Презентація "особливості Спартанської держави,побут та виховання спартанців"

Про матеріал

Презентація містить роботу з картою, з термінологічним словником, схемами та таблицями, звертається увага на аналіз текстових та ілюстративних історичних джерел. На етапі рефлексії пропонується графічний диктант.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практична робота. Особливості Спартанської держави, побут та виховання спартанцівІсторія України та Всесвітня історія (інтегрований курс) 6 кл. Презентація уроку вчителя історії Перекопівської ЗОШ І-ІІІст. Давиденко С. О.

Номер слайду 2

План уроку. Виникнення Спартанської держави. Державний устрій та суспільне життя у Спарті. Побут спартанців.4. Спартанське виховання.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Хронологічний словник. XII-IX ст. до н.е.- заснування Спарти.

Номер слайду 5

Географічне положення1. П-ів Пелопоннес2. Обл. Лаконіка3.р. Еврот

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Коментоване читання 2 абзацу тексту підручника(С. 147). На основі прочитаного скласти схему “Спартанське суспільство”Виникнення Спартанської держави

Номер слайду 8

Номер слайду 9

СПАРТІАТИУправляли державою;Вели війни;Тримали у покорі ілотів;Володіли всіма правами.

Номер слайду 10

Періеки-” ті, що живуть навколо”;-торгівля, ремесло;- не могли мати землю;- могли служити у війську;- сплачували данину;- без політичних прав.

Номер слайду 11

Ілоти - нащадки підкорених ахейців;- державні раби (кріпаки ) ;- займались землеробством;- не могли мати землі;- без політичних прав.

Номер слайду 12

Які верстви населення. Спарти зображені на ілюстрації?

Номер слайду 13

Пам`ятник Лікургу у сучасній Спарті

Номер слайду 14

7 ст. до н. е. Мета: зробити спартанців досконалими воїнами. Закони Лікурга

Номер слайду 15

Рада старійшин(Герусія)Народні збори (Апелла )Хто приймав участь?Які питання вирішували? ДЕРЖАВНИЙ УСТРІЙІ СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ СПАРТИПоясніть як працювали органи управління в Спарті ,прочитавши п.2 текту параграфа та проаналізувавши подану схему. Два царі (архагети)Хто міг бути царем?Які питання вирішували? Хто приймав участь?Які питання вирішували?

Номер слайду 16

Термінологічний словник1. Герусія – рада cтарійшин у Спарті.2. Апелла-народні збори у Спарті.3. Архагети- спартанські царі.4. Геронт- член ради старійшин у Спарті.

Номер слайду 17

ДЕРЖАВНИЙ УСТРІЙІ СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ СПАРТИСпираючись на думки давніх і сучасних істориків, розкажіть про суспільний устрій Спарти .

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Суворі звичаї

Номер слайду 20

Холодна вода;Жорстка постіль;Бідне харчування;Сувора дисципліна;Фізична витривалість;Лаконічність. СУВОРЕ СПАРТАНСЬКЕ ВИХОВАННЯ

Номер слайду 21

Гімнастичні та військові вправи - основні заняття спартанців. Ціль -підготовка до військової служби. Кріпосних мурів Спарта не мала.ЇЇ жителі стверджували, що надійним захистом міста є не каміння, а хоробрі чоловіки.

Номер слайду 22

Виховання спартанців

Номер слайду 23

ОЗБРОЄННЯ СПАРТАНЦЯ Металевий шолом;Ножні лати;Списи;Металевий щит;Меч;Шкіряні обладунки.

Номер слайду 24

Ксифос. Дорі3м. Кираса. Гаплон. Шолом

Номер слайду 25

Спартанці перші в світі ввели порядок в діях воїнів - вони придумали ФАЛАНГУФаланга складалась із 8 рядів по тисячі воїнів в кожному.3 перших ряда виставляли вперед списи . Фаланга врубувалась в противника і знищувала його. Військо спартанців

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Графічний диктант. Серед запропонованих тверджень є правильні й помилкові. Правильне твердження учні позначають знаком +, а помилкове — знаком –. 1)    Місцевість, де виникла Спартанська держава, називалася Лаконіка.2)    Рабів у Спарті називали періеками.3)    Лікург вилучив з обігу всі золоті та срібні монети.4)    Найбільшою владою у Спарті користувалися ілоти.5)  Короткі та влучні вислови, які цінувалися спартанцями,прийнято називати лаконічними.6)    Апелла — це рада старійшин у Спарті.

Номер слайду 29

Домашнє завдання1. Прочитати параграф 32.2. Вивчити основні терміни та поняття.3.3нати карту.4. Скласти 5 запитань для історичної розминки з теми “Спарта”

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мыкская Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
11612
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку