Презентація "Педагогіка партнерства: основні принципи, дієві методи залучення до спільної діяльності"

Про матеріал
Презентація "Педагогіка партнерства: основні принципи, дієві методи залучення до спільної діяльності" стане в нагоді при підготовці до методичних семінарів, педагогічних рад. Цей матеріал був використаний під час проведення семінару вчителів української мови і літератури міської громади.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тільки разом з батьками спільними зусиллями вчителі можуть дати дітям велике людське щастя В.Сухомлинський Відділ соціального захисту, освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та роботи з молоддю Апостолівський районний ліцей-інтернат Зеленодольської міської ради   15.11.2019

Номер слайду 2

Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ) ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – напрям педагогіки, що включає собою систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості

Номер слайду 3

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ВАЖЛИВА І НЕЗАМІННА

Номер слайду 4

Номер слайду 5

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський УЧЕНЬ - це

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Педагогіка партнерства ґрунтується на таких ідеях: навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов), вільний вибір (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов), ідея великих блоків (І. Волков, І. Іванов, В. Шаталов, М. Щетинін), ідея відповідної форми (І. Волков, Є. Ільїн, В. Шаталов), інтелектуальне поле класу (І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов, М. Щетинін), самоаналіз (Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, І. Іванов, В. Караковський, В. Шаталов, М. Щетинін)

Номер слайду 9

ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ УСПІХУ ДІТЕЙ Партнерські взаємини між учителем та батьками дають можливість оперативно реагувати на актуальні виклики та проблеми, а саме відстежувати зміни у поведінці дитини, краще розуміти її вподобання та життєві орієнтири Педагоги можуть допомагати батькам відкривати нові таланти школярів, стимулювати їхні інтереси та освітні можливості. Батьки як найперші вчителі дитини, здатні допомогти знайти з нею спільну мову

Номер слайду 10

постійна комунікація, яка дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни та проблеми (створення чатів чи груп у соціальних мережах та месенджерах, проведення відеобесід); неформальне спілкування (спільне святкування визначних подій та свят, які мають важливе значення для життя дітей та школи); усебічна допомога й участь батьків у організації та проведенні свят, тематичних та позашкільних заходів; участь батьків у навчальному житті своїх дітей (добровільна допомога під час створення навчальних матеріалів та формування освітнього середовища, обмін життєвим та професійним досвідом) ЕЛЕМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ УЧИТЕЛЕМ ТА БАТЬКАМИ В РАМКАХ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА : 

Номер слайду 11

ДІЄВІ ФОРМИ НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН УЧИТЕЛЯ З БАТЬКАМИ:

Номер слайду 12

НОВА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ

Номер слайду 13

1) Легко входити в контакт із дітьми. 2) Зацікавлювати нестандартними ситуаціями, рольовими іграми, проблемними запитаннями. Швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. 3) Вислуховувати відповіді та особисту думку дітей уважно, зацікавлено. 4) Доброзичливо відноситись до учнів. 5) Стримувати свої емоції. 6) Вміти керувати емоціями своїми та учнів. 7) Добре володіти програмовим матеріалом. 8) Вільно володіти мовою спілкування. 9) Виявляти зацікавленість до висловлювань учнів. 10) Тактовно підтримувати бесіду в межах обговорюваної теми 10 ЗАПОВІДЕЙ ПАРТНЕРСТВА

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хамраєва Вікторія Борисівна
    Дякую за корисний матеріал. Викладено стисло,грунтовно.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Батрак Ольга
Додано
1 березня 2021
Переглядів
4544
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку