Презентація містить роботу з картою, з термінологічним словником, схемами та таблицями, звертається увага на аналіз текстових та ілюстративних історичних джерел. На етапі рефлексії пропонується графічний диктант.
Рада старійшин(Герусія)Народні збори (Апелла )Хто приймав участь?Які питання вирішували? ДЕРЖАВНИЙ УСТРІЙІ СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ СПАРТИПоясніть як працювали органи управління в Спарті ,прочитавши п.2 текту параграфа та проаналізувавши подану схему. Два царі (архагети)Хто міг бути царем?Які питання вирішували? Хто приймав участь?Які питання вирішували?
Графічний диктант. Серед запропонованих тверджень є правильні й помилкові. Правильне твердження учні позначають знаком +, а помилкове — знаком –. 1) Місцевість, де виникла Спартанська держава, називалася Лаконіка.2) Рабів у Спарті називали періеками.3) Лікург вилучив з обігу всі золоті та срібні монети.4) Найбільшою владою у Спарті користувалися ілоти.5) Короткі та влучні вислови, які цінувалися спартанцями,прийнято називати лаконічними.6) Апелла — це рада старійшин у Спарті.