Презентація: "Перетворення звичайних дробів у десяткові"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 класі на тему "Перетворення звичайних дробів у десяткові".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з математики в 6 класіВстаньте, дітки, всі рівненько,Посміхніться всі гарненько. Посміхніться всі до мене,Посміхніться і до себе. Посміхніться до гостей. Привітайтесь: Добрий день!Хай гарно пройде у вас день!

Номер слайду 2

Арістотель (давньогрецький науковець )Розум полягаєне тільки в знаннях, але й в умінні застосовувати знання на практиці

Номер слайду 3

 Максимально. Я отримав. Домашня робота2 Тестові завдання3 Знання теорії, правил2 Усний рахунок3 Розв’язування вправ і завдань на уроці, робота біля дошки4  Робота в парах4 Робота в групах4 Картка оцінювання учня

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання. Перевір себе №480 100 – (27 + 42) = 31%31% = 0,31 496 : 0,31 = 49600 : 31 = 1600 (кг)Відповідь: 1600 кг овочів привезли в магазин.

Номер слайду 5

Виконати обчислення:𝟑𝟓 + 0,34 і відповідь записати десятковим дробом. 

Номер слайду 6

Перетворення звичайних дробів у десятковіТема уроку:

Номер слайду 7

Тип уроку: Урок формування умінь і навичок. Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність. (робота в парах, групах.) Ключові компетентності: Соціальна і громадянська компетентності. Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

Номер слайду 8

Мотивація навчальної діяльностіНа перший погляд важко розгледіти зв’язок між формулами, означеннями, правилами, які ми вивчаємо на уроках математики, і практичною діяльністю людей. Але такий зв’язок існує, отже,  що ви чекаєте від уроку?

Номер слайду 9

Мета уроку: закріпити знання на практиці з перетворення десяткових дробів у звичайні .

Номер слайду 10

Давайте поміркуємо! Навіщо нам десяткові дроби? Де в житті вони використовуються? Десяткові дроби використовуються майже в усіх сферах життя. Без них ми не можемо. Знання про них допомагають людям в житті.

Номер слайду 11

Звичайні дроби і музика. Як використовуються дроби в музиці?

Номер слайду 12

Перетворення звичайних дробів у десятковіБудь який звичайний дріб зі знаменником 10, 100, 1000 і т.д. можна записати у вигляді десяткового дробу. Наприклад:24 100= 0,242) 4 100=3) 24 10= 4) 35 1000=

Номер слайду 13

Перетворення звичайних дробів у десятковіЗа допомогою основної властивості дробу неважко дроби перетворити в десяткові. Наприклад:25=2·25·2=410=0,414= 3200=

Номер слайду 14

Перетворення звичайних дробів у десятковіЗвичайні дроби можна перетворити в десяткові й іншим способом. Виконавши ділення чисельника на знаменник. 516=0,31255819253 316=0,625=0,76=3,1875

Номер слайду 15

Цікаві факти з математики. У XVII ст. перетворенням звичайного дробу в десятковий цікавилися італійський математик Бонавентура Кавальєрі (1598—1647) та англійський математик Джон Валліс (1616—1703) та інші. Ці вчені у процесі нескінченного ділення чисельника звичайного дробу на його знаменник отримали періодичні дроби.

Номер слайду 16

2310 ; 4310 ; 6710 ; 8010 ; 9910 ; 9510 ;10010 ; 100100 ; 150100 ; 105100 ; 455100 ; 700100 ; 999100 ;35791000 ; 65651000 ; 70001000 ; 70081000 ; 72061000 ;761000 ; 406100 ; 72610 ; 7206100 ; 206100 ;11000 ; 46100 ; 2610 ; 206100 ; 6100 Усний рахунок. Виділить цілу та дробову частини :

Номер слайду 17

Згадаємо Щоб знайти дріб від числа потрібно… Щоб знайти число за його дробом, потрібно … Що таке звичайний дріб? Що таке десятковий дріб?

Номер слайду 18

350 км. Подумай!Відповідь: 125 км.

Номер слайду 19

Дроби у побуті Із свіжих вишень отримують 𝟏𝟕  сушених. Скільки кілограмів свіжих вишень потрібно взяти, щоб отримати 20 кілограмів сушених. 

Номер слайду 20

В Україні найбільші в світі запаси марганцевої руди – 2,31 млрд т, або близько 𝟏𝟏𝟏𝟎𝟎 від всього світового запасу. Знайдіть який світовий запас марганцевої руди?  

Номер слайду 21

Учні 6 класу сплели 84 метри квадратних маскувальної сітки, що становить 𝟏𝟔 від загальної площі. Яка площа всієї сітки сплетеної в ліцеї. 

Номер слайду 22

Робота з підручником № 498

Номер слайду 23

Робота в парах Перетворіть звичайні дроби у десяткові і обчисліть.1) 0,34 + 7 362) 445 + 5,673) 8725 +12,154) 54,006 - 3916  

Номер слайду 24

Робота в парах. Перевір себе Правильні відповіді 1) 7,84 2) 10,47

Номер слайду 25

3) 20,43 4)50,4435 Робота в парах. Перевір себе Правильні відповіді

Номер слайду 26

Фізкультхвилинка. Щось не хочеться сидіти. Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз. На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть. А тепер їх відпустіть. Плигніть, діти, кілька раз. За роботу, все гаразд.

Номер слайду 27

Тестові завдання 1. Перетворіть дріб 7/35 у десятковий.а) 0,7б) 0,2в)0,02г) 0,352. Перетворіть звичайний дріб у десятковий та обчисліть 3/4 - 0,08а)0,67б) 0,5в) 0,6 г) 0.67 3. Перетворіть дріб 1/4 у десятковий а)0,20 б)0,35 в)0,25 г)2,5style.opacitystyle.opacity

Номер слайду 28

Тестові завдання Перевір себе Правильні відповіді1-б2-а3-в

Номер слайду 29

Робота в групах Перетвори дріб 3/5 у десятковий А. 0,3 Б. 0,6 В. 0,06 Г. 0,35 Довжина кімнати 4⅗ м, а ширина – на 1,2 м менша. Знайди довжину плінтуса, якого необхідно купити в кімнату. а) 8 м б) 3,4 м в) 16 м г) 16,2 м

Номер слайду 30

Робота в групах. Перевір себе Правильні відповіді1-б2-в

Номер слайду 31

Підсумки уроку. Ось і підходить до кінця наш урок. Виконати обчислення:𝟑𝟓 + 0,34 і відповідь записати десятковим дробом. Пропоную підвести підсумки нашого уроку в ході гри «Закінчи речення».  Сьогодні я навчився…Мені було цікаво…Мені найбільше запам’яталося… 

Номер слайду 32

 Максимально. Я отримав. Домашня робота2 Тестові завдання3 Знання теорії, правил2 Усний рахунок3 Розв’язування вправ і завдань на уроці, робота біля дошки4  Робота в парах4 Робота в групах4 Картка оцінювання учня

Номер слайду 33

Домашнє завдання. Опрацювати п. 15, ст.129 № 499 № 501 № 503* або

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Дякую за урок! Діти, ви гарно попрацювали. Бажаю вам успіху!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мацько Зоя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вишневська Ольга Василівна
    Урок дуже цікавий, змістовний, наповнений.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку