Матеріал для вчителя математики до уроку № 55 "Відрізок, його довжина. Одиниці вимірювання відрізків", автор Істер О. С., "Генеза", 2022 рік.
Відрізок, його довжина.
Одиниці вимірювання довжини.
Вчитель математики
Каплунівської гімназії
Бабич Юлія Іванівна
23 листопада 2023 р.
Урок 55 (Дистанційне навчання за допомогою підручника “Математика, 5 клас. НУШ” (автор Істер О. С.), гаджета та онлайн дошки джамборд).
Тема: Відрізок, його довжина. Одиниці вимірювання довжини.
Мета: домогтися засвоєння та усвідомлення понять точки, відрізка, довжини відрізка, одиниць вимірювання його довжини, формувати вміння розв'язувати вправи; розвивати креслярські навички та навички логічного мислення, креативне мислення, спостережливість, вміння розв’язувати проблемні ситуації, громадянську відповідальність.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Освітнє середовище: підручник, олівець, лінійка, гаджет, онлайн-дошка, слайди.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.
Що ви, діти, знаєте про точки, відрізки та їх довжини? Пропоную дізнатися про це на сьогоднішньому уроці.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
План.
Демонстрація відео «Точка, відрізок та його довжина»
https://www.youtube.com/watch?v=Dsnb6WoLij4 з коментарем вчителя
або
перегляд презентації уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-matematiki-v-5-klasi-nush-avtor-o-ister-geneza-2022-rik-375529.html
Учні записують задачу в зошит.
Учні записують задачу в зошит.
1мм―›1см―›1дм―›1м――›1км
1 см=10 мм 1м=10дм 1км=1000м=100000см=1000000мм
1дм=10см 1м=100см 1м=100см=1000мм
Вимірювання відрізків за допомогою лінійки.
Розв’язати асинхронно (самостійно/з допомогою батьків) усну вправу № 616, письмово вправи № 617, № 619, № 621, стор. 96-97.
Фото письмової роботи та свої запитання учні надсилають у приватні повідомлення вчителю.
V. Підсумок уроку: чому навчилися на уроці? Чи є серед предметів, які нас оточують, ті, що дають уявлення про точку, відрізок? Чи знаєте, діти, як і якими приладами вимірюють відрізки?
VI. Домашнє завдання з коментарем:
§ 16, стор. 94-96, вивчити правила та співвідношення між одиницями довжини, вправи № 620, № 622, стор. 97.
Також пропоную вам погратися: розфарбувати розмальовки і повторити таблицю множення.
1