Презентація "Адекватна самооцінка та позитивне мислення - крок до успіху дитини"

Про матеріал
Виступ-презентація для батьківських зборів, з метою ознайомлення батьків з основними прийомами формування адекватної самооцінки, позитивного мислення, корисних звичок та навчальної мотиваці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ліцей №1 Калинівської міської ради Вінницької областіАдекватна самооцінка та позитивне мислення – крок до успіху дитини. Соціальний педагог. Наталія СИНЮШКО.

Номер слайду 2

Інформаційне повідомлення. Самооцінка – це самосприйняття, віра та ставлення до себе, оцінка своїх можливостей.Існує 3 види самооцінки: Занижена (дитина не впевнена у своїх силах, відмовляється від своїх мрій). Завищена (дитина переоцінює свої можливості та має зверхнє ставлення до інших). Адекватна – золота середина (дитина визнає та сприймає свої сильні та слабкі сторони; вдало використовує свої переваги та працює над розвитком недоліків).

Номер слайду 3

Навчання дитини має розпочатися із позитивного мислення батьків та самої дитини.

Номер слайду 4

Позитивне мислення - це мислення, яке сприяє доброзичливому сприйняті та ставленні до себе, оточуючих, природи, тварин та своєї життєдіяльності, до того, що її оточує, що дитина робить.https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA&tbm=isch&ved=2ah. UKEwi. R972 Roen6 Ah. Us0 Ls. IHce. GDCw. Q2-c. Ceg. QIABAA&oq=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA&gs_lcp=Cg. Npb. Wc. QAz. IFCAAQg. AQy. Bgg. AEAg. QHjo. ECCMQJzo. HCAAQs. QMQQzo. ECAAQQzo. LCAAQg. AQQs. QMQgw. E6 CAg. AEIAEELEDOgc. IABCABBADOg. YIABAFEB46 Bwg. AEIAEEBh. Qhgt. Y9 S5g3 TVo. AHAAe. ACAAa. UBi. AGIDZIBBDEy. Lj. WYAQCg. AQGq. AQtnd3 Mtd2l6 LWlt. Z8 ABAQ&sclient=img&ei=KFZOY5 HDLqyg7_UPx42y4 AI&bih=545&biw=1242&rlz=1 C1 CHZN_ru. UA977 UA977#imgrc=1 V5m. Tp_SDXkgu. M

Номер слайду 5

Батьки мають вірити в свою дитину!Вони мають налаштувати її на успіх. Не перевантажувати. Розвивати здібності, заохочувати до творчості. Розвивати самостійність та впевненість у собі. Сприяти формуванню адекватної самооцінки, оцінюючи її, як сильні сторони так і слабкі. Саме ключовий момент полягає в тому, щоб навчити цьому свою дитину. На цьому і формується адекватна самооцінка. Навчити ставити маленькі щоденні ціллі, робити кроки до їх досягнення. Заохочувати та мотивувати сьогодні. Розвивати обов’язки, давати виконувати доручення.

Номер слайду 6

Фрази (афірмації – позитивне навіювання), які надихають та мотивують. Батьки: Дитина: Ти все зможеш! Ти – молодець!Ти маєш повірити у свої сили та можливості!У тебе все вийде!Ніколи не опускай рук!Ти все встигнеш!Ти маєш друзів!Я все зможу!Я молодець!Я вірю у свої сили та можливості!Я не опускаю рук перед труднощами!Я все встигаю!У мене є друзі!

Номер слайду 7

Формування корисних звичок(звичка формується протягом 21 день): Збирати речі звечора: одяг, рюкзак. Ранкові та вечірні процедури. Снідати. Виконувати завдання вчасно. Тримати робоче місце в чистоті. Тримати часові рамки ( виконання завдань). Вчасно лягати спати, прокидатися вранці. (відповідальність батьків). Вчасно приходити до школи. Діти не запізнюються, просто не встигають батьки. Дотримуватися режиму дня. ВІН МАЄ БУТИ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!Найголовніша звичка – вчитися робити все самостійно. Але, в жодному разі, не залишатися з труднощами на одинці. Для того, щоб досягнути бажаного результату у звичках, навчанні - має бути СИСТЕМАТИЧНІСТЬ (незалежно від вашого настрою, втоми, чи інших причин).

Номер слайду 8

ПОВАГА ТА АВТОРИТЕТШАНОВНІ БАТЬКИ, не підривайте авторитет педагога та однокласників. Завжди співпрацюйте з учителем та цікавтеся шкільними справами дитини. В жодному разі, не дозволяйте собі критикувати вчителів та однокласників дитини. Не висловлюйте своє невдоволення в присутності дитини. Розвивайте в дитини доброзичливість до однокласників. Вчіть дитину ділитися, співчувати, радіти, допомагати іншим…Сприяйте формуванню дружньої учнівської команди (класу).

Номер слайду 9

Навчання для усіх! А тепер коротко про інклюзію. Поговоріть з дітьми про те, що в ліцеїі навчаються діти з особливими освітніми потребами. Вони такі самі, просто мають деякі обмеження за станом здоров’я. Такі діти – теж друзі, потрібно лише з ними потоваришувати, зрозуміти їхні індивідуальні особливості та потреби.

Номер слайду 10

 У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність. Ніколи не порівнюйте її з іншими дітьми. Ввечері замість звичного "Як минув день?" запитайте у дитини: Яка подія сьогодні була найцікавішою в школі?Що ти сьогодні навчився?Що змусило тебе усміхнутися сьогодні в школі?Що вразило тебе сьогодні в школі?Тобі було сьогодні сумно в школі?Що ти зробив сьогодні хорошого для себе, вчителя, однокласників?

Номер слайду 11

Пам’ятайте, навчання не обмежується в школі: воно продовжується в іграх, на прогулянках, в магазині, за вечерею, під час спільної справи…А успіх дитини, залежить від успіху та позитивного мислення батьків.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Трифонова Світлана В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
1992
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку