28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Презентація "Перевірка компетентностей з української мови" 3 клас

Про матеріал

Презентація містить завдання для перевірка компетентностей з української мови учнів 3 класу. Створена на основі посібника: Перевірка предметних компетентностей 3 клас Українська мова Оновлена програма Авт: Пономарьова К. Вид-во: Оріон

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевірка предметнихкомпетентностей. Українська мова 3 клас style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 2

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ1. Випиши з тексту речення, яке не відповідає малюнку. Сьогодні в цирку вистава. Зал переповнений глядачами. На арені виступають дресировані тварини. Ведмідь їздить на самокаті. Слон крутить хоботом металеве кільце. Собачка танцює під мелодію флейти. Тигр стрибає через вогняне кільце. Голуби гойдаються на перекладині.2. Яка частина пропущена в тексті з попереднього завдання. ОСНОВНА ЧАСТИНА КІНЦІВКА ЗАЧИН

Номер слайду 3

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ3. Користуючись малюнком, визнач, про яких артистів цирку йдеться в тексті. Відобрази їх назву в заголовку._____________ Увага глядачів була прикута до двох білих красенів. Вони сиділи по обидва боки не-великої перекладини. Гордо тримали короновані пухнас-тим пір’ячком голівки. Роз-пустили віялом пишні хвос-ти. Кожен по черзі ледь під-німався, і тоді перекладина переважувалася в бік іншо-го. Так вони гойдалися.

Номер слайду 4

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ4. Який текст використано в попередньому завданні. НАУКОВИЙ ХУДОЖНІЙ ДІЛОВИЙ5. Уяви, що тобі потрібно покликати зображених на малюнку тварин. Запиши їх назви у формі звертань.6. Продовжи текст-міркування, користуючись малюнком. З усіх артистів цирку мені найбільше сподобались (сподобався) …7. Визнач і запиши мету тексту, складеного в попередньому завданні.

Номер слайду 5

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ8. Запиши пораду хлопчикові, який на малюнку порушує правила поведінки в цирку. Скористайся словами з довідки. Довідка: арена, бар'єр, небезпечно.9. Напиши запрошення своєму другові або подрузі відвідати цирк у найближчі вихідні.10. Запиши план розповіді, яку можна скласти за малюнком.11. Напиши текст (4-5 речень) за малюнком і планом, складеним у попередньому завданні.

Номер слайду 6

1. Випиши з тексту речення, яке не відповідає малюнку. Спочатку ми підійшли до вольєра з ведмедем. Потім зупинилися біля жирафа. Найбільше простояли коло мавпочок. У тераріумі нас здивували різноманітні ящірки і змії. Особливе враження справив своїми розмірами слон. Усім дуже сподобався зоопарк. Нікому не хотілося виходити з нього.2. Яка частина пропущена в тексті з попереднього завдання. ОСНОВНА ЧАСТИНА КІНЦІВКА ЗАЧИНТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ

Номер слайду 7

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ3. Користуючись малюнком, визнач, про яких тварин ідеться в тексті. Відобрази їх назву в заголовку._____________ Це найвищі наземні тварини на планеті. Самці сягають висоти близько 6 метрів і мають масу до 900 кг. Самиці, зазвичай, трохи нижчі та легші. Шия у цих тварин надзвичайно довга, попри те, що вони, як і більшість ссавців, мають лише 7 шийних хребців. Малюнок на їхньому тілі складається з темних плям.

Номер слайду 8

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ4. Який текст використано в попередньому завданні. НАУКОВИЙ ХУДОЖНІЙ ДІЛОВИЙ5. Уяви, що тобі потрібно покликати зображених на малюнку тварин. Запиши їх назви у формі звертань.6. Продовжи текст-міркування, користуючись малюнком. З усіх тварин у зоопарку мені найбільше сподобались (сподобався) …7. Визнач і запиши мету тексту, складеного в попередньому завданні.

Номер слайду 9

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ8. Запиши пораду дівчинці, яка на малюнку порушує правила поведінки в зоопарку. Скористайся словами з довідки. Довідка: загорожа, хижак, небезпечно.9. Напиши запрошення своєму другові або подрузі відвідати зоопарк під час осінніх канікул.10. Запиши план розповіді, яку можна скласти за малюнком.11. Напиши текст (4-5 речень) за малюнком і планом, складеним у попередньому завданні.

Номер слайду 10

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА1. Побудуй і запиши питальне речення за малюнком.2. Склади й запиши за малюнком спонукальне речення зі звертанням.3. Підкресли головні члени поданого речення. Сім’я вільний час проводить на стадіоні. 4. Побудуй схему речення, поданого в попередньому завданні.

Номер слайду 11

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА5. Побудуй і запиши речення за малюнком і поданою схемою.6. Запиши словосполучення зі слів речення, утвореного в попередньо-му завданні.7. Користуючись малюнком, утвори й запиши словосполучення з поданим словом. Грають …8. Вибери з довідки найточніший, на твою думку, синонім для поданого речення і запиши. Довідка: помчав, побіг, погнався, поплентався. Хлопчик ... переймати м'яча.

Номер слайду 12

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА9. Знайди в реченні слово, яке НЕ відповідає малюнку. Заміни його антонімом і запиши утворене речення. Ця сім'я ненавидить спорт.10. Підкресли в реченні багатозначне слово. Головою сім'ї був тато.11. Користуючись малюнком, дай повні відповіді на поставлені запитання. Запиши їх. Яким видом спорту захоплюються мама з дочкою? Яка гра подобається татові й синові?

Номер слайду 13

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА1. Побудуй і запиши питальне речення за малюнком.2. Склади й запиши за малюнком спонукальне речення зі звертанням.3. Підкресли головні члени поданого речення. Сім’я у вечірній час зібралася вдома. 4. Побудуй схему речення, поданого в попередньому завданні.

Номер слайду 14

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА5. Побудуй і запиши речення за малюнком і поданою схемою.6. Запиши словосполучення зі слів речення, утвореного в поперед-ньому завданні.7. Користуючись малюнком, утвори й запиши словосполучення з поданим словом. Сидять …8. Вибери з довідки найточніший, на твою думку, синонім для поданого речення і запиши. Довідка: споглядав, спостерігав, стежив, дивився. Хлопчик уважно ... за грою.

Номер слайду 15

ТЕМА. РЕЧЕННЯ. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА9. Знайди в реченні слово, яке НЕ відповідає малюнку. Заміни його антонімом і запиши утворене речення. Сім'я займалася ненависними справами.10. Підкресли в реченні багатозначне слово. Дівчинка взяла голку і почала вишивати.11. Користуючись малюнком, дай повні відповіді на поставлені запитання. Запиши їх. Чим займались увечері тато з сином? Якою справою захопилися мама з дочкою?

Номер слайду 16

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА1. Користуючись малюнком, добери й запиши спільнокореневі слова з коренем сніг2. Знайди на малюнку предмет, назва якого має таку будову Запиши цю назву.3. Користуючись малюнком, запиши пропущене в реченні слово. Хлопчик на санчатах (що зробив?) ... з гірки. 4. Утвори за допомогою префіксів кілька слів, спільнокореневих зі словом, яке ви записали у попередньому завданні.

Номер слайду 17

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА5. Користуючись малюнком, устав пропущене в реченні слово. Підкресли в ньому орфограму. Довкола господарює (що?)…6. Який колір подарувала природі зима? Запиши відповідь однимсловом. Виділи у цьому слові корінь.7. Утвори за допомогою суфіксів спільнокореневі слова з коренем, який має слово, записане в попередньому завданні.8. Користуючись малюнком, добери і запиши кілька слів з префіксом при-.

Номер слайду 18

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА9. Користуючись малюнком, добери і запиши кілька слів із суфіксом -еньк-.10. Який настрій у дітей, зображених на малюнку? Запиши одним словом. Розбери це слово за будовою.11. Що зробила дівчинка, біля якої стоїть собака? Запиши відповідь, використовуючи дієслово з префіксом..

