Конспект уроку математики у 5 класі "Відрізок, його довжина. Одиниці вимірювання довжини", (НУШ) Істер О. С. "Генеза", 2022 рік

Про матеріал

Матеріал для вчителя математики до уроку № 55 "Відрізок, його довжина. Одиниці вимірювання відрізків", автор Істер О. С., "Генеза", 2022 рік.

Перегляд файлу

Відрізок, його довжина.

Одиниці вимірювання довжини.

                                         Математика, 5 клас (НУШ)

 

                                              Вчитель математики

                                                 Каплунівської гімназії

                                                Бабич Юлія Іванівна

                                       23 листопада 2023 р.

Урок 55 (Дистанційне навчання за допомогою підручника “Математика, 5 клас. НУШ” (автор Істер О. С.), гаджета та онлайн дошки джамборд).

 

Тема: Відрізок, його довжина. Одиниці вимірювання довжини.

Мета: домогтися засвоєння та усвідомлення понять точки, відрізка, довжини відрізка, одиниць вимірювання його довжини, формувати вміння розв'язувати вправи; розвивати креслярські навички та навички логічного мислення, креативне мислення, спостережливість, вміння розв’язувати проблемні ситуації, громадянську відповідальність.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Освітнє середовище: підручник, олівець, лінійка, гаджет, онлайн-дошка, слайди.

 

                                              Хід уроку.

І. Організаційний момент.

  1. Перевірка наявності учнів у класі, наявних на платформі  Meet.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку.
  3. Запис у зошитах дати і теми уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.

Що ви, діти, знаєте про точки, відрізки та їх довжини? Пропоную дізнатися про це на сьогоднішньому уроці.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

 

                                                    План.

  1. Вивчити теоретичний матеріал: §16, стор. 94-96

Демонстрація відео «Точка, відрізок та його довжина»

https://www.youtube.com/watch?v=Dsnb6WoLij4 з коментарем вчителя

                                                      або

перегляд презентації уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-matematiki-v-5-klasi-nush-avtor-o-ister-geneza-2022-rik-375529.html

 

  1. Розв’язування задачі 1 з науковим обґрунтуванням кожного кроку.

Учні записують задачу в зошит.

  D:\Загрузки\Screenshot_20231122-143011.png

 

 

  1. Розв’язування задачі 2 з науковим обґрунтуванням кожного кроку.

Учні записують задачу в зошит.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20231122-143044.png

 

  1. Одиниці вимірювання довжини та обґрунтування співвідношення між ними.

           1мм―›1см―›1дм―›1м――›1км

1 см=10 мм         1м=10дм              1км=1000м=100000см=1000000мм

1дм=10см          1м=100см             1м=100см=1000мм

                  Вимірювання відрізків за допомогою лінійки.

D:\Загрузки\Screenshot_20231122-193711.png

  1. Усвідомити навчальний матеріал.

Розв’язати асинхронно (самостійно/з допомогою батьків) усну вправу № 616, письмово вправи № 617, № 619, № 621, стор. 96-97.

Фото письмової роботи та свої запитання учні надсилають у приватні повідомлення вчителю.

  1. Перевірка й аналіз робіт учнів (що вдалося найкраще).

 

 

V. Підсумок уроку: чому навчилися на уроці? Чи є серед предметів, які нас оточують, ті, що дають уявлення про точку, відрізок? Чи знаєте, діти, як і якими приладами вимірюють відрізки?

 

VI. Домашнє завдання з коментарем:

§ 16, стор. 94-96, вивчити правила та співвідношення між одиницями довжини, вправи № 620, №  622, стор. 97.

 

Також пропоную вам погратися: розфарбувати розмальовки і повторити таблицю множення.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малиш Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
703
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку