Урок з математики в 6 класіВстаньте, дітки, всі рівненько,Посміхніться всі гарненько. Посміхніться всі до мене,Посміхніться і до себе. Посміхніться до гостей. Привітайтесь: Добрий день!Хай гарно пройде у вас день!
Номер слайду 2
Арістотель (давньогрецький науковець )Розум полягаєне тільки в знаннях, але й в умінні застосовувати знання на практиці
Номер слайду 3
Максимально. Я отримав. Домашня робота2 Тестові завдання3 Знання теорії, правил2 Усний рахунок3 Розв’язування вправ і завдань на уроці, робота біля дошки4 Робота в парах4 Робота в групах4 Картка оцінювання учня
Виконати обчислення:𝟑𝟓 + 0,34 і відповідь записати десятковим дробом.
Номер слайду 6
Перетворення звичайних дробів у десятковіТема уроку:
Номер слайду 7
Тип уроку: Урок формування умінь і навичок. Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність. (робота в парах, групах.) Ключові компетентності: Соціальна і громадянська компетентності. Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Номер слайду 8
Мотивація навчальної діяльностіНа перший погляд важко розгледіти зв’язок між формулами, означеннями, правилами, які ми вивчаємо на уроках математики, і практичною діяльністю людей. Але такий зв’язок існує, отже, що ви чекаєте від уроку?
Номер слайду 9
Мета уроку: закріпити знання на практиці з перетворення десяткових дробів у звичайні .
Номер слайду 10
Давайте поміркуємо! Навіщо нам десяткові дроби? Де в житті вони використовуються? Десяткові дроби використовуються майже в усіх сферах життя. Без них ми не можемо. Знання про них допомагають людям в житті.
Номер слайду 11
Звичайні дроби і музика. Як використовуються дроби в музиці?
Номер слайду 12
Перетворення звичайних дробів у десятковіБудь який звичайний дріб зі знаменником 10, 100, 1000 і т.д. можна записати у вигляді десяткового дробу. Наприклад:24 100= 0,242) 4 100=3) 24 10= 4) 35 1000=
Номер слайду 13
Перетворення звичайних дробів у десятковіЗа допомогою основної властивості дробу неважко дроби перетворити в десяткові. Наприклад:25=2·25·2=410=0,414= 3200=
Номер слайду 14
Перетворення звичайних дробів у десятковіЗвичайні дроби можна перетворити в десяткові й іншим способом. Виконавши ділення чисельника на знаменник. 516=0,31255819253 316=0,625=0,76=3,1875
Номер слайду 15
Цікаві факти з математики. У XVII ст. перетворенням звичайного дробу в десятковий цікавилися італійський математик Бонавентура Кавальєрі (1598—1647) та англійський математик Джон Валліс (1616—1703) та інші. Ці вчені у процесі нескінченного ділення чисельника звичайного дробу на його знаменник отримали періодичні дроби.
Згадаємо Щоб знайти дріб від числа потрібно… Щоб знайти число за його дробом, потрібно … Що таке звичайний дріб? Що таке десятковий дріб?
Номер слайду 18
350 км. Подумай!Відповідь: 125 км.
Номер слайду 19
Дроби у побуті Із свіжих вишень отримують 𝟏𝟕 сушених. Скільки кілограмів свіжих вишень потрібно взяти, щоб отримати 20 кілограмів сушених.
Номер слайду 20
В Україні найбільші в світі запаси марганцевої руди – 2,31 млрд т, або близько 𝟏𝟏𝟏𝟎𝟎 від всього світового запасу. Знайдіть який світовий запас марганцевої руди?
Номер слайду 21
Учні 6 класу сплели 84 метри квадратних маскувальної сітки, що становить 𝟏𝟔 від загальної площі. Яка площа всієї сітки сплетеної в ліцеї.
Номер слайду 22
Робота з підручником № 498
Номер слайду 23
Робота в парах Перетворіть звичайні дроби у десяткові і обчисліть.1) 0,34 + 7 362) 445 + 5,673) 8725 +12,154) 54,006 - 3916
Номер слайду 24
Робота в парах. Перевір себе Правильні відповіді 1) 7,84 2) 10,47
Номер слайду 25
3) 20,43 4)50,4435 Робота в парах. Перевір себе Правильні відповіді
Номер слайду 26
Фізкультхвилинка. Щось не хочеться сидіти. Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз. На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть. А тепер їх відпустіть. Плигніть, діти, кілька раз. За роботу, все гаразд.
Номер слайду 27
Тестові завдання 1. Перетворіть дріб 7/35 у десятковий.а) 0,7б) 0,2в)0,02г) 0,352. Перетворіть звичайний дріб у десятковий та обчисліть 3/4 - 0,08а)0,67б) 0,5в) 0,6 г) 0.67 3. Перетворіть дріб 1/4 у десятковий а)0,20 б)0,35 в)0,25 г)2,5style.opacitystyle.opacity
Номер слайду 28
Тестові завдання Перевір себе Правильні відповіді1-б2-а3-в
Номер слайду 29
Робота в групах Перетвори дріб 3/5 у десятковий А. 0,3 Б. 0,6 В. 0,06 Г. 0,35 Довжина кімнати 4⅗ м, а ширина – на 1,2 м менша. Знайди довжину плінтуса, якого необхідно купити в кімнату. а) 8 м б) 3,4 м в) 16 м г) 16,2 м
Номер слайду 30
Робота в групах. Перевір себе Правильні відповіді1-б2-в
Номер слайду 31
Підсумки уроку. Ось і підходить до кінця наш урок. Виконати обчислення:𝟑𝟓 + 0,34 і відповідь записати десятковим дробом. Пропоную підвести підсумки нашого уроку в ході гри «Закінчи речення». Сьогодні я навчився…Мені було цікаво…Мені найбільше запам’яталося…
Номер слайду 32
Максимально. Я отримав. Домашня робота2 Тестові завдання3 Знання теорії, правил2 Усний рахунок3 Розв’язування вправ і завдань на уроці, робота біля дошки4 Робота в парах4 Робота в групах4 Картка оцінювання учня
Номер слайду 33
Домашнє завдання. Опрацювати п. 15, ст.129 № 499 № 501 № 503* або
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Дякую за урок! Діти, ви гарно попрацювали. Бажаю вам успіху!