Мета уроку: узагальнити та систематизувати відомості про трикутник та його елементи; закріпити вміння та навички розв’язувати задачі на застосування першої та другої ознак рівності трикутників; розвивати логічне мислення; виховувати працьовитість, охайність ведення зошитів. Епіграф:«У величезному саду геометрії кожний може підібрати собі букет на свій смак» Девід Гільберт
Геометрична фігура, яка утворена трьома точками, що не лежать на одній прямій та відрізками, що їх сполучають, називається … Елементами трикутника є …Периметром трикутника називають …Залежно від видів кутів трикутники бувають…Трикутник називають гострокутним, якщо…Трикутник називають прямокутним, якщо…Трикутник називають тупокутним, якщо…Перпендикуляр, опущений з вершин трикутника на пряму, яка містить протилежну сторону називають …Продовжити речення
Відрізок, який сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони, називають…Відрізок бісектриси трикутника, який сполучає вершину трикутника з точкою протилежної сторони, називають…Два трикутника називають рівними, якщо…Перша ознака рівності трикутників…Друга ознака рівності трикутників…Продовжити речення
Стоячи на березі озера Світязь, туристи мають визначити довжину острова, що знаходиться посередині озера. Для цього на березі вони забили два кілки і протягнули шнур KL. На прямій KL знайшли точки M і N такі, що прямі AM і BN перпендикулярні до прямої KL (точки А і В – кінцеві для острова). Потім знайшли точку О, що є серединою MN, і таку точку С, що точки B, O і C лежать на одній прямій. Аналогічно знайшли точку D. Вони вважають, що відрізок CD дорівнює довжині острова AB. Задача