Анкетування. ПІБ дитини. Дата народження. Місце проживання. Телефон батьків. Соціальний статус сім,ї: повна, неповна, малозабезпечена, багатодітна, під опікою, батько учасник бойових дій. Чи відвідувала ваша дина дитячий садок? так, ніХто із членів родини більше приділяє часу вихованню дитині? тато, мама, дід, бабуся. Чи є в дитини вдома обов,язки? Які? Які очікування від школи?
Слово вчителя. Сучасні діти народилися в епоху швидких змін, вони живуть в часи, коли необхідно вчитися упродовж життя. Тому школа повинна насамперед зберегти мотивацію до навчання, навчити дітей вчитися самостійно із задоволенням і без надмірних зусиль. Школа повинна готувати дітей до дорослого життя.
Перелік документів для зарахування до першого класу 1. Заява одного з батьків або інших законних представників дитини (пишеться у закладі у день подання документів) та документ, що посвідчує особу заявника. 2. Копія свідоцтва про народження дитини (з собою мати оригінал). 3. Оригінал або копія медичної довідки за формою №086-1/0 «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 р. № 682.
Вправа “Мозковий штурм ”Проблемне питання: Хто має бути у центрі нашої уваги? (дитина)Хто оточує дитину? (батьки, вчителі, соціум)Отже, мета щодо виховання дітей і у батьків, і у вчителя однакова. Щоб виховати дитину такою, як ми хочемо, потрібно організувати творчу співпрацю вчителів, учнів, батьків у навчально-виховному процесі.
Що таке НУШ?навчання 12 років: початкова школа 1–4 кл, базова середня школа 5–9 класи – гімназія, профільна школа 10–12 класи (профес.,акадам.)компетентнісний підхід та наскрізні вміннядитиноцентризміндивідуальний підхідсамостійність і відповідальністьробота в групах та парах – інтерактивне навчаннянавчальні осередкиспівпраця вчителя, батьків та учняформувальне оцінювання, портфоліоінтеграція предметіввикористання технічних засобів
Що повинна знати та уміти ваша дитина? Робота в групіНазивати своє ім`я, по-батькові, прізвище, Знати назву свого міста Знати пори року, назви місяців, днів тижня. Називати кольори, геометричні фігури. Вміти узагальнювати "Одяг", "Овочі", "Фрукти", "Транспорт", «Тварини" та ін. Складати речення за картинкою Знати звуки, букви, складати склади. Вміти рахувати до 10 Вміти орієнтуватись у просторі: верх-низ, ліворуч-праворуч. Уміти вирізати, розфарбовувати
Режим дня7.00-7.30 – пробудження, підйом, ранкова гімнастика, водні процедури, ранковий туалет, застилання ліжка;7.30-7.45 – сніданок;7.45-8-10 – дорога до школи;8.30-13.00 – заняття в школі;13.00-13.30 – обід;13.30-15.00 – післяобідній відпочинок, перебування на свіжому повітрі;15.00- 17.30 - ГПД, заняття в гуртках , читання, ігри, розваги;17.30-19.00 – повернення зі школи та перебування на свіжому повітрі;19.00-20.00 – вечеря, заняття улюбленими справами;20.00-20.30 – підготовка до сну;20.30-7.00 – сон.
Навчальне приладдя та зошити. Зошити з друкованою основою (прописи, математика, я досліджую світ, англ. мова, альбом «Мистецтво», укр.мова післябукварний період) звичайні зошити. Приладдя (2 ручки, 2 олівці «ТМ» , лінійка, гумка, точилка, пензлики, пенал, ножиці) Мистецтво (фарби, кольорові олівці, блокнот, альбом, кольоровий папір, кольоровий картон, розфорбовки,)Спортивний одяг та взуттязмінне взуття – без шнурківранець
Поради батькам. Дбати про здоров’я дитини. Допомагати у пiдготовцi до школи. Органiзувати робоче мiсце дитини. Привчати до охайностi й порядку. Привчати до самостiйностi. Заохочувати найменшi успiхи дитини у навчаннi й поведiнцi, використовуючи для цього слова-схвалення. Радiйте вашiй дитинi!Розмовляйте з дитиною спокiйним голосом. Будьте терплячими. Щодня читайте дитинi. Заохочуйте зацiкавленiсть та уяву дитини