Презентація педагогічного досвіду роботи вчителя математики

Про матеріал
Представлено досвіду роботи вчителя математики. Педагогічн проблема над якою працював вчитель "Використання інтерактивних форм роботи для підвищення мотивації учнів на уроках математики". У досвіді представлені форми та методи роботи, результати роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація педагогічного досвіду роботи вчителя математики Комишуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Смоляної Валентини Василівни

Номер слайду 2

ОСОБИСТІ ДАНІДата народження18.03.51. Освіта. Бердянський педагогічний інститут, 1973 р., математика і фізика, вчитель математики і фізики. Посада. Вчитель математики. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст вищої категорії Педагогічний стаж43 роки. Педагогічне звання: старший вчитель

Номер слайду 3

Моє кредо. Стався до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Для того, щоб навчати інших, треба вчитися самому; щоб виховувати інших, треба починати з себе; щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватись. ЖИТТЄВЕПЕДАГОГІЧНЕ

Номер слайду 4

Підвищення кваліфікації 2020 рік. Свідоцтво № 02135804/01120-20 від 21.02.2020р. Донецький ІППО2020 рік2021 рік. Семінари. Вебінари. КонференціїМайстер-класи

Номер слайду 5

Підвищення кваліфікації Онлайн курс «Математика: Арифметика, рівняння та нерівності»Навчальний модуль: Дистанційне та змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами. Онлайн курс «Медіаграмотність для освітян»

Номер слайду 6

Участь у вебінарах.

Номер слайду 7

Участь у вебінарах.

Номер слайду 8

Мета роботи: виховувати всебічно розвинену, грамотну особистість, порядну людину; формувати в учнів математичні компетентності; зацікавити учнів математикою; максимально розкрити перед учнями спектр застосування математичних знань і навичок; навчити учнів застосовувати набуті навички і знання в реальних життєвих та навчальних ситуаціях, під час вивчення інших предметів; сприяти інтелектуальному розвитку учнів, їхньому логічному мисленню, пам’яті, умінню аналізувати, синтезувати, узагальнювати.

Номер слайду 9

Використання інтерактивних форм роботи для підвищення мотивації учнів на уроках математики Педагогічна проблема

Номер слайду 10

Шляхи реалізації педагогічної проблеми. Вивчення науково-методичної літератури. Виступи з обміну досвідом. Участь у методичних об'єднаннях. Відкриті заходиІндивідуальна робота з учнями. Позакласна робота. Участь у конференціях

Номер слайду 11

міжпредметні зв’язкизв'язок з раніше вивченим матеріаломдосвід учнівтехнічні засоби, наочність, дидактичні матеріали. Форми та методи навчаннязв'язок з життямстворення ситуації успіхускладання та розгадування математичних кросвордіввипереджувальні завданнявідеофільмиігрові завданняробота в групах, парахпроблемні завдання та ситуаціївикористання цікавих задачтестування. У роботі застосовую:інноваційні технології

Номер слайду 12

Активність. Наочність. Довіра в спілкуванніЗворотній зв'язок. Творча самостійність. Принципи навчання

Номер слайду 13

Особливості викладання. Кожен наступний урок базується на попередньому, а попереднє зміцнюється наступним. Використання цікавих форм і методів навчання – відкидають одноманітність, посилюють інтерес до предмета, розвивають творче, продуктивне мислення, вчать культурі спілкування, поліпшують міжособистісні взаємини, краще реалізують єдність навчання, виховання і розвитку учнів. Розв'язання задач, у тому числі прикладного характеру, прикладів, вправ, графічні побудови. Усний рахунок – розвивають уважність, ініціативу, підвищують дисципліну, викликають інтерес до роботи, активізують розумову діяльність.

