Презентація Педагогічний брейн-ринг

Про матеріал
Педагогічний брейн-ринг - методичний захід із педагогами закладу. Матеріал призначений для розвитку творчого потенціалу педагогів, корпоративної культури, логіки,  їх уміння працювати в групах;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний брейн - ринг

Номер слайду 2

Мета заходу:▪ розвивати творчий потенціал педагогів, корпоративну культуру, логіку,  їх уміння працювати в групах;▪ активізувати розумову діяльність.

Номер слайду 3

Нема жахливішої роботи,ніж учительська,Нема виснажливішої роботи, ніж учительська,Де нерви паляться, неначе хмиз сухий,Де серце рветься в шепоті і чадіАле нема прекраснішої миті,Коли із твоїх рук, учителю,Іде у світ Людина -На краплю світ людніє.Іван Драч

Номер слайду 4

І блок"Думки відомих людей про педагогіку"Закінчити речення1 Гастон де Левіс, французький письменник, політик і афорист писав : "Уява малює, розум порівнює, смак відбирає, талант                ."виконує2 Йоганн Вольфганг Гете, німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст, говорив :"Здібність закладена заздалегіть, але вона повинна стати                 "умінням .3  Олексій Миколайович Толстой, письменник, громадський діяч, академік, стверджував : "Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки              ."брехні

Номер слайду 5

4 Вільям Еллері Ченнінг, американський публіцист і релігійний діяч, один із засновників американського унітаризму наголошував : "Для виховання дитини потрібно більш проникливе мислення, більш глибока мудрість, ніж                                                "для управління державою5 П'єр Буаст, французький лексикограф і поет, сказав: "Не робіть з дитини кумира: коли вона виросте, то                                ."вимагатиме жертв6 Антон Семенович Макаренко, радянський педагог і письменник, найбільший теоретик освіти, висловився так: "Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все, люди. З них на першому місці -                              ."батьки і педагоги

Номер слайду 6

7 Василь Олександрович Сухомлинський, педагог, публіцист, письменник, кандидат педагогічних наук, висловив думку, що "Головний сенс і мета сімейного життя - виховання дітей. Головна школа виховання дітей - це взаємини                                             чоловіка і дружини, батька й матері."8 Януш Корчек, польський лікар, педагог, письменник, публіцист, громадський діяч говорив: "Виховання дитини - це не мила забава, а завдання, що вимагає капіталовкладень - тяжких переживань, зусиль, безсонних ночей і багато             ."думок9 Ян Амос Коменський, чеський теолог, мислитель, педагог письменник висловлювався так: "Сократа вихваляли за те, що, маючи можливість займати громадську посаду і бути корисним своїй батьківщині, він вважав за краще служити вихованню юнацтва, заявляючи, що більш корисний державі той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той     хто управляв нею сам."10 Артур Шнабель, австрійський піаніст, композитор, педагог, стверджував: "Роль педагога полягає в тому, щоб відчиняти двері, а не в тому, щоб                                                                                                                                            проштовхувати в них учня."

Номер слайду 7

ІІ блок"Дидактика" 11​ Варто сказати, що не існує єдиного узгодженого визначення та переліку ключових компетентностей. Оскільки компетентності - це насамперед                                                                                                                        замовлення суспільства на підготовку його громадян.12 Під час симпозіуму Ради Європи на тему "Ключові компетентності для Європи" було визначено такий орієнтовний перелік ключових компетентностей, який можна охарактеризувати такими словами: вивчати, шукати, думати, співробітничати, прийматися за справу, адаптуватися. Скільки компетентностей закладено в Державному стандарті НУШ?(10)13 Термін дидактика походить від грецького слова didaktikos - навчаючий і didasko - вивчаючий. Вперше термін дидактика був уведений у використання в Німечинні у 1613р. Саме тоді Кристоф Хельвіг та Йохим Юнг, аналізуючи діяльність відомого мовознавця і прихильника навчання рідною мовою Вольфганга Ратке, підготували "Короткий звіт з дидактики, або Мистецтво навчання Ратихія" Вже з назви роботи випливає, що автори трактували дидактику як мистецтво навчання. Однак Коменський вважав, що дидактика є не лише мистецтво навчання, але й виховання.

Номер слайду 8

14 Джон Равен, почесний професор, автор книги: "Компетентність у сучасному суспільстві" на основі проведених досліджень відповідає на запитання: "Якими компетентностями має володіти сучасний педагог?"так:здатність працювати самостійно без постійного керівництва;здатність брати на себе відповідальність за власною ініціативою;здатність виявляти ініціативу, не питаючи інших, чи слід це робити;готовність помічати проблеми та шукати шляхи їх вирішення;уміння аналізувати нові ситуації й застосовувати вже наявні знання для такого аналізу;здатність ладити з іншими;здатність засвоювати будь-які знання за власною ініціативою;уміння приймати рішення на основі здорових суджень.

Номер слайду 9

15 В дидактичних дослідженнях часто можна зустріти такі поняття  з психології, як "сприймання", "засвоєння", "розумовий розвиток", "мислення", "запам'ятовування". З кібернетики ввійшли в обіг дидактики поняття                                                                 .    "зворотний зв'язок", "динамічна система"    16 В. О. Сухомлинський видав декілька збірок художніх мініатюр. Його твори перекладені на різні мови, видані в Болгарії, Румунії, Югославії, Китаї, Польщі, Японії, та Таїланді. Їх тираж становить 12 млн примірників. Головна мета педагогічної творчості Василя Олександровича -                                                                         .формування всебічно розвиненої особистості17 Метою особистісно орієнтованого уроку є створення умов для виявлення пізнавальної        активності учнів .18 Для того, щоб бути суб'єктом навчальної діяльності, учень має оволодіти її основними етапами: орієнтація, визначення мети, проектування, організація, реалізація, контроль, коригування, оцінювання .

Номер слайду 10

19 Діялнісний підхід в освіті - спрямованість освітнього процесу на розвитокключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.20 У 2011 році вперше чітку вказівку на впровадження діяльнісного підходу в освіту було надано в                                                                                                        (затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №1392).  У цьому документі діяльнісний підхід розглядається самостійно і є рівноцінним із компетентнісним і особистісно зорієнтованим.          Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти 

Номер слайду 11

                                                                                                                              ІІІ блок                                           "Охорона праці та безпека життєдіяльності"безпека життєдіяльності.21. Галузь, спрямована на вивчення загальних закономірностей виникнення небезпек, їхніхвластивостей, наслідків впливу на організм людини, основ захисту здоров’я та життя людини, атакож середовища, галузь розробки та реалізації відповідних засобів і заходів створення безпечних умов життя-це22. На початку занять у кожному кабінеті підвищеної небезпеки, майстерні, спортзалі, наприкінці навчального року, перед канікулами, перед початком занять, пов’язаних із використанням різних метеріалів, інструментів, приладів (практичні, лабораторні роботи тощо) проводиться первинний  інструктаж.23. Під час порушення вимог нормативно-правових актів, за зміни умов виконання навчальнихзанять, у разі нещасних випадків за межами закладу повинен бути проведенийпозаплановийінструктаж.

Номер слайду 12

24. Наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669 викладено у новій редакції Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти . Це положення визначає єдину системуорганізації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього, а також обов’язки керівників та посадових осіб щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання, утримання і праці, запобігання травматизму.25. Схема послідовності дій при наданні першої долікарської допомоги.1. Розпочати проведення необхідних заходів:2. Одночасно з наданням долікарської допомоги необхідно викликати швидку допомогу,послати запрацівником навчального закладу,підготувати транспорт для відправки потерпілого донайближчої медичної установи.3. Повідомити керівників установи про те,що трапилось.4. Вивести потерпілого з оточення,де стався нещасний випадок.5. Надати потерпілому найбільш зручне положення,що забезпечує спокій.6. Визначити загальний стан потерпілого,встановити,чи не порушені функції життєво важливихорганів.7. Визначити вид травми.4, 5, 7, 6, 1, 2, 3

Номер слайду 13

26. Види кровотеч: капілярна, артеріальна, венозна, внутрішня(паренхіматозна)27. При кровотечі з носа потерпілого не можна промивати ніс, сякатися.28. При наявності гнійних захворювань на руках, до їх вилікування працювати не дозволяється - цей пункт містить інструкція з охорони праці кухаря29. Забороняється використовувати табуретки, стільці і т.п. і під час                                                                                                         закріплення карнизів, розвішування  штор, вкручування лампочок.30. Фраза “Від іскри при ударі сталевим інструментом” присутня у                                                                                                         інструкції з охорони праці про заходи з пожежної безпеки.

Номер слайду 14

ІV блок"Виховна робота"31. Події, заняття, ситуації в колективі організовані класним керівником для вихованців з метоювиховного впливу на них-це заходи.32. Загальна форма роботи, у них відбиваються важливі події, здійснені і організовані членамиколективу на користь і радість кого-небудь, у тому числі й кожного особисто - це справа33. Реальна діяльність, цілеспрямовано організована в колективі вихованців з метою відпочинку та розваги - це гра34.    Спільна діяльність класного  керівника, учнів і дорослих з визначення цілей, змісту та способів організації виховного процесу і життєдіяльності класного колективу, організаторів і учасників намічених справ, термінів їх проведення-цепланування.

Номер слайду 15

35.    Спосіб, принцип організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі в справах школи, класу, до вирішення важливих питань життя школи-це                                                                                                                       учнівськесамоврядування. 36. Комплекс психолого - педагогічних і медичних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу працевлаштування молоді відповідно до бажань, схильностей, здібностей і з урахуванням потреб у фахівцях народного господарства й суспільства в цілому - це професійна орієнтація.37. Логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально - виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом учителя з постійним складом учнів - це урок38. Те, як вчителі розмовляють між собою, як вони поводяться до і після дзвінка, яким тоном і з яким виразом обличчя говорять "правильні" речі, впливає набагато більше, аніж усі організовані заходи разом узяті.

Номер слайду 16

39. Структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково - методичну та організаційну роботу класних керівників. - цеметодичне об'єднання класних керівників40. Засіб для спілкування батьків і вчителів - щоденник.

Номер слайду 17

Підведення підсумків. Нагородження переможців

pptx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку