Особливості організації освітнього процесу за умов дистанційного навчання (з досвіду роботи)
Номер слайду 2
Для оптимізації навчального часу об’єдную певні теми, скорочую їх зміст, а натомість акцентую увагу на базових знаннях і вміннях, формування яких передбачене нормативними документами, що регулюють сферу освіти. Частину уроку використовую для відеопояснень, а іншу частину – для інтерактивної взаємодії та самостійного виконання завдань учнями. Під час онлайн спілкування швидкість засвоєння навчального матеріалу учнями менша, ніж в очному навчанні, тому приділяю увагу найсуттєвішому в матеріалі теми.
Номер слайду 3
Подавати навчальний матеріал з математики доцільно у синхронному режимі, для дітей, які не змогли долучитися пропоную відеоуроки відповідної тематики, доступні в Youtube або на спеціалізованих освітніх платформах. Для закріплення навчального матеріалу, яке найчастіше відбувається шляхом розв’язування вправ і задач, учням надаю знімки екрану (скріншоти) розв’язаних типових завдань до теми, що вивчається.
Номер слайду 4
Застосовую модель змішаного навчання «перевернутий клас», коли перед вивченням теми наступного уроку учні самостійно опрацьовують навчальне відео (презентацію), а на онлайн уроці в синхронному режимі з’ясовуємо, які питання виникали у школярів під час перегляду відео (презентації), перевіряємо відповіді на питання для самоперевірки, акцентую увагу на певних особливостях теми, що вивчається, здійснюємо розбір розв’язання завдань. Далі учні самостійно виконують завдання в зошиті або за допомогою онлайн-інструментів.
Номер слайду 5
Застосування моделі змішаного навчання «перевернутий клас» дозволяє: ураховувати індивідуальні особливості сприйняття учнями інформації; розвивати вміння учнів вибудовувати свою власну освітню траєкторію, планувати та регулювати свій час; формувати в учнів активну життєву позицію; розвивати в учнів навички контролю та самоконтролю; підвищити мотивацію учнів; вивільняти час на уроці на творчі завдання чи завдання підвищеної складності.
Номер слайду 6
Онлайн-сервіси для організації дистанційного навчання
Номер слайду 7
Платформа для онлайн-конференцій: - проводити онлайн уроки - демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК - давати дозвіл демонструвати свої роботи учням
Номер слайду 8
Готові вправи з різних предметів + можливість створення власних Цеж система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. Вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Учні можуть перевірити та закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. https://learningapps.org/ Цеж система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. Вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Працювати з платформою треба за тим самим принципом, що й з іншими — надіслати посилання дітям. Створіть папку класу, залийте туди вправи — вже наявні там чи створені вами. І можете моніторити виконання цих вправ.
Номер слайду 9
Інтерактивні вправи
Номер слайду 10
Тести «На Урок» - інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Використання тестів «На урок»
Номер слайду 11
Тести можна використовувати як домашнє завдання під час дистанційного навчання; як перевірку засвоєння вивченого на уроці, проведеному онлайн (у реальному часі); як активізацію раніше засвоєних знань на початку уроку онлайн; як підготовку до ЗНО
Номер слайду 12
Тести Всеосвіта цей розділ дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести, які можна використовувати для закріплення, перевірки знань учнів, проведення самостійних і контрольних робіт https://vseosvita.ua/test
Номер слайду 13
Висновок Навчальний процес повинен не просто пристосовуватись, під власний рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а зобов'язаний орієнтуватись на розвиток мислення пізнавальних можливостей, інтересів та досягнення максимальних результатів у навчанні кожним учнем.