Номер слайду 14

Актуалізація опорних знань. Гра «незакінчені речення»Віднови записи. Мозковий штурм. Вправа «Мікрофон»Гра «Так чи ні»Математична естафета (робота в групах)Усний рахунок

Номер слайду 15

Випереджувальні завдання. Відеофільми. Математика в природіМатематика навколо нас. Пропорції в архитектурі

Номер слайду 16

Робота в групах, парах Складові групової роботи:позитивні взаємовідношення між учнямиіндивідуальна відповідальність кожноговзаємне спілкуваннярозвиток комунікативних вмінь: слухати інших, застосовувати, перевіряти знання, розуміти інших…Групова робота – це спосіб спільного розв'язання проблем.

Номер слайду 17

Проблемне питання. Чи можна пов’язати слова «краса» і «пропорція»?Проблемне навчання. Проблемна ситуація. Як Ви вважаєте, чи правильно виконано порівняння: 24,325 менше 24,4?Проблемна задача. Довжина плавального басейну 200м, ширина 50м. В басейн налили 2 000 000 л води. Чи можна плавати в цьому басейні?Використання прикладних задач дозволяє створювати проблемні ситуації на уроці. Такі задачі стимулюють учнів до здобуття нових знань, збагачують учнів теоретичними знаннями з технічних та інших дисциплін.

Номер слайду 18

Прикладні завдання. Задача. Iз 18 т руди виплавили 10 т залізо. Скільки заліза виплавлять з 36 т руди ?Задача. Автомобіль проїхав 120 км за 2 год. Який шлях проїде автомобіль за 3 години?Хімія. Фізика. Задача 4. Знайти за картою України на форзаці підручника вiдстань мiж мiстами Полтава – Львiв, склавши пропорцiю. Географія. Задача. Знайти кількість бензину для подорожі на автобусі з Полтави до Львова, якщо на кожні 100 км автобус витрачає 10л бензину. Задача 6. У 100 г чорної смородини міститься 0,25 г вітаміну С. Скільки треба вживати щодня смородини, якщо добова норма вітаміну С складає 0,05 г?Основи здоров'я

Номер слайду 19

Ігрові технології Вікторини. Дидактичні ігриІнтелектуальна гра «О! Щасливчик!»Гра «Математичне лото»Математичний турнір. Гра «Кругові завдання.»Гра «Закодовані вправи».

Номер слайду 20

Кросворди

Номер слайду 21

Казки на уроках математики казка про трьох братівказка про координатну площинуказка про доброго гноматеми «Види кутів»тема «Координатна площина»тема «Рівняння»унаочнення та краще засвоєння теми формування математичних понятьвиховне значення

Номер слайду 22

Контроль знань. Взаємоопитування Інтелектуальний марафон. Мозковий штурм Математичні диктанти. Тестовий контроль знань. Учень. Учень. Учень. Учень. Самостійні роботи. Контрольні роботи

Номер слайду 23

математична естафета. Короткочасні форми самостійної роботиматематичне лотоланцюжоккомп'ютерне тестуваннябліц-тестматематичний диктант

Номер слайду 24

Методична робота. Методичне об'єднання вчителів математики. Науково-методичні, науково-практичні конференції вчителів. Поширення власного педагогічного досвіду

Номер слайду 25

Позакласна робота. Виховні заходи математичного спрямування. Методична робота. Підготовка учнів до олімпіад, конкурсів. Участь у методичних семінарах

Номер слайду 26

Досягнення учнів. Всеукраїнський конкурс «Акробатика з математики»І місцеІІ місцеучасницяІІІ місце

Номер слайду 27

Досягнення учнів. Всеукраїнська онлайн олімпіада від освітнього проєкту «На Урок»

Номер слайду 28

Досягнення учнів. Всеукраїнська онлайн олімпіада від освітнього проєкту «На Урок»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Участь у методичних семінарах

Номер слайду 31

ПОШИРЕННЯ ВЛАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУПубліцистична діяльність

Номер слайду 32

Від теорії до практики

Номер слайду 33

Досягнення

Номер слайду 34

Дякую за увагу!Бажаю всім міцного здоров'я!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
11165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку