Презентація «Особливості організації навчально-виховного процесу за інклюзивною та індивідуальною формою навчання »

Про матеріал
Теоретичний матеріал з питань організації інклюзивного навчання. В презентації міститься пояснення термінології стосовно інклюзії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Районний семінар«Особливості організації навчально-виховного процесу за інклюзивною та індивідуальною формою навчання »Березинський НВК.11.10.2018

Номер слайду 2

Девіз інклюзіїРівні можливості для кожного!Навчаючись разом, діти вчатьсяжити разом

Номер слайду 3

Законодавчі акти й нормативні положення. Декларація прав дитини ООН,Саламанкська декларація та Програма дій з навчання осіб з особливими потребами,Міжнародні консультації із питань раннього навчання дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 4

ТермінологіяІнклюзія – спосіб мислення та дії, який дає змогу кожній особі почуватися захищеною й знати, що її приймають і поважаютьІнклюзивна освіта – надання всім учням необхідної підтримки й можливостей для активної участі в житті своєї шкільної спільноти.

Номер слайду 5

Складові інклюзіїприйняття у навчальні заклади всіх дітей без винятку; залучення всіх дітей з різними (відмінними) здібностями до тих навчальних закладів, які б вони відвідували, диференційовані підходи у викладанні; використання всіх можливих місцевих ресурсів для забезпечення різноманітних освітніх потреб учнів.

Номер слайду 6

Термінологія Диференційоване викладання – підхід до викладання, який визнає індивідуальні особливості учнів і враховує їх у навчальномупроцесі з метою допомагати учневі досягати максимального успіху. Асистент учителя – особа для наданняпідтримки вчителям та учням з особливими потребами

Номер слайду 7

Термінологія. Хто такі діти з особливими освітніми потребами? Діти з інвалідністю Діти з незначними порушеннями. Діти з соціальними проблемами. Обдаровані діти

Номер слайду 8

ТермінологіяІндивідуальний навчальний план (ІНП) – письмовий план на рік, який складає і впроваджує команда для задоволення індивідуальних навчальних потреб учня. Курикулум. Термін «курикулум» походить від латинського слова curriculum, що дослівно означає – програми для розвитку дітей.

Номер слайду 9

Термінологія. Чим відрізняється асистент учителя від асистента дитини?Що таке адаптація. Адаптація – це зміни в навчальному процесі, можуть стосуватися способу сприйняття навчального матеріалу (візуально, аудіально), його опрацювання та способу представлення (оцінка результатів). Адаптація не стосується змін у змісті навчального матеріалу. У чому полягає важливість модифікацій?Модифікації, на відміну від адаптації, передбачають зміни змісту або концептуальної складності навчального завдання.

Номер слайду 10

Термінологія. Що таке універсальний дизайн і розумне пристосування?Інклюзивна мова – Індивідуальна форма навчання – спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком, забезпечується педагогічними працівниками за місцем проживання учнів (удома)

Номер слайду 11

Планування ефективної програми. Ефективна програма:• побудована навколо потреб індивідуального учня;• добре спланована, гнучка і постійно коригується, залежно від не-обхідності, щоб краще задовольняти такі потреби;• інклюзивна і дає змогу учням максимально долучатися до загаль-ного навчального процесу на основі типової навчальної програми;• цілісна і впроваджується послідовно, незважаючи на можливі зміни середовища;• передбачає співпрацю батьків і вчителів.

Номер слайду 12

Збирання інформаціїУ період накопичення інформації про учня його команда підтримки зосереджує увагу на таких запитаннях:що нам відомо про учня?що нам потрібно дізнатися про учня?які прогалини є в наявній інформації?

Номер слайду 13

Обмін інформацією. Завдяки обміну інформацією команда підтримкистворює повнішу характеристику учня, ніж це вдалося бодній особі. Після вивчення наявних даних члени командиможуть ухвалити рішення про необхідність подальшоїоцінки. Вона допомагає краще зрозуміти виклики, з якимистикається учень, віднайти шляхи їх подолання. Напрацювання загальної характеристикиучня. Загальна характеристика – це стислий і всебічнийопис сильних та слабких сторін, досягнень учня, складенийу письмовій формі. Спираючись на неї, команда підтримкивизначає сильні сторони й пріоритетні навчальніпотреби.

Номер слайду 14

Сфери. Виокремлюють такі сфери, або специфічні аспекти розвитку:комунікація (вербальна й невербальна);когнітивна/академічна;трудова діяльність;відпочинок / проведення вільного часу;соціальні навички й стосунки (напр.: навички гри, чутливість доінших, здатність брати на себе відповідальність);самообслуговування (напр.: одяг, їжа, особиста гігієна);самостійне життя (напр.: вміння розпоряджатися грішми,розпоряджатися своїм часом, розмовляти по телефону);фізична (напр.: мобільність, навички великої та дрібної моторики).

Номер слайду 15

Індивідуальні очікувані результати навчанняІндивідуальні очікувані результати навчання (ІОР) – це стисліформулювання, де сказано, що учень має знати й вміти робити докінця навчального року. Кожен індивідуальний очікуваний результат має:бути спрямованим на задоволення певної пріоритетної навчальної потреби, вказаної в загальній характеристиці учня;випливати з його поточних досягнень;враховувати ступінь прогресу учня за попередній період;бути достатньо складним, щоб мотивувати учня;бути досяжним; робити акцент на тому, чого учень має навчитися (замість того, чого його навчатимуть вчителі); визначати, що учень робитиме (а не які дії припинить).

Номер слайду 16

S M A R TІ н д и в і д у а л ь н і о ч і к у в а н і р е з у л ь т а т и н а в ч а н н з а к р и т е р і я м и S M A R TSpecific - конкретність Чітке й однозначне формулювання індивідуальних навчальних завдань. Measurable - вимірюваність Індивідуальні завдання сформульовано таким чином, що дає змогу описати очікувані успіхи учня та оцінювати їх. Achievable - досяжність Таке індивідуальне завдання – реалістичне для учня. Relevant - актуальність Таке індивідуальне завдання – значиме для дитини. Timerelated- визначеність у часі Таке індивідуальне завдання може бути досягнуто за певний проміжок часу, зазвичай впродовж одного навчального року.

Номер слайду 17

О р і є н т о в н и й ш а б л о н д л я н а п и с а н н я І О Р з а м е т о д и к о ю. S M A R T[Учень] [дієслово в майбутньому часі] [що/яким чином][за якими критеріями] [де] [за який термін]. Розпливчасте формулювання ІОР К покращить свої навички функціонального читання. Формулювання ІОР відповідно до критеріїв SMART До кінця червня 201.. року на уроках англійської мови й літератури в 9 класі К самостійно читатиме щоденну газету й знаходитиме потрібну інформацію (відповідно до завдання вчителя) на 90% правильно. Розпливчасте формулювання ІОР Саймон вдосконалить свої соціальні навички. Формулювання ІОР відповідно до критеріїв SMART До кінця червня 201 року під час 10-хвилинної гри з друзями-ровесниками С тричі робитиме хід відповідно до своєї черги й демонструватиме таку поведінку впродовж 5 наступних днів.

Номер слайду 18

І – індивідуальний підхід до дітей Н – наполегливість в здобутті знань К – користь для дитини Л – любов до дитини Ю – юнацтво З – злагода в оточенні І – інтерес до навчання Я – “Я” - особистість

Номер слайду 19

Що таке інклюзія? Інклюзія – це про ВСІХ нас. Інклюзія – це жити повним життям. Інклюзія – це вчитися жити разом. Інклюзія цінує багатоманітність і розвиває спільноту. Інклюзія – це про наші здібності, наші таланти і те, як ми ділимося ними. Інклюзія – це не лише про інвалідність чи особливі потреби.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку