Виступ-презентація для батьківських зборів, з метою ознайомлення батьків з основними прийомами формування адекватної самооцінки, позитивного мислення, корисних звичок та навчальної мотиваці.
Ліцей №1 Калинівської міської ради Вінницької областіАдекватна самооцінка та позитивне мислення – крок до успіху дитини. Соціальний педагог. Наталія СИНЮШКО.
Номер слайду 2
Інформаційне повідомлення. Самооцінка – це самосприйняття, віра та ставлення до себе, оцінка своїх можливостей.Існує 3 види самооцінки: Занижена (дитина не впевнена у своїх силах, відмовляється від своїх мрій). Завищена (дитина переоцінює свої можливості та має зверхнє ставлення до інших). Адекватна – золота середина (дитина визнає та сприймає свої сильні та слабкі сторони; вдало використовує свої переваги та працює над розвитком недоліків).
Номер слайду 3
Навчання дитини має розпочатися із позитивного мислення батьків та самої дитини.
Номер слайду 4
Позитивне мислення - це мислення, яке сприяє доброзичливому сприйняті та ставленні до себе, оточуючих, природи, тварин та своєї життєдіяльності, до того, що її оточує, що дитина робить.https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA&tbm=isch&ved=2ah. UKEwi. R972 Roen6 Ah. Us0 Ls. IHce. GDCw. Q2-c. Ceg. QIABAA&oq=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA&gs_lcp=Cg. Npb. Wc. QAz. IFCAAQg. AQy. Bgg. AEAg. QHjo. ECCMQJzo. HCAAQs. QMQQzo. ECAAQQzo. LCAAQg. AQQs. QMQgw. E6 CAg. AEIAEELEDOgc. IABCABBADOg. YIABAFEB46 Bwg. AEIAEEBh. Qhgt. Y9 S5g3 TVo. AHAAe. ACAAa. UBi. AGIDZIBBDEy. Lj. WYAQCg. AQGq. AQtnd3 Mtd2l6 LWlt. Z8 ABAQ&sclient=img&ei=KFZOY5 HDLqyg7_UPx42y4 AI&bih=545&biw=1242&rlz=1 C1 CHZN_ru. UA977 UA977#imgrc=1 V5m. Tp_SDXkgu. M
Номер слайду 5
Батьки мають вірити в свою дитину!Вони мають налаштувати її на успіх. Не перевантажувати. Розвивати здібності, заохочувати до творчості. Розвивати самостійність та впевненість у собі. Сприяти формуванню адекватної самооцінки, оцінюючи її, як сильні сторони так і слабкі. Саме ключовий момент полягає в тому, щоб навчити цьому свою дитину. На цьому і формується адекватна самооцінка. Навчити ставити маленькі щоденні ціллі, робити кроки до їх досягнення. Заохочувати та мотивувати сьогодні. Розвивати обов’язки, давати виконувати доручення.
Номер слайду 6
Фрази (афірмації – позитивне навіювання), які надихають та мотивують. Батьки: Дитина: Ти все зможеш! Ти – молодець!Ти маєш повірити у свої сили та можливості!У тебе все вийде!Ніколи не опускай рук!Ти все встигнеш!Ти маєш друзів!Я все зможу!Я молодець!Я вірю у свої сили та можливості!Я не опускаю рук перед труднощами!Я все встигаю!У мене є друзі!
Номер слайду 7
Формування корисних звичок(звичка формується протягом 21 день): Збирати речі звечора: одяг, рюкзак. Ранкові та вечірні процедури. Снідати. Виконувати завдання вчасно. Тримати робоче місце в чистоті. Тримати часові рамки ( виконання завдань). Вчасно лягати спати, прокидатися вранці. (відповідальність батьків). Вчасно приходити до школи. Діти не запізнюються, просто не встигають батьки. Дотримуватися режиму дня. ВІН МАЄ БУТИ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!Найголовніша звичка – вчитися робити все самостійно. Але, в жодному разі, не залишатися з труднощами на одинці. Для того, щоб досягнути бажаного результату у звичках, навчанні - має бути СИСТЕМАТИЧНІСТЬ (незалежно від вашого настрою, втоми, чи інших причин).
Номер слайду 8
ПОВАГА ТА АВТОРИТЕТШАНОВНІ БАТЬКИ, не підривайте авторитет педагога та однокласників. Завжди співпрацюйте з учителем та цікавтеся шкільними справами дитини. В жодному разі, не дозволяйте собі критикувати вчителів та однокласників дитини. Не висловлюйте своє невдоволення в присутності дитини. Розвивайте в дитини доброзичливість до однокласників. Вчіть дитину ділитися, співчувати, радіти, допомагати іншим…Сприяйте формуванню дружньої учнівської команди (класу).
Номер слайду 9
Навчання для усіх! А тепер коротко про інклюзію. Поговоріть з дітьми про те, що в ліцеїі навчаються діти з особливими освітніми потребами. Вони такі самі, просто мають деякі обмеження за станом здоров’я. Такі діти – теж друзі, потрібно лише з ними потоваришувати, зрозуміти їхні індивідуальні особливості та потреби.
Номер слайду 10
У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність. Ніколи не порівнюйте її з іншими дітьми. Ввечері замість звичного "Як минув день?" запитайте у дитини: Яка подія сьогодні була найцікавішою в школі?Що ти сьогодні навчився?Що змусило тебе усміхнутися сьогодні в школі?Що вразило тебе сьогодні в школі?Тобі було сьогодні сумно в школі?Що ти зробив сьогодні хорошого для себе, вчителя, однокласників?
Номер слайду 11
Пам’ятайте, навчання не обмежується в школі: воно продовжується в іграх, на прогулянках, в магазині, за вечерею, під час спільної справи…А успіх дитини, залежить від успіху та позитивного мислення батьків.