Номер слайду 19

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА1. Користуючись малюнком, добери й запиши спільнокореневі слова з коренем -ковз-2. Знайди на малюнку предмет, назва якого має таку будову Запиши цю назву.3. Користуючись малюнком, запиши пропущене в реченні слово. Діти (що зробили?) ... на ковзанку. 4. Утвори за допомогою префіксів кілька слів, спільнокореневих зі словом, яке ви записали у попередньому завданні.

Номер слайду 20

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА5. Користуючись малюнком, устав пропущене в реченні слово. Підкресли в ньому орфограму. На лавочці (що робила?) ... дівчинка.6. Який за розміром кущик росте біля лавочки? Запиши відповідь однимсловом. Виділи у цьому слові корінь.7. Утвори за допомогою суфіксів спільнокореневі слова з коренем, який має слово, записане в попередньому завданні.8. Користуючись малюнком, добери і запиши кілька слів з префіксом пре-.

Номер слайду 21

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА9. Користуючись малюнком, добери і запиши кілька слів із суфіксом -еньк-.10. Який настрій у дітей, зображених на малюнку? Запиши одним словом. Розбери це слово за будовою.11. Що зробили під вагою снігу гілочки горобини, що росте біля лавочки? Запиши відповідь, використовуючи дієслово з префіксом.

Номер слайду 22

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК1. Добери за малюнком по одному слову в кожну колонку і запиши Хто? Який? Що робить?2. Користуючись малюнком, побудуй і запиши словосполучення за поданими питаннями.(що робить?) … (де?) …3. Доповни речення назвами побутової техніки, яка зображена на малюнку. До побутової техніки належать ... 4. Користуючись малюнком, запиши спільнокореневі слова - різні частини мови, з коренем -прод-

Номер слайду 23

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК5. Запиши по два іменники до кожної колонки, користуючись малюнком. Хто? Що?6. Склади за малюнком слово-сполучення, дописавши власну назву.покупець …7. Утвори від поданого слова іменник, який називає почуття покупця телефону, зображеного на малюнку. Запиши це слово.задоволений — …8. Запиши назву побутового приладу, який вибирає жінка. Постав цю назву в формі множини і запиши.

Номер слайду 24

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК9. Випиши назву предмета, що НЕ належить до побутової техніки. Познач рід цього іменника. Кондиціонер, дзеркало, мікрохвильова піч.10. Зміни підкреслене в попередньому завданні слово за відмінками. Н. (хто? що?)Р. (кого? чого?)Д. (кому? чому?)3. (кого? що?)О. (ким? чим?)М. (на кому? на чому?)11. Який прилад, із зображених, тебе зацікавив? Чому? Напиши про це текст (2-3 речення). Підкресли в тексті іменники.

Номер слайду 25

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК1. Добери за малюнком по одному слову в кожну колонку і запиши Хто? Який? Що робить?2. Користуючись малюнком, побудуй і запиши словосполучення за поданими питаннями.(що робить?) … (де?) …3. Доповни речення назвами одягу, який бачиш на малюнку. У магазині продаються ... 4. Користуючись малюнком, запиши спільнокореневі слова - різні частини мови, з коренем -куп-

Номер слайду 26

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК5. Запиши по два іменники до кожної колонки, користуючись малюнком. Хто? Що?6. Склади за малюнком слово-сполучення, дописавши власну назву.продавець …7. Утвори від поданого слова іменник, що називає ставлення, необхідне для справжнього продавця. Запиши це слово.уважний — …8. Запиши назву одягу, який вибирає чоловік на малюнку. Постав цю назву в формі множини.

Номер слайду 27

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК9. Підкресли назву предмета, що НЕ є одягом. Познач рід цього іменника. Джинси, піджак, сумка.10. Зміни підкреслене в попередньому завданні слово за відмінками. Н. (хто? що?)Р. (кого? чого?)Д. (кому? чому?)3. (кого? що?)О. (ким? чим?)М. (на кому? на чому?)11. Який одяг на малюнку тебе зацікавив? Чому?Напиши про це текст (2-3 речення). Підкресли в тексті іменники.

Номер слайду 28

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК1. Користуючись малюнком, добери прикметник до поданого іменника і запиши.автобус … 2. Установи за допомогою питання зв'язок слів у словосполученні, утвореному в попередньому завданні.3. Випиши з речення слово, яке НЕ відповідає малюнку. Добери до нього антонім і запиши. Хлопчик був невихований.4. Запиши один-два синоніми до слова, яке ти дібрав(ла) у попередньому завданні.

Номер слайду 29

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК5. За поданими прикметниками знайди на малюнку предмет і запиши його назву. Познач у дужках рід кожного прикметника. Гумовий … (..р.), круглий … (.. р.), червоний … (.. р.)6. Запиши використані в попередньому завданні прикметники у множині.7. Запиши два-три прикметники, якими можна описати малюка, котрого тримає на руках жінка.8. Пошир подане речення двома-трьома прикметниками. Запиши. У автобус зайшла жінка з дитиною.

Номер слайду 30

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК9. Користуючись малюнком, вибери з довідки і встав у подане речення найточніший прикметник. Довідка: мікроскопічне, мале, крихітне, маленьке. На руках у жінки було ... дитя.10. Запиши приказку, яка, на твою думку, відповідає малюнку. Підкресли в ній прикметники. За добрі справи добром платять. Ласкаве слово не важко сказати. Ввічливий вчинок приємний.11. Утвори прикметник від поданого слова. Склади і запиши з ним речення, користуючись малюнком. Радість — ...

Номер слайду 31

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК1. Користуючись малюнком, добери прикметник до поданого іменника і запиши.сонце … 2. Установи за допомогою питання зв'язок слів у словосполученні, утвореному в попередньому завданні.3. Випиши з речення слово, яке НЕ відповідає малюнку. Добери до нього антонім і запиши. День був похмурий.4. Запиши один-два синоніми до слова, яке ти дібрав(ла) у попередньому завданні.

Номер слайду 32

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК5. За поданими прикметниками знайди на малюнку предмет і запиши його назву. Познач у дужках рід кожного прикметника. Струнка … (.р.), кучерява … (.р.), білокора … (... р.)6. Запиши використані в попередньому завданні прикметники у множині.7. Запиши два-три прикметники, якими можна описати бабусю, котра виходить з трамвая.8. Пошир подане речення двома-трьома прикметниками. Запиши. На зупинці стояла дівчинка з рюкзаком.

Номер слайду 33

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК9. Користуючись малюнком, вибери з довідки і встав у подане речення найточніший прикметник. Довідка: височезна, довжелезна, висотна, висока. Біля зупинки росла ... береза.10. Запиши приказку, яка, на твою думку, відповідає малюнку. Підкресли в ній прикметники. Хвались не словами, а добрими ділами. Учись робити добрі справи з молодих років. Рости не лінивим, а працьовитим.11. Утвори прикметник від поданого слова. Склади і запиши з ним речення, користуючись малюнком. Увага — ...

Номер слайду 34

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО1. Склади й напиши речення за малюнком. Підкресли в ньому дієслово.2. Запиши назву дії, яку дівчина виконує на сцені. Запиши питання, на яке відповідає це слово.3. Запиши одним словом, що робить хлопчик на сцені. Познач часову форму цього дієслова.

Номер слайду 35

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО4. Постав слово, записане в попередньому завданні, у формі минулого часу і запиши.5. Користуючись малюнком, добери до поданого іменника дієслово у формі майбутнього часу. Запиши.глядачі ...6. Запиши одним словом, що робить з мікрофоном співачка. Утвори від цього слова за допомогою префіксів два-три нові дієслова.

Номер слайду 36

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО7. Підкресли в реченні слово, яке НЕ відповідає малюнку. Запиши один-два синоніми до цього слова. Глядачі в залі розмовляли.8. Запиши антонім до слова, підкресленого в попередньому завданні.9. Склади за малюнком речення з поданих слів. Підкресли в ньому слово з переносним значенням. У, пісня, зал, полетіла.

Номер слайду 37

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО10. За допомогою слова не зміни подане речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши утворене речення. Під час концерту глядачі їли і перемовлялися.11. Користуючись малюнком, склади правила поведінки на концерті. Для цього встав у речення пропущені дієслова у формі теперішнього часу. Глядачі ... до залу зазда-легідь. Усі ... по своїх місцях.

Номер слайду 38

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО1. Склади й напиши речення за малюнком. Підкресли в ньому дієслово.2. Напиши назву дії, яку дідусь виконує на сцені. Запиши питання, на яке відповідає це слово.3. Запиши одним словом, що робить дівчинка на сцені. Познач часову форму цього дієслова.

Номер слайду 39

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО4. Постав слово, записане в попередньому завданні, у формі минулого часу і запиши.5. Користуючись малюнком, добери до поданого іменника дієслово у формі майбутнього часу. Запиши.актори ...6. Запиши одним словом, що робить з хусткою бабуся. Утвори від цього слова за допомогою префіксів два-три нові дієслова.

Номер слайду 40

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО7. Підкресли в реченні слово, яке НЕ відповідає малюнку. Запиши один-два синоніми до цього слова. Актори на сцені мовчали.8. Запиши синоніми до слова, підкресленого в попередньому завданні.9. Склади за малюнком речення з поданих слів. Підкресли в ньому слово з переносним значенням. Гра, глядачів, акторів, зачарувала.

Номер слайду 41

ТЕМА. ЧАСТИНИ МОВИ. ДІЄСЛОВО10. За допомогою слова не зміни подане речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши утворене речення. Під час вистави глядачі нудьгували й озиралися довкола.11. Користуючись малюнком, склади правила поведінки на концерті. Для цього встав у речення пропущені дієслова у формі теперішнього часу. Актори старанно ... до ви-стави. Усі чудово ... свої ролі.

Номер слайду 42

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК1. Устав пропущене в реченні слово. Добери до нього спільнокоре-неві слова і запиши. Дівчинка веде ... спосіб життя.2. Доповни речення. Розбери записане слово за будовою. Дівчинка кожного ранку робить ... .3. Запиши назви цитрусових фруктів, зображених на третьому малюнку. Підкресли орфограми в цих словах.

Номер слайду 43

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК4. Запиши прикметники, якими можна описати продукти, зображені на третьому малюнку.5. Знайди на малюнках предмет, назва якого є іменником чоловічогороду. Запиши його в однині і множині.6. Запиши назву дії, яку виконує дівчинка на третьому малюнку. Познач час цього дієслова.

Номер слайду 44

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК7. Склади речення за третім малюнком, використовуючи службові слова.8. Користуючись другим малюнком, побудуй і запиши речення за поданою схемою.9. Установи за допомогою питань зв’язок слів у реченні з попереднього завдання.

Номер слайду 45

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК10. Користуючись малюнками, побудуй і запиши спонукальне речення зі звертанням.11. Напиши текст (4-5 речень) про те, як зображена на малюнках дівчинка турбується про своє здоров’я. У кінці зазнач, що з цього робиш ти.

Номер слайду 46

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК1. Устав пропущене в реченні слово. Добери до нього спільнокоре-неві слова і запиши. Хлопчик ... про своє здоров’я.2. Доповни речення. Розбери записане слово за будовою. Хлопчик біжить по біговій ... .3. Відомо, що зображе-ний на малюнку хлопчик відвідує басейн у перший і четвертий день тижня. Запиши назви цих днів. Підкресли орфограми в цих словах.

Номер слайду 47

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК4. Запиши прикметники, якими можна описати хлопчика, зображеного на другому малюнку.5. Знайди на малюнках предмет, назва якого є іменником середньогороду. Запиши його в однині і множині.6. Запиши назву дії, яку виконує хлопчик на першому малюнку. Познач час цього дієслова.

Номер слайду 48

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК7. Склади речення за першим малюнком, використовуючи службові слова.8. Користуючись другим малюнком, побудуй і запиши речення за поданою схемою.9. Установи за допомогою питань зв’язок слів у реченні з попереднього завдання.

Номер слайду 49

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК10. Користуючись малюнками, побудуй і запиши спонукальне речення зі звертанням.11. Напиши текст (4-5 речень) про те, як зображений на малюнкаххлопчик загартовує свій організм. У кінці зазнач, що з цього робиш ти.

Номер слайду 50

pptx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку