Презентація '' Перші провісники весни''

Про матеріал
Stream-проект з природознавства '' Перші провісники весни ''. Може бути використаний на уроках природознавства у 2 класі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STREAM-проект. Перший провісник весни. Підготувалавчитель 2 класу. Гарак Надія Романівна. НВК “Шляхтинецька ЗОШІ-ІІ ст. ім. О. Г. Барвінського-ДНЗ”

Номер слайду 2

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУМабуть, ніякі рослини не викликають стільки емоцій, як перші весняні квіти. Ось-ось з’являються ці тендітні, але дуже сміливі рослини, які сповіщають про прихід весни. Сумно, що весною ці рідкісні рослини використовують як засіб заробітку, хоча зривати та продавати ці рослини заборонено, бо їх занесено до Червоної книги. Так виникла ідея даного проекту. В учнів виникали запитання, як можна допомогти першим весняним квітам, мінімізувати їх несанкціоноване зривання та продаж. Тому ми вирішили зібрати та опрацювати матеріал про перші весняні квіти. Наш інтерес до первоцвітів зростав щодня. Нам захотілося більше дізнатися про них.

Номер слайду 3

ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ ГРУПИ

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тема проекту. Перший провісник весни. Керівник проекту. Гарак Надія Романівна. Навчальні дисципліни, близькі до теми проекту. Природознавство, інформатика, українська мова, літературне читання, трудове навчання, образотворче мистецтво, математика. Склад проектної групи. Учні 2 класу. Вік учнів7-8 років. Тип проекту. STREAMТривалість проекту. Лютий – квітень 2019 Методи роботи. Бесіди, пояснення, інструктажі, ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження, графічні роботи. Форми роботиІндивідуальна, групова, фронтально-колективна, ігрова, робота з батьками.

Номер слайду 5

Мета проекту. Зібрати і опрацювати матеріал про перші весняні квіти. Активізувати бажання дітей дізнаватися нове про навколишній світ. Підвести до розуміння, що первоцвіти – унікальні представники рослинного світу. Виховувати у дітей любов до природи, бережливе ставлення до неї.

Номер слайду 6

Проблемне запитання. Як можна водночасзберегти первоцвіти та милуватися ними?

Номер слайду 7

Завдання Опанування учнями навичок збору інформаційного матеріалу, його обробки, систематизації. Формування умінь навичок дослідження, спостереження, самостійного пошуку інформації, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, навичок співробітництва, аналізу своєї діяльності. Виховання екологічної культури учнів, почуття гордості за результати своєї.діяльності.

Номер слайду 8

Перелік компетентностей, розвиток яких передбачено проектом:- Математична грамотність- Інформаційно-цифрова компетентність- Компетентності в природничих науках і технологіях- Екологічна компетентність- Загальнокультурна грамотність

Номер слайду 9

Синхронізація програм (S){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультатироботи. Природознавство. Які трав’янистірослини першимизацвітають навесні?Розпізнатиранньоквітучітрав’янистірослини та їхні органи. Виконаннявправ. Learning. Apps. Уміннярозпізнатиперші весняні квіти

Номер слайду 10

Синхронізація програм(T){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультатироботиІнформатика. Пошукзображень в інтернетідля природознавства. Відшукати тапереглянути в Інтернетізадане зображеннярослини тадодати до закладок в браузеріРоботау браузеріЗображення первоцвітів

Номер слайду 11

Синхронізація програм(R){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультати роботи. Українськамова. Текст-опис. Робота здеформованим текстом. Визначати частини тексту, дібрати заголовки до текстів,удосконалювати начальні і власні тести,усуваючи лексичні повтори. Складаннятексту-описупідсніжника. Текст-описпідсніжника. Літературнечитання. Урок позакласногочитання. Ми з вамив цьому світіне саміВдосконалити навички виразногочитання,вчитианалізувати прочитане,виховувати у дітей любов до природи. Робота здитячою книжкою;робота зінформацією. Виразне читанняпоезій напам’ять. Вивчення віршівнапам’ятьпро першівесняні квіти

Номер слайду 12

Синхронізація програм(E){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Трудове навчання. Орігамі. Послідовністьдій під часвиготовлення орігаміОзнайомитисьз історієювиникненнятехніки орігамі. Створити зазразкомвиріб у техніці орігаміПрактичнаробота:створення квітів у техніці орігаміВиготовленнявиробів

Номер слайду 13

Синхронізація програм (A){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Образотворчемистецтво. Способи передаванняглибинипростору запринципом “ближче-нижче”,“ближче-більше”,“далі-вище”,“далі-менше”Узгодитизображенняз форматом;намалювати великі цільнізображення,уникаючидрібності,узгодитивеличинузображення з розміромробочоїповерхніПрактичнезавдання:виконаннякомпозиції“ПершіПроліски”Малюнки,виконані у змішаних техніках

Номер слайду 14

Синхронізація програм (M){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Математика. Вправи назакріпленнявивченихтаблицьмноженняі ділення. Розв’язуваннязадач. Закріпитизнання вивченихтаблицьмноженняі ділення;вдосконалитиобчислювальні навички, розвивати логічнемислення. Обчисленнявиразів. Розв’язуваннязадач. Уміння розв’язатизадачі

Номер слайду 15

Етапи проекту:1. Підготовчий етап2. Пошуково-практичний етап3. Завершальний етап

Номер слайду 16

І. Підготовчий етап. Збір матеріалу про перші весняні квіти

Номер слайду 17

Перші весняні квіти. Оскільки навесні починає танути сніг, первоцвіти отримують достатню кількість вологи. Думаю, ти звернув увагу, наскільки красиві ці квіти, з яскравим забарвленням. Це не може не привертати увагу комах, які дуже голодні, бо теж щойно прокинулися.

Номер слайду 18

Чому первоцвіти так рано цвітуть?Первоцвіти цвітуть тоді, коли ще на деревах немає листя. Так сонячні промінчики безперешкодно потрапляють аж до самої землі, «не заплутуючись» у кроні дерев. Вони будять перші квіти, аби ті скоріше прокинулися. Оскільки навесні починає танути сніг, первоцвіти отримують достатню кількість вологи.

Номер слайду 19

Первоцвіти, занесені до Червоної книги України Більшість первоцвітів України занесено до Червоної книги. Це означає, що їх ні в якому разі не можна зривати, а тим більше купувати у бабусь.

Номер слайду 20

Добірка первоцвітів, що є на сторінках Червоної книги. Підсніжник звичайний Шафран Гейфеля (крокус)Морозник кавказький

Номер слайду 21

Добірка первоцвітів, що є на сторінках Червоної книги. Зозулині черевички справжні Цибуля ведмежа (черемша)Любкадволиста

Номер слайду 22

ІІ. Пошуково-практичний етап. Природознавство. Виконання вправ Learning Apps

Номер слайду 23

Номер слайду 24

ІІ. Пошуково-практичний етапІнформатика. Робота у браузері

Номер слайду 25

Номер слайду 26

ІІ. Пошуково-практичний етап. Українська мова. Складання тексту-опису підсніжника

Номер слайду 27

ІІ. Пошуково-практичний етап. Літературне читання. Виразне читання поезій про перші весняні квіти напам’ять

Номер слайду 28

ІІ. Пошуково-практичний етап. Трудове навчання. Створення квітів у техніці орігамі

Номер слайду 29

Орігамі - мистецтво складання паперу. Метою цього мистецтва є створення витворів шляхом використання схеми геометричних згинів і складок. Термін орігамі відноситься до всіх типів складання паперу, а не тільки японських зразків.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

ІІ. Пошуково-практичний етап. Образотворче мистецтво. Виконання композиції “Перші проліски”

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

ІІ. Пошуково-практичний етап. Математика. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

Номер слайду 35

ІІІ. Завершальний етап. Презентація отриманих результатів

Номер слайду 36

Наш результат

pptx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
1218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку