Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (3 години на тиждень) на 2020-2021 н. р. за підручником О. Д. Карп'юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2016.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі (3 години на тиждень) на 2020-2021 н. р. за підручником  О. Д. Карп’юк  «English» для загальноосвітніх закладів. -  Тернопіль : Астон – 2016.

 

I семестр

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

Тема уроку

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

 

Рецептивні

 

Інтерак-ційні

 

Продуктивні

Еколог. безпека та ста-лий розви-ток

Грома-дянська

 відпові-дальність

Здоров’я

 і безпека

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність
Лексика

Грамати-ка

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (16 год.)

1

 

Повторення. Знову до школи. Впр. 2, с. 4-5.

 

Розуміє достатньо

на слух

 

Розуміє ключову інформацію

в аудіотексті

 

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Обмінюється думками,

 

відповідає на запитання

 

Складає діалоги

 

 

Пише речення у поданих граматичних часах

 

Описує характер людини

 

Описує свого друга

 

Знає правила та вміє вживати в мовленні порівняльні структури

 

Наводить приклади взаємодо-помоги членам родини.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

Демонструє культуру поведінки

 

Порівнює сімейні традиції.

 

 

 

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі свого розпоряд-ку дня

 

Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями сімейного бюджету

Повторення ЛО

Go sightseeing, accommodation,

to book, a resort

kind,reliable,socia-ble, helpful,

understanding,

ambitious,lazy,

strict,honest,

friendly,fair,

complaining, amusing, jealous,

overprotective, pessimistic

Brave,stubborn, thoughtful, selfish,serious,

generous, tidy,

optimistic, polite

 

Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common

 

Граматичні струк-тури Present та Past

 

Прикмет-ники

 

 

Порівня-льні структури As…as or not so…as

2

 

Повторення. Мій літній відпочинок. Впр. 4, с. 6.

3

 

Повторення. Подорожі. Впр. 7, с. 7.

4

 

Граматика. Present Tenses. с. 8-11.

5

 

Моя персональна інформація. Впр.1, с.14.

6

 

Риси характеру. с. 17-19

7

 

Моя сім’я та друзі.

с. 17-19.

8

 

Чи хороший ти друг?

с. 19-21.

9

 

Мої найкращі друзі.     с. 21-23.

10

 

Поговоримо про справжню дружбу.

с. 21-23.

11

 

Граматика. Порівняння

с. 24-25.

12

 

Пишемо лист другу

13

 

Якими мають бути вірні друзі. Впр. 3, с. 29.

14

 

Розвиток лексико-граматичних навичок

с. 29.

15

 

Значення дружби у нашому житті .

16

 

Я, моя родина, мої друзі. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2.  Стиль життя (15 год.)

17

 

 

Здоровий спосіб життя.  с. 30-31.

 

 

Розуміє основну інформацію в тексті

 

Розуміє лексико-граматич-

ний контекст

 

Розуміє короткий простий текст, уміє знаходити необхідну інформацію

 

 

Висловлює свою думку

 

Ставить запитання і відповідає на запитання

 

Пише електронний лист про вільний час

 

Обмінюється думками

Складає речення, використо-вуючи май-бутні часи

Описує важливі речі для підлітків

Висловлюється на тему улюблених

хоббі

Висловлює поради

Складає коротке зв’язне висловлення

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття видів діяльності у таборі відпочинку

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Висловлює власне ставлення до

дружби

Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я.

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Надає реко-мендації щодо дотри-мання здорового способу життя.

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.

 

Rapid, solve, nightmare, breathe, stage, previous, to relax, an eyelid

A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time

Vocabulary box p. 43

ЛО теми

 

Tenses

 

Conditio-nals

 

 

Future Tenses

 

Giving advice

 

 

18

 

Бути здоровим – важливо. с. 31-32.

19

 

Правильне харчування.

с. 33-36.

 

20

 

Ми за здорове харчування

21

 

 

Граматика. Future Tenses. с.37-39.

 

22

 

Граматика. Future Tenses. с.37-39.

23

 

Як зберегти своє здоров’я?

24

 

Здорове сьогодення.

с. 43-45.

 

 

 

25

 

Правила здорового стилю життя

Впр. 6, с. 49.

26

 

Гарний сон – запорука здоров’я с. 49-50.

 

27

 

Здоровий сон та здорове харчування.

Впр. 12, с. 53.

28

 

У тебе здоровий спосіб життя? с. 51-53.

 

29

 

Здоров’я – наш безцінний дар

30

 

Хобі та звички. Їх вплив на здоров'я. с. 54-57.

31

 

Стиль життя. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Шкільне життя (17 год.)

32

 

Моя школа. с. 61-63.

 

Розуміє ключову інформацію в аудіотексті

Розуміє лексико-граматич-

ний контекст

Розуміє текст, уміє знаходити необхідну інформацію

 

Розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту та доповнює текст реченнями, яких бракує

 

Розуміє тексти на знайомі теми, побудовані на основі широко-вживаного мовного матеріалу

Висловлює власну дум-ку,  відпо-відає на запитання

Уміє прави-льно вжива-ти модальні дієсл.в типо-вих комуні-кат. ситуац.

Ставить запитання і відповідає на запитання

Обмінюєть-ся думками.

Описує обладнання своєї школи

 

Пише речення з модальними дієсловами

 

Описує різницю між школами

Описує свої шкільні кабінети, предмети

 

Вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи подані слова

 

Уміє правильно вживати тематичну лексику та граматичні структури в типових комунікатив-них ситуаціях і контекстах

 

Складає коротке зв’язне висловлення

 

 

Обговорює шкільні правила та предмети

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

Поважно ставиться до шкіль-ного життя зарубіж-них однолітків

 

Пропонує варіанти участі школи/кла-су в житті громади.

 

Обговорює шкільні правила.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.

Devoted, generous, greedy, hard-working, to devote, to bother, lonely

A university, to decide, to improve, to memorize, to cheer smb up

 

An education, a technology, national, primary, secondary, typical, to take an exam

Sneakers, the Pledge of Alle-giance, guardian,

to yawn, a charter,

 

Arts and Crafts Room, Assembly Hall, Canteen,

Gymnasium, Laboratory, Com-puter Room, Lib-rary, Work-shop,

 well-equipped

 

Responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, firm

 

headmaster,

 an IT teacher,

a psychologist, a janitor, a librarian

Tenses

 

 

Should may/might

33

 

Граматика. Модальні дієслова. с. 64-67.

 

34

 

Граматика. Модальні дієслова. с. 64-67.

35

 

Школи Великої Британії. с. 68-71.

36

 

Шкільне навчання закордоном

 

37

 

Шкільне обладнання.

с. 74-77.

38

 

Мій шкільний клас.

с. 79-80.

39

 

Наші вчителі.

с. 81-83.

40

 

Граматика. Past Continuous.

с.84-86, с. 98 впр. 1,2.

 

41

 

Мої однокласники

42

 

Контроль аудіювання

43

 

 

Контроль читання

 

44

 

Школа у моєму житті

45

 

Контроль письма

46

 

Контроль говоріння

47

 

Шкільне життя. Підсумковий урок.

48

 

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II  семестр

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

Тема

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

 

Рецептивні

 

Інтеракцій-ні

 

Продуктивні

Еколог. безпека та ста-лий

розви-ток

 

Грома-дянська

 відпові-дальність

 

Здоров’я і безпека

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність
 
 
Лексика

 

 

Грамати-ка

Тема 4. Література (14 год.)

49

11.01

Книжки – наші друзі та вчителі (ст. 114 – 116)

Розуміє короткі прості тексти,

лексико-граматич-

ний контекст.

 

Розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і , вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів,

використовує активну тематичну лексику

 

 

Відповідає на запитання

уміє правильно вживати тема-тичну лексику в типових комунікативних ситуаціях

відповідає на запитання

Обмінюється думками

Обмінюється думками

Спілкується у комунікативних ситуаціях

 

 

Надає інформацію про книгу.

Висловлює свою думку

Пише низку простих фраз і речень ,

знає правила та вміє вживати дані граматичні структури

Складає речення з набору слів.

Пише зв’язне висловлювання з теми

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

Висловлює власне ставлення

щодо героїв книг.

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

та в бібліотеці.

Критично оцінює вплив негативних героїв на життя однолітків.

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

 

a catalogue, fiction,

non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories;

 in general, an author, a genre,

an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama,  a dramatist, amusing, emotional, an achievement,

an essay, an inspiration,

a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography

an imagination, truthful,

 true-to-life;

to hold smb’s attention / interest; right after smth

 

Active and Passive Voices.

 

Present Simple Passive.

50

12.01

Сучасна література

с.116-118

51

15.01

Література та книги

с.116-118

52

18.01

Літературні жанри

53

19.01

Моя улюблена книга

54

22.01

Який ти читач?

55

25.01

Відомі світові письменники

ст. 119 – 121

56

26.01

Граматичний куточок. Активний та пасивний стан. С.122-125

57

29.01

Граматичний куточок. Активний та пасивний стан. С.122-125

58

01.02

Читання – моє хобі

59

02.02

Улюблені жанри. Алан Мілн.  Розвиток умінь аудіювання

с.125-128

60

05.02

У бібліотеці

с.129-133

61

08.02

Улюблений письменник, книжка. с. 134-136

62

09.02

 

Узагальнення вивченого

(с.164-168)

Тема 5. Музика (14 год.)

