Презентація "Особливості організації самостійної роботи у середній та старшій школі"

Про матеріал

«Повноцінними є тільки ті знання, які

дитина здобула власною активністю»

(Йоганн Песталоцці)

Одним з найдоступніших і перевірених практикою шляхів під­вищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці є відповідна організація самостійної навчальної роботи. Вона займає особливе місце на сучасному уроці, тому що учень набуває знань в процесі особистої самостійної навчальної діяльності.

Передові педагоги завжди вважали, що на уроці учні повинні працювати по можливості самостійно, а вчитель – керувати їхньою самостійною роботою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Відтворюючі  Реконструктивно-варіативні  Евристичні самостійні Творчі 

Номер слайду 7

1. Робота з книжкою. 2. Вправи. 3.Розв'язання різноманітних завдань та виконання практичних і лабораторних робіт. 4. Різноманітні перевірочні самостійні роботи, контрольні роботи, диктанти, твори. 5. Підготовка доповідей та рефератів. 6. Виконання індивідуальних та групових завдань. 7. Домашні лабораторні досліди та спостереження. 8. Технічне моделювання та конструювання.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Самое меньшее благо в жизни – это багатство, самое большое – мудрость. (Найменше добро в житті – це багатство, найбільше – мудрість.) Война испытывает храбреца, гнев – мудреца, друга – нужда. ( Війна випробовує сміливця, гнів – мудреця, друга – нестатки.)

Номер слайду 10

Я ніколи й нікому ніде й нічого, але якщо я де-небудь, то що ж мені такого. Ми всі будь-коли такі собі, але інколи самі по собі.

Номер слайду 11

Алгоритм складання сенкану 1-й рядок один іменник – назва поняття (тема) 2-й рядок два прикметники – опис поняття 3-й рядок три дієслова – визначення дії 4-й рядок фраза з 4-х слів, що виражає ставлення до теми 5-й рядок одне слово – синонім або асоціація до теми

Номер слайду 12

Скласти сенкан на тему: «Любов» Любов Вірна, самовіддана. Бентежить, підносить, зваблює. Приносить радість і страждання. Кохання

Номер слайду 13

Формування орфографічної грамотності Потрібно утворити із поданих слів прикметники, підкреслити усі відомі орфограми, виділені слова розібрати за будовою, пояснити в них орфограми. Без причини, без жалю, без користі, без підстави, без характеру, без барв, без зірок, без захисту, без язика, без дна, без межі, без пам’яті. Безпричинний, безжальний, безкорисний, безпідставний, безхарактерний, безбарвний, беззоряне, беззахисний, без’язикий, бездонний, безмежний, безпам’ятний.

Номер слайду 14

«Зайвина» ( 6 клас. Тема: Іменник. Повторення ) Визначити «зайве» слово, обґрунтувати свій вибір. Марш, вежа, круча, плече, надія. Дріжджі, радощі, окуляри, листки, ножиці. Листоноша, дружина, староста, слуга, сирота. надія листки дружина

Номер слайду 15

«Відгадай слово» : А)Відгадайте слово, у якому: корінь від слова земля, суфікси від слів весняний, ліжко, закінчення від слова лопата Б) Відгадайте слово: державна пісня + частина світу В) Відгадайте слово: вороняче слово + гральна карта Г) Відгадайте слово, у якому: префікс від слова безбарвний, корінь від слова вода, суфікс від слова парний, закінчення від слова гарний (землянка). (гімназія). (картуз). (безводний).

Номер слайду 16

Самостійна робота в процесі вивчення літератури є, по-перше, джерелом знань, що забезпечує первинне ознайомлення з художнім твором. По-друге, самостійна робота пропонується як засіб поглибленої роботи з твором. По-третє, самостійна робота виконується учнями із метою закріплення, перевірки одержаних знань.

Номер слайду 17

Отже, лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати самостійність оволодіння знаннями, творчу особистість учня.

Номер слайду 18

Дякую за увагу

ppt
Додано
18 червня 2018
Переглядів
2121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку