Дана презентація познайомить з інноваційними технологіями, які сприятимуть швидкому вивченню творів напам'ять, розвитку логічного мислення, цілісному сприйняттю світу.
Методичний кабінет відділу освіти. Мангушської районної державної адміністрації Донецької області ПАЛІТРА ІННОВАЦІЙ 2017 Підготувала О. Л. Сєліна, учитель початкових класів Дем’янівської загальноосвітньої школи I –III ступенів
Номер слайду 2
Не можна навчати дітей так, як навчали нас. ВСЕ ТАК ПРОСТО, ЛЕГКОІ ЦІКАВО, БО ПРИРОДНО
Номер слайду 3
ДИТИНА СПРИЙМАЄ ІНФОРМАЦІЮ ЗА ДОПОМОГОЮ ОРГАНІВ ЧУТТЯ: Смак. Нюх. Дотик Зір. Слух90% інформації людина сприймає за допомогою зору
ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ: дає широкі можливості для ефективнішого заучування дітьми віршованого тексту; формує уяву, розуміння того, що чуєш; здатність зберігати в пам'яті інформацію, що поступила; розвиває образне мислення, творчі здібності дітей, зорову пам'ять.
Номер слайду 6
Фарби дасть мені матуся,Малювати я навчуся. Намалюю рідний край –Дім в селі, ставок і гай,Синє небо, жовте сонце. Заглядає у віконце,Чорнобривці тут на гряді,Полуниці в палісаді,І хліба вже чималі,В небі линуть журавлі. Мати в аркуш подивилась,Посмішка в очах з’явилась. Ця країна чарівнаІ єдина в нас вона. Бєлікова Ю. Ю.
Номер слайду 7
тут вжез’явилась. В
Номер слайду 8
Я дивлюся у віконце, А мене лоскоче сонце: «Мамо, глянь, іде сніжок, Де мій теплий кожушок?»«Так, мій любий, не буває, Сніг у травні не літає, То вишневий білий цвіт Облітає тихо з віт. О. Роговенко. ВЕСНА
Номер слайду 9
СОНЯЧНИЙ ЗАЙЧИКСонячний зайчик до ліжка підкрався,Весело мружився та посміхався,Теплими лапками гладив по щічках –Доброго дня! До побачення, нічко!
Номер слайду 10
ЦІЛІСНІСТЬ СПРИЙНЯТТЯ СВІТУ
Номер слайду 11
ЧИТАЄМО БЕЗ БУКВАРЯ
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ОЛІВЕЦЬ – ЦЕ НЕ НОВИНКА
Номер слайду 14
Ромашка. Предмет. Частини предмета. Як можно використовувати?Що буде потім?Що було раніше?МЕТОД «СИСТЕМНИЙ ОПЕРАТОР»Місце знаходження. Предметт. Місце знаходження
Номер слайду 15
Ромашка. Місце знаходження. Предмет. Частини предмета. Як можно використовувати?Що буде потім?Що було раніше?МЕТОД «СИСТЕМНИЙ ОПЕРАТОР»
Номер слайду 16
Загадка про гребінець. МЕТОД «СКЛАДАННЯ ЗАГАДОК» На що схожий?парканпилатравазубна щітка Чим відрізняється?не можна перелізтине пиляєне зростаєне чистить зуби
Номер слайду 17
Загадка про динозавра. МЕТОД «СКЛАДАННЯ ЗАГАДОК»Який?величезнийстрашнийнебезпечнийдикий Що буває таким же? але, не підйомний кранале, не привидале, не вогоньале, не вовк