63

12.02

Поговоримо про музику.

 

Знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку.

Розуміє лексико-граматичний  контекст.

Розуміє короткі прості тексти.

 

 

Ставить запитання і відповідає на запитання,

 

обмінюється думками та інформацією на близькі/зна-йомі теми у передбачу-ваних повсякде-нних ситуаціях.

Підтримує бесіду про різні види музики

 

Описує музичну подію.

 

Описує свої музичні смаки

 

Пише низку простих фраз

і речень.

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

Наводить приклади впливу музики на здоров’я

 і самопо-чуття.

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

 

concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer,  to be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend con­cert halls, to have good ear (voice)

 

Активний та пасивний стан

64

15.02

Музичні жанри               с. 137-140

65

16.02

Музичні інструменти

66

19.02

На концерті

с. 140-145

67

22.02

Музичні стилі

с. 140-145

68

23.02

Граматичний куточок. Past Simple Passive.          с. 146-148

69

26.02

Відомі музичні групи

с. 149-153

70

01.03

Зірки естради.

с. 153-157

71

02.03

Відомі музиканти України

72

05.03

Народжені з піснею. Таланти України

 

73

09.03

Музика на радіо

с. 158-160

74

 

Сучасна українська пісня

с. 160-163

75

12.03

Музика у моєму житті.

с. 160-163

76

15.03

Узагальнення вивченого

(с. 168-173)

Тема 6.  Засоби масової інформації (12 год.)

77

16.03

Засоби масової інформації

 

Розуміє короткі прості тексти, мовлення  та аудіотек-сти,

 розуміє

лексико-граматич-

ний контекст.

 

 

Обмінюється думками,

відповідає на запитання

 

Пише особистий лист про пресу в Україні.

 

Підтримує бесіду про різні види газет та журналів.

 

Вміє подавати інформацію про періодичні видання

 

Пише низку простих фраз і речень.

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

Аргументує

раціональність покупки.

 

a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication

a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals)

finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth

 

Граматичні часи

78

19.03

Процес створення газет

с. 182-184

79

29.03

З історії української преси.

с. 185-188

80

30.03

Сучасна преса України

с. 185-188

81

02.04

З історії британської преси

82

05.04

Сучасна британська преса с.189-191

83

06.04

Граматичний куточок. Mixed Tenses с.191-193

84

09.04

Журнали та газети, які  ми читаємо.  с.194-196

85

12.04

Наша місцева газета. Характеристика періодичного видання

86

13.04

Мій улюблений журнал

87

 

Переваги та недоліки ЗМІ

88

16.04

Узагальнення вивченого

с. 225 – 228

 

 

 

Тема 7.  Велика Британія та Україна (17 год.)

89

19.04

Країни та континенти.

с.200-202

 

Розуміє короткі прості тексти та аудіотекс-ти,

розуміє

лексико-граматич-

ний контекст.

 

 

Обмінюється думками,

 

відповідає на запитання про країни

 

Підтримує бесіду про  географічне розташування, клімат України та Великобританії.

 

Пише низку простих фраз і речень.

 

Знає правила та вміє вживати в мовленні дієслова та структури у пасивному стані.

 

 

Дискутує довкола питань екології.

 

Обгово-рює питання, пов’язані із збереже-нням навколишнього середовища

 

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманіт-ні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

 

Запитує про/пояс-нює правила безпеки пересу-вання

по країні

 

 

Визначає орієнтовну вартість перебува-ння в

країні виучуваної мови.

 

 

a climate,

a compass,

an island, a strait,

a zero, mild,

to occupy,

to separate,

 to surround;

to be situated;

to be washed,

 

географічні назви

 

 

Артиклі,

 

Present Perfect Passive

 

Граматичні часи

90

20.04

 

Географічний огляд

 

 

91

23.04

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

с.203-205

92

26.04

Населення Британії. с.207-208

93

27.04

Граматичний куточок.  Present Perfect Passive  с.208-211

94

30.04

Сполучене Королівство: географічне розташування, клімат

с.212-214

95

 

Країни та континенти. Британські міста

96

07.05

Україна: географічне розташування, клімат.  с.215-219

97

 

Українські міста та обласні центри

98

11.05

Наша область та моє село

99

14.05

Узагальнення вивченого

100

17.05

Контроль аудіювання.

101

18.05

Контроль письма

102

21.05

Контроль говоріння.

103

24.05

Контроль читання.

с. 233-236

 

104

25.05

Повторення та систематизація вивченого. с.229-232

105

28.05

Узагальнення вивченого за ІІ  семестр.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку