||
7 |
|
Моя сім’я та друзі. с. 17-19. |
||||||||||||||||
8 |
|
Чи хороший ти друг? с. 19-21. |
||||||||||||||||
9 |
|
Мої найкращі друзі. с. 21-23. |
||||||||||||||||
10 |
|
Поговоримо про справжню дружбу. с. 21-23. |
||||||||||||||||
11 |
|
Граматика. Порівняння с. 24-25. |
||||||||||||||||
12 |
|
Пишемо лист другу |
||||||||||||||||
13 |
|
Якими мають бути вірні друзі. Впр. 3, с. 29. |
||||||||||||||||
14 |
|
Розвиток лексико-граматичних навичок с. 29. |
||||||||||||||||
15 |
|
Значення дружби у нашому житті . |
||||||||||||||||
16 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 2. Стиль життя (15 год.) |
||||||||||||||||||
17 |
|
Здоровий спосіб життя. с. 30-31.
|
Розуміє основну інформацію в тексті
Розуміє лексико-граматич- ний контекст
Розуміє короткий простий текст, уміє знаходити необхідну інформацію
|
Висловлює свою думку
Ставить запитання і відповідає на запитання
Пише електронний лист про вільний час
Обмінюється думками |
Складає речення, використо-вуючи май-бутні часи Описує важливі речі для підлітків Висловлюється на тему улюблених хоббі Висловлює поради Складає коротке зв’язне висловлення
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
Висловлює власне ставлення до розмаїття видів діяльності у таборі відпочинку
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Висловлює власне ставлення до дружби |
Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини
Надає реко-мендації щодо дотри-мання здорового способу життя.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. |
Rapid, solve, nightmare, breathe, stage, previous, to relax, an eyelid A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time Vocabulary box p. 43 ЛО теми
|
Tenses
Conditio-nals
Future Tenses
Giving advice
|
|||||||
18 |
|
Бути здоровим – важливо. с. 31-32. |
||||||||||||||||
19 |
|
Правильне харчування. с. 33-36.
|
||||||||||||||||
20 |
|
Ми за здорове харчування |
||||||||||||||||
21
|
|
Граматика. Future Tenses. с.37-39.
|
||||||||||||||||
22 |
|
Граматика. Future Tenses. с.37-39. |
||||||||||||||||
23 |
|
Як зберегти своє здоров’я? |
||||||||||||||||
24 |
|
Здорове сьогодення. с. 43-45.
|
||||||||||||||||
25 |
|
Правила здорового стилю життя Впр. 6, с. 49. |
||||||||||||||||
26 |
|
Гарний сон – запорука здоров’я с. 49-50.
|
||||||||||||||||
27 |
|
Здоровий сон та здорове харчування. Впр. 12, с. 53. |
||||||||||||||||
28 |
|
У тебе здоровий спосіб життя? с. 51-53.
|
||||||||||||||||
29 |
|
Здоров’я – наш безцінний дар |
||||||||||||||||
30 |
|
Хобі та звички. Їх вплив на здоров'я. с. 54-57. |
||||||||||||||||
31 |
|
Стиль життя. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 3. Шкільне життя (17 год.) |
||||||||||||||||||
32 |
|
Моя школа. с. 61-63.
|
Розуміє ключову інформацію в аудіотексті Розуміє лексико-граматич- ний контекст Розуміє текст, уміє знаходити необхідну інформацію
Розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту та доповнює текст реченнями, яких бракує
Розуміє тексти на знайомі теми, побудовані на основі широко-вживаного мовного матеріалу |
Висловлює власну дум-ку, відпо-відає на запитання Уміє прави-льно вжива-ти модальні дієсл.в типо-вих комуні-кат. ситуац. Ставить запитання і відповідає на запитання Обмінюєть-ся думками. Описує обладнання своєї школи |
Пише речення з модальними дієсловами
Описує різницю між школами Описує свої шкільні кабінети, предмети
Вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи подані слова
Уміє правильно вживати тематичну лексику та граматичні структури в типових комунікатив-них ситуаціях і контекстах
Складає коротке зв’язне висловлення |
|
Обговорює шкільні правила та предмети
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
Поважно ставиться до шкіль-ного життя зарубіж-них однолітків
Пропонує варіанти участі школи/кла-су в житті громади.
Обговорює шкільні правила.
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. |
Devoted, generous, greedy, hard-working, to devote, to bother, lonely A university, to decide, to improve, to memorize, to cheer smb up
An education, a technology, national, primary, secondary, typical, to take an exam Sneakers, the Pledge of Alle-giance, guardian, to yawn, a charter,
Arts and Crafts Room, Assembly Hall, Canteen, Gymnasium, Laboratory, Com-puter Room, Lib-rary, Work-shop, well-equipped
Responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, firm
headmaster, an IT teacher, a psychologist, a janitor, a librarian |
Tenses
Should may/might |
|||||||
33 |
|
Граматика. Модальні дієслова. с. 64-67.
|
||||||||||||||||
34 |
|
Граматика. Модальні дієслова. с. 64-67. |
||||||||||||||||
35 |
|
Школи Великої Британії. с. 68-71. |
||||||||||||||||
36 |
|
Шкільне навчання закордоном
|
||||||||||||||||
37 |
|
Шкільне обладнання. с. 74-77. |
||||||||||||||||
38 |
|
Мій шкільний клас. с. 79-80. |
||||||||||||||||
39 |
|
Наші вчителі. с. 81-83. |
||||||||||||||||
40 |
|
Граматика. Past Continuous. с.84-86, с. 98 впр. 1,2.
|
||||||||||||||||
41 |
|
Мої однокласники |
||||||||||||||||
42 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||
43 |
|
Контроль читання
|
||||||||||||||||
44 |
|
Школа у моєму житті |
||||||||||||||||
45 |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
46 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||
47 |
|
Шкільне життя. Підсумковий урок. |
||||||||||||||||
48 |
|
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
II семестр
№ |
Дата
|
Тема |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
|||||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракцій-ні |
Продуктивні |
Еколог. безпека та ста-лий розви-ток |
Грома-дянська відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Лексика |
Грамати-ка |
||||||||||||||||||||
Тема 4. Література (14 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||
49 |
11.01 |
Книжки – наші друзі та вчителі (ст. 114 – 116) |
Розуміє короткі прості тексти, лексико-граматич- ний контекст.
Розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і , вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів, використовує активну тематичну лексику
|
Відповідає на запитання уміє правильно вживати тема-тичну лексику в типових комунікативних ситуаціях відповідає на запитання Обмінюється думками Обмінюється думками Спілкується у комунікативних ситуаціях
|
Надає інформацію про книгу. Висловлює свою думку Пише низку простих фраз і речень , знає правила та вміє вживати дані граматичні структури Складає речення з набору слів. Пише зв’язне висловлювання з теми |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. Висловлює власне ставлення щодо героїв книг. |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн та в бібліотеці. Критично оцінює вплив негативних героїв на життя однолітків.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості
|
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general, an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional, an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth |
Active and Passive Voices.
Present Simple Passive. |
|||||||||||||||||
50 |
12.01 |
Сучасна література с.116-118 |
||||||||||||||||||||||||||
51 |
15.01 |
Література та книги с.116-118 |
||||||||||||||||||||||||||
52 |
18.01 |
Літературні жанри |
||||||||||||||||||||||||||
53 |
19.01 |
Моя улюблена книга |
||||||||||||||||||||||||||
54 |
22.01 |
Який ти читач? |
||||||||||||||||||||||||||
55 |
25.01 |
Відомі світові письменники ст. 119 – 121 |
||||||||||||||||||||||||||
56 |
26.01 |
Граматичний куточок. Активний та пасивний стан. С.122-125 |
||||||||||||||||||||||||||
57 |
29.01 |
Граматичний куточок. Активний та пасивний стан. С.122-125 |
||||||||||||||||||||||||||
58 |
01.02 |
Читання – моє хобі |
||||||||||||||||||||||||||
59 |
02.02 |
Улюблені жанри. Алан Мілн. Розвиток умінь аудіювання с.125-128 |
||||||||||||||||||||||||||
60 |
05.02 |
У бібліотеці с.129-133 |
||||||||||||||||||||||||||
61 |
08.02 |
Улюблений письменник, книжка. с. 134-136 |
||||||||||||||||||||||||||
62 |
09.02 |
Узагальнення вивченого (с.164-168) |
||||||||||||||||||||||||||
Тема 5. Музика (14 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||
63 |
12.02 |
Поговоримо про музику. |
Знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку. Розуміє лексико-граматичний контекст. Розуміє короткі прості тексти.
|
Ставить запитання і відповідає на запитання,
обмінюється думками та інформацією на близькі/зна-йомі теми у передбачу-ваних повсякде-нних ситуаціях. Підтримує бесіду про різні види музики |
Описує музичну подію.
Описує свої музичні смаки
Пише низку простих фраз і речень. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопо-чуття.
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer, to be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice) |
Активний та пасивний стан |
|||||||||||||||||
64 |
15.02 |
Музичні жанри с. 137-140 |
||||||||||||||||||||||||||
65 |
16.02 |
Музичні інструменти |
||||||||||||||||||||||||||
66 |
19.02 |
На концерті с. 140-145 |
||||||||||||||||||||||||||
67 |
22.02 |
Музичні стилі с. 140-145 |
||||||||||||||||||||||||||
68 |
23.02 |
Граматичний куточок. Past Simple Passive. с. 146-148 |
||||||||||||||||||||||||||
69 |
26.02 |
Відомі музичні групи с. 149-153 |
||||||||||||||||||||||||||
70 |
01.03 |
Зірки естради. с. 153-157 |
||||||||||||||||||||||||||
71 |
02.03 |
Відомі музиканти України |
||||||||||||||||||||||||||
72 |
05.03 |
Народжені з піснею. Таланти України
|
||||||||||||||||||||||||||
73 |
09.03 |
Музика на радіо с. 158-160 |
||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Сучасна українська пісня с. 160-163 |
||||||||||||||||||||||||||
75 |
12.03 |
Музика у моєму житті. с. 160-163 |
||||||||||||||||||||||||||
76 |
15.03 |
Узагальнення вивченого (с. 168-173) |
||||||||||||||||||||||||||
Тема 6. Засоби масової інформації (12 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||
77 |
16.03 |
Засоби масової інформації |
Розуміє короткі прості тексти, мовлення та аудіотек-сти, розуміє лексико-граматич- ний контекст.
|
Обмінюється думками, відповідає на запитання
Пише особистий лист про пресу в Україні.
Підтримує бесіду про різні види газет та журналів. |
Вміє подавати інформацію про періодичні видання
Пише низку простих фраз і речень. |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
Аргументує раціональність покупки. |
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
Граматичні часи |
|||||||||||||||||
78 |
19.03 |
Процес створення газет с. 182-184 |
||||||||||||||||||||||||||
79 |
29.03 |
З історії української преси. с. 185-188 |
||||||||||||||||||||||||||
80 |
30.03 |
Сучасна преса України с. 185-188 |
||||||||||||||||||||||||||
81 |
02.04 |
З історії британської преси |
||||||||||||||||||||||||||
82 |
05.04 |
Сучасна британська преса с.189-191 |
||||||||||||||||||||||||||
83 |
06.04 |
Граматичний куточок. Mixed Tenses с.191-193 |
||||||||||||||||||||||||||
84 |
09.04 |
Журнали та газети, які ми читаємо. с.194-196 |
||||||||||||||||||||||||||
85 |
12.04 |
Наша місцева газета. Характеристика періодичного видання |
||||||||||||||||||||||||||
86 |
13.04 |
Мій улюблений журнал |
||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Переваги та недоліки ЗМІ |
||||||||||||||||||||||||||
88 |
16.04 |
Узагальнення вивченого с. 225 – 228
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема 7. Велика Британія та Україна (17 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||
89 |
19.04 |
Країни та континенти. с.200-202 |
Розуміє короткі прості тексти та аудіотекс-ти, розуміє лексико-граматич- ний контекст.
|
Обмінюється думками,
відповідає на запитання про країни
Підтримує бесіду про географічне розташування, клімат України та Великобританії. |
Пише низку простих фраз і речень.
Знає правила та вміє вживати в мовленні дієслова та структури у пасивному стані.
|
Дискутує довкола питань екології.
Обгово-рює питання, пов’язані із збереже-нням навколишнього середовища
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманіт-ні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
|
Запитує про/пояс-нює правила безпеки пересу-вання по країні
|
Визначає орієнтовну вартість перебува-ння в країні виучуваної мови.
|
a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed,
географічні назви
|
Артиклі,
Present Perfect Passive
Граматичні часи |
|||||||||||||||||
90 |
20.04 |
Географічний огляд
|
||||||||||||||||||||||||||
91 |
23.04 |
Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії с.203-205 |
||||||||||||||||||||||||||
92 |
26.04 |
Населення Британії. с.207-208 |
||||||||||||||||||||||||||
93 |
27.04 |
Граматичний куточок. Present Perfect Passive с.208-211 |
||||||||||||||||||||||||||
94 |
30.04 |
Сполучене Королівство: географічне розташування, клімат с.212-214 |
||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Країни та континенти. Британські міста |
||||||||||||||||||||||||||
96 |
07.05 |
Україна: географічне розташування, клімат. с.215-219 |
||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Українські міста та обласні центри |
||||||||||||||||||||||||||
98 |
11.05 |
Наша область та моє село |
||||||||||||||||||||||||||
99 |
14.05 |
Узагальнення вивченого |
||||||||||||||||||||||||||
100 |
17.05 |
Контроль аудіювання. |
||||||||||||||||||||||||||
101 |
18.05 |
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||
102 |
21.05 |
Контроль говоріння. |
||||||||||||||||||||||||||
103 |
24.05 |
Контроль читання. с. 233-236
|
||||||||||||||||||||||||||
104 |
25.05 |
Повторення та систематизація вивченого. с.229-232 |
||||||||||||||||||||||||||
105 |
28.05 |
Узагальнення вивченого за ІІ семестр. |
||||||||||||||||||||||||||