Презентація "Перетворення тригонометричних виразів"

Про матеріал

Презентація дозволяє у цікавій формі повторити і закріпити початкові відомості з тригонометрії, Матеріал містить історичну довідку. Стане корисним при підготовці до відкритого уроку, при організації повторення на прикінці навчального року

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація відкритого уроку з математики Тема. Перетворення тригонометричних виразів Вчитель Муріна Т.І.

Номер слайду 2

Тема уроку: «Перетворення тригонометричних виразів» 10 класс

Номер слайду 3

Урок- це успіх, р- розум, о -обдарованість, к- кмітливість!

Номер слайду 4

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу Знати: Означення тригонометричних функцій, Формули, що виражають основні співвідношення між тригонометричними функціями; Уміти : виконувати перетворення тригонометричних виразів.

Номер слайду 5

Записати відношення тригонометричних функцій кута прямокутному трикутнику MIS Фронтальне опитування

Номер слайду 6

Записати градусні міри кутів, зображених на малюнках.   Фронтальне опитування

Номер слайду 7

Користуючись малюнком кола з центром у початку координат, зобразіть кути та впишіть відповідні букви у клітинки Фронтальне опитування 600 900 -300 -900 2250 -1500 -750 -450

Номер слайду 8

ТРИГОНОМЕТРИЧНИЙ ТРЕНАЖЕР

Номер слайду 9

знайти значення виразу    

Номер слайду 10

знайти значення виразу    

Номер слайду 11

знайти значення виразу    

Номер слайду 12

знайти значення виразу    

Номер слайду 13

знайти значення вразу    

Номер слайду 14

№0 Мизинец 00 №1 Безымянный 300 №2 Средний 450 №3 Указательный 600 №4 Большой 900 sin α =

Номер слайду 15

знайти найменше і найбольше значення виразу    

Номер слайду 16

визначити знак виразу  

Номер слайду 17

Визначити знак виразу  

Номер слайду 18

Визначити знак виразу  

Номер слайду 19

знайти значення виразу    

Номер слайду 20

Знайти градусну міру кута    

Номер слайду 21

знайти радіанну міру кута    

Номер слайду 22

Вычислите    

Номер слайду 23

спростити    

Номер слайду 24

спростити    

Номер слайду 25

спростити    

Номер слайду 26

спростити    

Номер слайду 27

спростити    

Номер слайду 28

Продовжити формули: Фронтальне опитування

Номер слайду 29

Усні вправи Математика розум до порядку приводить. М.В.Ломоносов

Номер слайду 30

Знайди помилку Вправа 1. Якщо Вправа 2. Якщо Вправа 3. Якщо Вправа 4. Якщо Вправа 5. Рівності можуть виконуватись одночасно, оскільки

Номер слайду 31

Виконання вправ

Номер слайду 32

Відповіді завдань

Номер слайду 33

Вавілоняни вже на початку III тисячоліття до н.е. мали календар з розподілом року на 12 місяців. Отже вони вміли визначати положення сонця і зірок на небосхилі, тобто володіли певними знаннями тригонометричного характеру. Велике значення для розвитку тригонометрії в період її зародження мали праці грецьких учених. Протягом тисячі років тригонометрія була підсобною наукою у астрономії. Складалися нові таблиці, знаходилися нові залежності між тригонометричними функціями, за допомогою яких розв’язувалися складні задачі, але тригонометрія залишалася тільки частиною астрономії, самостійної науки не існувало.

Номер слайду 34

Слово “тригонометрія” складається із двох грецьких слів: “триганон” – трикутник і “метрайн” – вимірювати. У буквальному значенні “тригонометрія” означає “вимір трикутників”. Астрономія, а разом з нею і тригонометрія виникли і розвивалися в народів з розвиненою торгівлею і сільським господарством: у вавілонян, греків, індійців, китайців. Зародилася вона багато століть тому. Про це ми можемо не тільки здогадуватись. В одному з китайських рукописів, що був написаний близько 2637 року до н.е., є відомості з астрономії, де застосовуються обчислення тригонометричного характеру.

Номер слайду 35

Наприкінці ХV ст. італійський мандрівник Христофор Колумб відкрив узбережжя Америки. Слідом за ним туди зробив кілька подорожей інший італієць –Амеріго Віспуччі. Португалець Васко да Гама відкрив морський шлях на Індію. Незабаром кораблі Магеллана вперше в історії зробили навколосвітню подорож. Почалася епоха великих географічних відкриттів, завоювань нових тери- торій, освоєння незліченних багатств нових земель. Не тільки окремі групи купців і мореплавців, але і цілі держави боролися за право експлуатації нових земель. Потрібні були більш потужні і швидкохідні судна, точні географічні карти, досконалі способи орієнтування в відкритому океані. Такі послуги могла надати тригонометрія.

Номер слайду 36

Завершальний етап у розвитку тригонометрії пов'язаний з ім’ям Леонарда Ейлера. Заняття астрономією, географією і морехідними науками неможливі без застосування тригонометрії. Але до початку XVIII ст. вона була наукою неопрацьованою, часто незручною в роботі, що іноді призводило до помилок через плутанину в знаках тригонометричних функцій у різних чвертях кола. Кожна формула виводилась з креслення і всі міркування записувалися словесно. Це змусило Ейлера переглянути доведення тригонометричних формул. Він упорядкував питання про знаки тригонометричних функцій у різних чвертях, ввів однакове позначення сторін трикутника: а, в, с і протилежних кутів А, В, С. У працях Ейлера тригонометрія набула сучасного вигляду. На підставі його робіт були укладені підручники з тригонометрії, що викладають її в строгій науковій послідовності.

Номер слайду 37

Повідомлення домашнього завдання Повторити матеріал теми «Співвідношення між тригонометричними функціями ». c.288 №4(2,4); c.289 №5,7; c.293 №3;

Номер слайду 38

Продовжіть речення: 1. Сьогодні я узнала… 2. Було цікаво… 3. Було важко… 4. Я зрозуміла, що… 5. Тепер я можу… 6. Я навчилась… 7. У мене вийшло… 8. Я змогла…. 9. Мене здивувало…

Номер слайду 39

Дякую За урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ходацька Олена Вікторівна
    Дуже дякую за цікавий і корисний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Нелін Є.П.)
До уроку
§ 20. Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу
Додано
30 вересня 2018
Переглядів
5247
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку