Візитна картка. ПІБ: Геращенко Ірина Вадимівна. Освіта: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди 2011, 2015 (вчитель української мови та літератури, англійської мови та світової літератури)Посада: вчитель української мови та літ-ри. Педагогічний стаж : 7 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії Рік останньої атестації: 2018
* Тільки той є справжнім учителем,хто ніколи не забуває, що він сам був дитиною.* Учитель – це не професія, це стан душі,небесне покликання, а ще характер, стиль, поведінка, доброта в очах.* «Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, то вам ніколи не запалити його в інших» В. Сухомлинський. Заповіді учителя
Моя діяльність. Моя діяльність. Вчитель української мови та літ-ри. Член РМО вчителів української мови та літ-ри. Член ШМО вчителів гуманітарного циклу. Класний керівник. Вчитель англійської мови та зарубіжної літ-ри. Член РМО вчителів англійської мови Редактор газети «Вісті ліцею»Член профспілки ліцею
Із теорії Слово «компетентність» — латинського походження, означає «належний, здібний». Це певна сума знань учня, що дозволяє йому робити висновки про будь-що, виражати переконливу особисту думку, діяти адекватно в різних ситуаціях. Формула компетентностіКомпетентність = мобільність знань + гнучкість методу + інноваційні підходи
Актуальність проблеми. У нових умовах розвитку інформаційного суспільства виникає необхідність розроблення єдиної загальнодержавної стратегії у галузі освіти, орієнтованої на формування і розвиток у молоді навиків життя у соціумі. За умов змін у державі особливого значення набувають питання формування нових життєвих стратегій, компетентності, посилення гнучкості та мобільності соціальної поведінки молодої людини. За таких умов гостро стоїть завдання створення нової філософії освіти, відкритої до прагнень та розвитку життєвого потенціалу учня. На цій основі формується педагогіка компетентністної людини.
Метазабезпечення компетентністного підходу у викладанні української літератури через використання інноваційформування в учнів здатності знаходити правильне рішення в різних життєвих ситуаціяхсприяння розвитку пізнавальної діяльності школярів формування й розвиток в учнів ключових (базових, основних, міжпредметних) і предметних компетентностей
Завдання навчити учнів учитисявиробити потребу у навчанні впродовж життянавчити школярів отримувати, осмислювати та використовувати інформаціюпідвищити рівень мотивації дітей до читанняпідвищити рівень самоосвітньої та творчої діяльності учнівформувати моральні цінності особистостірозвивати соціальні та комунікативні здібності учнівстворювати ситуації успіху
Технологічне підґрунтя. Освітні технології організації навчальної діяльностіТрадиційні технології навчання Нові технології навчання. Пояснювально ілюстративне навчання Проблемне навчання- Програмоване навчання Особистісно-орієнтована технологія навчання.- Технологія розвитку критичного мисленняІнтерактивні технологіїПроектні технології Ігрові технології Інформаційно-комунікативні технологіїДослідницькі технологіїНестандартні уроки
Ефективні технології навчання на уроках літературиІнтерактивні технологіїТехнологія розвитку критичного мислення Ігрові технології Кооперативне навчання (робота в парах, малих групах) Колективно-групове навчання («Мікрофон», «Незакінчені речення», «Дерево рішень») Ситуативне моделювання (рольова гра) Опрацювання дискусійних питань (Займи позицію, дискусія)Кола Веназмагання (вікторина, KBK, конкурс) ділові, рольові ігри (урок-суд) драматизація (драматична розповідь)Інформаційно-комунікативні технологіїДослідницькі технологіїурок-конференція, урок-твірусний журнал, заочна подорож
Переконана Компетентнісно зорієнтована особистість – вимога сьогодення. Компетнтністний підхід визначає результативно-цільову спрямованість освіти, що є його безперечною перевагою над іншими традиційними та інноваційними підходами.Із перших вуст«Ми просто приречені на компетентнісний підхід. Якщо він не відбудеться, школу ніхто не буде «купувати» і вона сама собою згорнеться, як інституція», – стверджує вчений А. Пінський.
Виступи2011 р. Виступ на районному семінарі соц.педагогів та практичних психологів за темою «Діти «групи ризику». Фактори ризику». 2012 р. Виступ на засіданні класних керівників за темою «Індивідуальний підхід – умова оптимізації навчання».2013 р. Семінар-практикум для педагогів «Діалог між учителем та учнями». Виступ на загальношкільних БЗ за темою «Виховання культури поведінки дітей у родині». Виступ на нараді при директору: «Подолання труднощів адаптаційного періоду 5-класників».2018 р. Виступ на ШМО вчителів філологічного циклу «Компетентісний підхід у викладанні літератури». Виступ на загальношкільних БЗ за темою «Батьки як приклад для наслідування».
Метод «Творчого дерева» Весна у лісі Природа прокидалася від сну. У лісі запахло весною. Весна підкралася до лісу непомітно. Вітерець погойдував верхів-ки дерев. Птахи виспівували весняні пісні. Сніг танув на очах. Весняне небо ставало блакитнішим. Весняне сон-це своїми промінчиками будило мешканців лісу. Нарешті у лісі завирувало життя. Весна – прекрасна пора року. Весна – це час пробудження, тепла, життя. Так хороше у лісі навесні! Темченко Д., учениця 6 кл. Весна у лісі Природа прокидалася від зимового сну. У хвойному лісі запахло весною. Красуня підкралася сюди непомітно. Прохолодний вітерець погой-дував верхівки дерев. Дзвінкоголосі птахи виспівували веселі пісні. Останній сніг танув на очах. Весняне небо ставало блакитнішим та яснішим. Яскраве сонце своїми промін-чиками будило мешканців лісу. Нарешті тут завирувало життя. Весна – прекрасна пора року. Це час пробудження, тепла, нового життя. Так хороше у хвойному лісі навесні! Темченко Д., учениця 6 кл.
Напрями виховної роботи з учнями Громадянське виховання. Трудове виховання. Військово-патріотичне виховання. Національно-патріотичне виховання. Сприяння творчому розвитку особистостіРодинно-сімейне виховання. Моральне виховання. Художньо-естетичне виховання. Формування здорового способу життя. Екологічне виховання. Превентивне виховання
Тиждень англійської мови 2019 - Відкриття тижня англійської мови. - Інтелектуально-розважальний конкурс «English with fun» (3 клас)Перегляд англомовних мультфільмів (1 клас)- Виготовлення стінгазет, малюнків та міні-проектів Поетичний фестиваль «The festival of English poems» (2 клас)- Інтелектуально-розважальний конкурс «Who knows English better?»(4 клас)
Доля Ліни Костенко Я вибрала Долю собі сама. І що зі мною не станеться,- У мене жодних претенсій нема До Долі – моєї обраниці. Ліна Костенко. Тридцятий рік, прохолодна весна, березень. В родині вчителів засяяла зоря. Минуле та сучасне поєднались у вересень. Й на поетичному олімпі залунаєЛінине ім’я. Перший вірш написаний в окопі. Вогнем палаючим у рідній стороні. Важкими видались дитячі її роки. У пам'ять врізались кроваві дні війни. А юне серце рвалось в поетичні далі,Душа бажала естетики й краси. Муза наспівувала сумнії пастораліЙ Костенко стала борцем правди на землі. Так палко закохана у мову барвінкову,У пісню материнську й безкраї степи. Стала схожа на ранню зорю світанкову. Гострим словом уславила себе навіки. Вона Долю обрала собі сама. Поезія – її сестриця-порадниця. Й інших захоплень у серці нема. Й жодного разу не назвала себе – зрадниця. Непокірна, тверда у незламних поглядах. Не зрадила громадянську позицію. Не шукала себе на іноземних подіумах,В Україні вбачала себе й свою місію! Гостре слово мужньої жінки. Дивувало щоразу свого читача. Хоч і були в творчості маленькі зупинки. Та ніколи не гасла її творча свіча… Ще не написано останнього рядка!Ви митець до останнього подиху. Кращої поетеси-сучасниці в України нема. Свою місію несете з великою гордістю. І нехай плине поспіхом звабниця-осінь Підкрадається в села холодна зима. Ви ж на віки-віків наша чистая совість,Наша пісня і гордість, українська душа! Геращенко Ірина
Єднаймося в єдину родину!Дніпро, Шевченко, Україна – Мої до самозабуття…Себе знайду на їх стежині,З них будуватиму життя. О, дев’ятнадцяте століття: Ніяк не можна нам забуть. Той час, в якому жив Шевченко,Торуючи для України путь. Ти, Борисфене, рідна річко!Віки нам голубінь несеш. Твій берег – біло-ніжна стрічка,У серці Україноньки течеш. Забути все це нам на можна,Той край, в якому ми живем. Знайома тут билинка кожна. Й «Кобзар» Тараса в пам’яті не вмре. Як Леся, Котляревський і Шевченко. Прославлю й я красу землі,Зумію викресати із серця. Ту іскру, що горить в імлі. Святая Трійця українцям Богом дана,Щоб Україна мала шлях до визнання. Дніпро, Шевченко, Батьківщина – вам Осана. На всі віки, до скону, до кінця… Я так люблю тебе, моя Вкраїно,Пишаюся минулим і людьми,Єднаймося ж в єдиную родину. Й непереможні будем ми! Наш прапор височітиме над світомІ Гімн звучатиме в віках. А видатні вкраїнські люди, - Це слава наша, наш величний шлях. Нема в житті такої сили,Щоб ми з шляху свого зійшли. Народ наш вірний Україні,Ми в єдності себе знайшли! Єднаймося ж в одну родину,Гуртуймося, як нас учив Тарас,Здолаємо тоді круті стежини. Й ніхто не переможе нас! Геращенко Ірина