Формування здорового способу життя Божківський НВК в загальноосвітньому навчальному закладі
Номер слайду 2
Знають всі: здоров'я не купують За ним пильно всі слідкують З ранніх літ краще почати Ні хвилини не втрачати Складові здорового способу життя Якість життя Якість: Харчування; Відпочинку; Праці; Навчання . Рівень життя Стиль життя Напов-неність життя Емоційний рівень; Умови проживання. Стиль одягу; Стиль спілкування. Повнота соціального, психічного, духовного життя.
Номер слайду 3
Система роботи по формуванню здорового способу життя Учитель-учні Учень-батьки Учень-учень Медико-педагогічний контроль Класні години Позакласні заходи Медичний огляд Корекційно-оздоровчі заходи Районні змагання Обласні змагання Гуртки Просвітницька робота Соціальний проект Навчально-виховний процес Виховна робота Індивідуальна робота Санітарно-гігієнічна робота урок Фізичне виховання Основи Здоров’я Дошкільний навчальний заклад
Номер слайду 4
Вчитель – це приклад для вихованців. Вони повинні розуміти, що здоров’я – це вершина, яку кожен повинен здолати сам. Формування рухових умінь і навичок Рухові вміння й навички спрямовані на: Підвищення рівня рухової підготов-леності Всебічний розвиток рухових вмінь Оволодіння основними способами самостійного використання рухових дій для фізичного самовдосконалення Вивчення основних властивостей людського організму, що проявляються під час рухової активності
Номер слайду 5
Співпраця школи і сім’ї форми взаємодії Організація освіти батьків щодо ведення здорового способу життя Тематичні батьківські збори Залучення батьків для підготовки та ведення позаурочних заходів
Номер слайду 6
В сучасній школі вчителю потрібен диференційований підхід до учнів через розподіл їх на 3 групи за станом здоров’я Але не дивлячись на це, в усіх учнів треба розвивати потребу у фізичному вдосконаленні, медичному самоконтролі. У Божківському НВК розподіл на групи здоров'я має такий вигляд
Номер слайду 7
Комплекс корекційно-оздоровчих заходів Профілактика й корекція порушень зору Профілактика й лікування психоневрологічних порушень Профілактика й корекція порушень опорно-рухового апарату Оздоровчі заходи, спрямовані на підвищення резистентності організму Уведення в режим навчальних занять усіх класів зорової гімнастики Постійні хвилинки зорової гімнастики на уроках інформатики . Нормалізація навчального навантаження Вибір методів індивідуального підходу до учнів на основі фізіолого-гігієнічних рекомендацій Перенесення певної кількості уроків з деяких предметів із розряду обов’язкових (залежно від профілю навчання) у розряд факультативних . Комплекс фізкультурно-оздоровчих заходів Підвищення рухової активності . Раціональне й повноцінне харчування
Номер слайду 8
Здорові діти – найвищий позитивний імідж держави, найкраща характеристика навчального закладу.