Презентація "Особливості організації освітнього процесу за умов дистанційного навчання"

Про матеріал

Особливості організації освітнього процесу за умов дистанційного навчання (з досвіду роботи вчителя математики та інформатики)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості організації освітнього процесу за умов дистанційного навчання (з досвіду роботи)

Номер слайду 2

Для оптимізації навчального часу об’єдную певні теми, скорочую їх зміст, а натомість акцентую увагу на базових знаннях і вміннях, формування яких передбачене нормативними документами, що регулюють сферу освіти. Частину уроку використовую для відеопояснень, а іншу частину – для інтерактивної взаємодії та самостійного виконання завдань учнями. Під час онлайн спілкування швидкість засвоєння навчального матеріалу учнями менша, ніж в очному навчанні, тому приділяю увагу найсуттєвішому в матеріалі теми. 

Номер слайду 3

Подавати навчальний матеріал з математики доцільно у синхронному режимі, для дітей, які не змогли долучитися пропоную відеоуроки відповідної тематики, доступні в Youtube або на спеціалізованих освітніх платформах.   Для закріплення навчального матеріалу, яке найчастіше відбувається шляхом розв’язування вправ і задач, учням надаю знімки екрану (скріншоти) розв’язаних типових завдань до теми, що вивчається.

Номер слайду 4

Застосовую модель змішаного навчання «перевернутий клас», коли перед вивченням теми наступного уроку учні самостійно опрацьовують навчальне відео (презентацію), а на онлайн уроці в синхронному режимі з’ясовуємо, які питання виникали у школярів під час перегляду відео (презентації), перевіряємо відповіді на питання для самоперевірки, акцентую увагу на певних особливостях теми, що вивчається, здійснюємо розбір розв’язання завдань. Далі  учні самостійно виконують завдання  в зошиті або за допомогою онлайн-інструментів. 

Номер слайду 5

Застосування моделі змішаного навчання «перевернутий клас» дозволяє: ураховувати індивідуальні особливості сприйняття учнями інформації; розвивати вміння учнів вибудовувати свою власну освітню траєкторію, планувати та регулювати свій час; формувати в учнів активну життєву позицію; розвивати в учнів навички контролю та самоконтролю; підвищити мотивацію учнів; вивільняти час на уроці на творчі завдання чи завдання підвищеної складності.

Номер слайду 6

Онлайн-сервіси для організації дистанційного навчання

Номер слайду 7

Платформа для онлайн-конференцій: - проводити онлайн уроки - демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК - давати дозвіл демонструвати свої роботи учням

Номер слайду 8

Готові вправи з різних предметів + можливість створення власних Цеж система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. Вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Учні можуть перевірити та закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. https://learningapps.org/ Цеж система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. Вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Працювати з платформою треба за тим самим принципом, що й з іншими — надіслати посилання дітям. Створіть папку класу, залийте туди вправи — вже наявні там чи створені вами. І можете моніторити виконання цих вправ.

Номер слайду 9

Інтерактивні вправи

Номер слайду 10

Тести «На Урок» - інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Використання тестів «На урок»

Номер слайду 11

Тести можна використовувати як домашнє завдання під час дистанційного навчання; як перевірку засвоєння вивченого на уроці, проведеному онлайн (у реальному часі); як активізацію раніше засвоєних знань на початку уроку онлайн; як підготовку до ЗНО

Номер слайду 12

Тести Всеосвіта цей розділ дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести, які можна використовувати для закріплення, перевірки знань учнів, проведення самостійних і контрольних робіт https://vseosvita.ua/test

Номер слайду 13

Висновок Навчальний процес повинен не просто пристосовуватись, під власний рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а зобов'язаний орієнтуватись на розвиток мислення пізнавальних можливостей, інтересів та досягнення максимальних результатів у навчанні кожним учнем.

Номер слайду 14

ppt
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
19 травня 2023
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку