Номер слайду 8
Педагогіка партнерства ґрунтується на таких ідеях: навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов), вільний вибір (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов), ідея великих блоків (І. Волков, І. Іванов, В. Шаталов, М. Щетинін), ідея відповідної форми (І. Волков, Є. Ільїн, В. Шаталов), інтелектуальне поле класу (І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов, М. Щетинін), самоаналіз (Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, І. Іванов, В. Караковський, В. Шаталов, М. Щетинін)