Розминки для зняття емоційного напруження в ГПД

Про матеріал
Надано конкретні приклади розминок для зняття емоційного напруження в групі продовженого дня
Перегляд файлу

            РОЗМИНКИ ДЛЯ ПОЗБАВЛЕННЯ  ЕМОЦІЙНОГО

                                              НАПРУЖЕННЯ  

 

                                       « Подарунок»  

Мета: створити доброзичливу атмосферу в групі.                                    

Хід розминки

Учасники утворюють коло . Їм пропонують зробити   подарунок своєму сусідові, а саме –

подарувати добрий     настрій за допомогою міміки та жестів .                                                        .

 

 

                 « Посварилися - помирилися»

Мета: сприяти емоційному та фізичному розвантаженню учнів.

Хід розминки

Діти працюють у парах.   Дітям необхідно уявити , що їх праві руки – це чоловічки, які виконують дії за наказом учителя: знайомляться, ідуть разом гуляти, сваряться, б’ються, ображаються одне на одного, миряться, грають разом.                                   « Лагідне ім’я»   

 Мета: учити звертатись одне до одного, говорячи  пестливу форму імені.

 Хід розминки

Діти утворюють коло. За сигналом  учителя починають перекидати м’ячик і придумувати лагідні імена кожній дитині: Катруся – Натуся - Назарчик – Юлечка – Вікуся  -  Сергійко –

Юрчик…

                    

 

 

 

  « Сонячний зайчик»                            

  Мета: розвивати уяву; створити позитивний емоційний   настрій    Хід розминки

- Сядьте зручно та уявіть себе на березі теплого моря. Сонячний зайчик зазирнув у ваші оченята. Заплющіть їх. Зайчик пробіг по обличчю – погладьте його ніжно долоньками: на лобі, на щічках. На підборідді. Правда, приємно? Погладжуйте легенько, щоб не сполохати його: голову, шийку, ручки, животик, ніжки. Раптом він заліз за комір! Погладьте його і там. Він любить і пестить вас. А ви погладьте його і подружіться з ним. Прислухайтеся ще трохи до своїх відчуттів і повертайтеся у клас. Спасибі, тобі, сонячний зайчику, що ти нас розвеселив. Подякуймо йому оплесками!

                         

  «Долоня в долоню»

Мета: позбутися емоційної напруженості та фізичної втоми.

    Хід розминки   Діти притискують долоні обох рук (у парі або в групі) одна до одної, виконують різноманітні рухи під музичний супровід (угору – вниз, праворуч-ліворуч, погойдують, руки вгору-вниз почергово).

«Дотягнися до зірок»

Мета: позбутися емоційної напруженості та фізичної втоми; розвивати уяву, віру у свої можливості.

    Хід розминки

Усі, утворивши коло, заплющують очі й роблять три глибоких вдихи та видихи. Потім уявляють, що над ними нічне небо, повне зірок. Необхідно відшукати яскраву зірку, що асоціювалась би із власною мрією. Далі учасники простягають руки до неба, нібито намагаючись торкнутися своєї зірки. Після завершення вправи присутні можуть обговорити свої «зірки».

 

                                   «Живий телефон»

Мета: розвивати стійкість уваги.

  Хід розминки

Кілька дітей шикуються одне за одним, перший – обличчям до дошки. На спині останньої дитини пальцем малюють якийсь простий предмет (зірочка, квіточка, ялинка, тощо). Ця дитина малює наступній те, що відчула на своїй спині. Перша дитина відтворює на дошці малюнок, а поряд малює те саме, що й на спині останньої дитини. Малюнки мають бути простими. Можна малювати один і той самий малюнок, а потім порівняти, хто працював краще.

           « Метелик»                                    

Мета: позбутися емоційної напруженості та фізичної втоми.  

    Хід розминки

Ведучий торкається чарівною паличкою дітей, «заморожує» їх. Після цього він пропонує їм уявити, що на ніс сів метелик. Відігнати його можна лише рухом носа. (Метелик сів на ліве око, губи, щоки, підборіддя)

                              « Чарівний клубочок»

Мета: згуртовувати колектив; учити висловлювати свої відчуття, бажання.

    Хід розминки

Діти стоять у колі . Учитель тримає в руках клубочок з яскравими нитками. Діти по черзі передають клубочок одне одному, намотуючи нитку на пальчик. Передаючи клубок, висловлюються про те, що вони зараз відчувають, чого хочуть для себе і що можуть побажати іншим. Починає учитель , потім він звертається до дітей, запитуючи, чи хочуть вони щось сказати. Діти натягують нитку.

-         Діти, на що ми зараз стали схожі?

-         Якщо хтось потягне за нитку, то всі це відчують. Ми єдине ціле, похвалимо себе і скажемо усі разом: «Я – хороший!», а потім похвалимо один одного: «Ти – хороший!» 

                                                                                                                      

                                  « Кошенятко»  

Мета: розвивати здатність «входити» у внутрішній світ іншої істоти, здатність до співпереживання.  

    Хід розминки

Діти уявляють, що матуся принесла додому покинуте кошенятко, якому страшно, сумно та зовсім безрадісно. Кожна дитина по черзі перетворюється на кошенятко, решта гладить

його й говорить добрі слова.  

                                            «Носова математика»

Мета: позбутися емоційної напруженості та фізичної втоми; повторити графічне зображення цифр.

    Хід розминки

- Виконаємо гімнастику для шиї. Кінчиком носа «пишіть» у повітрі цифри. Почніть з одиниці, потім – двійка, і так – поки не відчуєте, що ваша шия відпочила. (можна писати ліктем, пальцем, коліном)

 

 

                                  «Хустинка сміху»

Мета: позбутися емоційної напруженості та фізичної втоми.

    Хід розминки

Учитель підкидає хустинку, і , доки вона летить, усі можуть голосно сміятися, тупотіти, плескати в долоні. Щойно хустинка падає на підлогу, учні сідають на свої місця і дотримують тишу.

 

pdf
Додано
6 березня 2019
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку