Урок-казка "Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми «Додавання і віднімання в межах 10».

Про матеріал

Даний урок закріплення знань, умінь, навичок розроблено у формі казки. Має на меті сформувати математичні компетентності: повторити вивчений матеріал з даної теми; закріпити обчислювальні навички, вдосконалити навички лічби в межах 10; розвивати математичну мову, увагу, мислення, уміння аналізувати; виховувати інтерес до вивчення математики, старанність, охайність і каліграфію. Матеріал містить силуетні зображення героїв казки «Рукавичка», таблиці та ребуси.

Перегляд файлу

                                      Математика   1 клас

Тема.                 Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми

                           «Додавання  і  віднімання в межах 10».

Мета:                формувати математичні компетентності:

                           повторити вивчений матеріал з даної теми;

                           закріплювати  обчислювальні навички, вдосконалювати      

                           навички лічби в межах 10;

                           розвивати математичну мову, увагу, мислення, уміння

                           аналізувати;

                           виховувати інтерес до вивчення математики,

                           старанність, охайність при письмі.

Тип уроку:        урок закріплення знань, умінь, навичок.

Форма проведення:    урок-казка

Обладнання:    силуетні зображення героїв казки «Рукавичка»; таблиці;

                            ребуси.

                                                  Хід уроку

I Організаційний етап.

II Повідомлення теми й завдань уроку.

Сьогодні до нас на урок завітала казка. Відгадайте її назву.

                             Любі діти, коли йшла,

                             По дорозі це знайшла.

                             Ця хатинка невеличка, 

                             Ми у казці… («Рукавичка»).

Наша казка незвична, казка ця математична.

III Математична казка.

Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку. От біжить мишка. Дивиться, лежить рукавичка. Хотіла потрапити до неї, але не вдається тому, що на доріжці кольорові смужки із пропущеними цифрами. Вирішила мишка заповнити порожні клітки. Допоможіть їй!

  1. Порожні клітинки.

1

2

 

4

 

 

7

       

 

 

1

 

3

 

5

 

7

 

 

5

4

 

 

1

 

Влізла Сіромашка в рукавичку та й каже:

— Тут я буду жити!

Коли це жабка плигає та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— Мишка-шкряботушка. А ти хто?

— Жабка-скрекотушка. Пусти й мене!

  1. Порівняй.

Впущу, якщо правильно підбереш знаки для порівняння чисел. Допоможемо їй?

3 * 2                       7 * 2                     4 * 4

5 * 5                       6 * 1                     8 * 3

Пустила мишка жабку до рукавички. От уже їх двоє. Коли біжить зайчик. Прибіг до рукавички та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка. А ти хто?

— А я зайчик-побігайчик. Пустіть і мене!

Впустимо, якщо виконаєш завдання і допоможеш їжачкам. Їм потрібно відшукати де чиї листочки. Нумо до роботи.

  1. З’єднай з відповіддю.

раскраски контуры листья для вырезания из бумаги для детейᐉ Комплект карток Їжак і яблуко - ціна, Видавництво Ранок КреативПрезентація "Тварини рідного краю" 

Розмальовки Контури листя дерев, Раскраски детские.раскраски контуры листья для вырезания из бумаги для детей1

 

Тиждень 6 2023House number 7 black | Lunares Store 

                

раскраски контуры для вырезания листья детямраскраски контуры листья для вырезания из бумаги для детейРозмальовки Контури листя дерев, Раскраски детские. 

 

 

 

 

 

Добре справився з завданням, заходь. От уже їх троє. Коли це біжить лисичка та й     до рукавички:                

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто?

— Та я лисичка-сестричка. Пустіть і мене!

  1. Математичний знак.

Гаразд, якщо відновиш знаки математичні, який змив дощик.

6 □ 4 □ 1=3           8 □ 2 □ 1=7          2 □ 4 □ 2=8

2 □ 1 □ 5=8           3 □ 5 □ 4=4          7 □ 1 □ 6=2

Розумничка, справно виконала завдання. Впустили лиску до себе в хатку.

Ото вже їх четверо сидить. Аж суне вовчик — та й собі до рукавички, питається:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик та лисичка-сестричка. А ти хто?

— Та я вовчик-братик. Пустіть і мене!

Впустимо, як відтвориш склад числа на ялинках.

  1. Склад числа.

Ганни Сабат: квітня 2015 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Та вже йди! Уліз і той. Уже їх п'ятеро. Де не взявся — біжить кабан.

— Хро-хро-хро! А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик,

лисичка-  сестричка та вовчик-братик. А ти хто?

— Хро-хро-хро! А я кабан-іклан. Пустіть і мене!

Впустимо, якщо здогадаєшся хто це?

  1.   Геометричний матеріал.

 

Гра "Назви фігури, порахуй" - презентація з математики 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         З яких фігур складається малюнок ведмедика? (З чотирикутника, трикутника

та кругів). Скільки на малюнку чотирикутників? (1); трикутників? (1); кругів?

 (9).

Та йди вже! Уліз і той. Уже їх шестеро, уже так їм тісно, що й нікуди. Коли це      

тріщать кущі, вилазить ведмідь — та й собі до рукавички, реве й питається:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка- 

сестричка, вовчик-братик та кабан-іклан. А ти хто?

— Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!

Пустимо, якщо допоможеш нам відгадати ребуси.

  1. Ребуси.

 

 Пі 2 л

 

   7’я

      

3 буна

 

Ві 3 на

      

        Уліз і ведмідь, — семеро стало. Та так вже тісно, що рукавичка ось-ось  

розірветься.Коли це дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді назад — шукати

її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і

ворушиться. Собачка тоді: «Гав-гав-гав!»

Вони як злякаються, як вирвуться з рукавички,— так усі й порозбігалися лісом.

А дідусь на завершення казки прохає пограти в гру «Знайди однакові

рукавички».

 

 

Як розвинути уважність у дитини 8 років: розвиваючі завдання і заняття 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV Підсумок уроку.

Так щасливо закінчилася наша казка. Рукавичка залишилася цілою тому, що звірі знали математику. Дідусь дякує і вам за допомогу.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку