Календюк Таміла Василівна“And most generally there is something about everything that you can be glad about, if you keep hunting long enough to find it.”― Eleanor H. Porter, Pollyanna. Освіта. Житомирський державний педагогічний інститут імені І. Я. Франка, 1996 рік. Навчальний заклад“Українська мова і література та англійська мова”Спеціальність за дипломом. Досвід. Вчитель англійської мови спеціалізованої школи I-III ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов. Посада та місце роботи. Кваліфікаційна категорія та стаж роботи. Спеціаліст 1 категорії18 років на посадах педагогічних працівників
Рольові ігри в навчанні{7078 E910-90 D1-4958-A303-9 E4 F44743785}Учні молодшого шкільного віку. Учні середнього шкільного віку. Учні старшого шкільного віку. Рольові ігри казкового змісту. Рольові ігри побутового змістуІмітаційні рольові ігри пізнавальногозмістуІмітаційні рольові ігри світоглядногозмісту. Рольові ігри побутово-соціального змісту(про етикет, культуру поведінки, тощо)Використання рольових ігор може бути ефективним на різних стадіях навчання. Щодо вікових груп учнів, доцільність різних типів ігор може бути оцінена за допомогою таблиці:
Покращення когнітивних навичок{7 FC535 CA-7244-4 D51-BF95-CAE88 FAA5565}Навички. Як забезпечується вплив?Покращення пам’ятіРобота з картками для вивчення слів, така як у Quizlet, допомагає поповнювати словниковий запас, та сприяє розвитку пам'яті в цілому. Креативність. Багато ігор для вивчення англійської мови створені за принципом побудови асоціацій, наприклад Dixit. У грі потрібно не тільки оперувати різними словами та тренувати розмовні навички, а й підключати свою фантазію. Швидкість реакціїІгри з обмеженням у часі і елементами змагання стимулюють учнів бути уважними та реагувати на виклики швидше, що підсилює активність на уроках і сприяє швидшому засвоєнню матеріалу. Логічне мислення. Такі ігри як Dixit містять підказки, на основі яких потрібно вгадати слово, фразу чи ілюстрацію. Впоратися із завданням допоможе логіка.
Досягнення учнів. Результатом діяльності як вчителя є: Олімпіади: школярі беруть участь у міських олімпіадах. Конкурси: учні є активними учасниками Всеукраїнського конкурсу з англійської мови «Грінвіч». Особисті досягнення: учні регулярно беруть участь у мовних таборах, де ведуть англомовну комунікацію зі своїми ровесниками та викладачами. Крім того, під час примусового перебування за кордоном у зв'язку з воєнними подіями, вони успішно адаптувалися до повсякденного мовленнєвого спілкування.
Корисні ПосиланняІгри. Підбірка тематичних карток. Онлайн ігри. Практичні настільні ігри. Додаткові матеріали. Fly High Ukraine. Cambridge English. BBC’s Cbeebies. Learn English Kids. Посилання на корисні ресурси, які я використовую в своїй роботі онлайн: Тести. Граматичні тести по темам. Словники. The Britannica Dictionary. Longman Dictionary of Contemporary English. The Oxford Picture Dictionary