АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУМабуть, ніякі рослини не викликають стільки емоцій, як перші весняні квіти. Ось-ось з’являються ці тендітні, але дуже сміливі рослини, які сповіщають про прихід весни. Сумно, що весною ці рідкісні рослини використовують як засіб заробітку, хоча зривати та продавати ці рослини заборонено, бо їх занесено до Червоної книги. Так виникла ідея даного проекту. В учнів виникали запитання, як можна допомогти першим весняним квітам, мінімізувати їх несанкціоноване зривання та продаж. Тому ми вирішили зібрати та опрацювати матеріал про перші весняні квіти. Наш інтерес до первоцвітів зростав щодня. Нам захотілося більше дізнатися про них.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тема проекту. Перший провісник весни. Керівник проекту. Гарак Надія Романівна. Навчальні дисципліни, близькі до теми проекту. Природознавство, інформатика, українська мова, літературне читання, трудове навчання, образотворче мистецтво, математика. Склад проектної групи. Учні 2 класу. Вік учнів7-8 років. Тип проекту. STREAMТривалість проекту. Лютий – квітень 2019 Методи роботи. Бесіди, пояснення, інструктажі, ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження, графічні роботи. Форми роботиІндивідуальна, групова, фронтально-колективна, ігрова, робота з батьками.
Завдання Опанування учнями навичок збору інформаційного матеріалу, його обробки, систематизації. Формування умінь навичок дослідження, спостереження, самостійного пошуку інформації, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, навичок співробітництва, аналізу своєї діяльності. Виховання екологічної культури учнів, почуття гордості за результати своєї.діяльності.
Синхронізація програм (S){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультатироботи. Природознавство. Які трав’янистірослини першимизацвітають навесні?Розпізнатиранньоквітучітрав’янистірослини та їхні органи. Виконаннявправ. Learning. Apps. Уміннярозпізнатиперші весняні квіти
Синхронізація програм(T){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультатироботиІнформатика. Пошукзображень в інтернетідля природознавства. Відшукати тапереглянути в Інтернетізадане зображеннярослини тадодати до закладок в браузеріРоботау браузеріЗображення первоцвітів
Синхронізація програм(R){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїРезультати роботи. Українськамова. Текст-опис. Робота здеформованим текстом. Визначати частини тексту, дібрати заголовки до текстів,удосконалювати начальні і власні тести,усуваючи лексичні повтори. Складаннятексту-описупідсніжника. Текст-описпідсніжника. Літературнечитання. Урок позакласногочитання. Ми з вамив цьому світіне саміВдосконалити навички виразногочитання,вчитианалізувати прочитане,виховувати у дітей любов до природи. Робота здитячою книжкою;робота зінформацією. Виразне читанняпоезій напам’ять. Вивчення віршівнапам’ятьпро першівесняні квіти
Синхронізація програм(E){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Трудове навчання. Орігамі. Послідовністьдій під часвиготовлення орігаміОзнайомитисьз історієювиникненнятехніки орігамі. Створити зазразкомвиріб у техніці орігаміПрактичнаробота:створення квітів у техніці орігаміВиготовленнявиробів
Синхронізація програм (A){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Образотворчемистецтво. Способи передаванняглибинипростору запринципом “ближче-нижче”,“ближче-більше”,“далі-вище”,“далі-менше”Узгодитизображенняз форматом;намалювати великі цільнізображення,уникаючидрібності,узгодитивеличинузображення з розміромробочоїповерхніПрактичнезавдання:виконаннякомпозиції“ПершіПроліски”Малюнки,виконані у змішаних техніках
Синхронізація програм (M){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Предмет. Тема. Завдання. СпосібреалізаціїОчікуванийрезультат. Математика. Вправи назакріпленнявивченихтаблицьмноженняі ділення. Розв’язуваннязадач. Закріпитизнання вивченихтаблицьмноженняі ділення;вдосконалитиобчислювальні навички, розвивати логічнемислення. Обчисленнявиразів. Розв’язуваннязадач. Уміння розв’язатизадачі
Чому первоцвіти так рано цвітуть?Первоцвіти цвітуть тоді, коли ще на деревах немає листя. Так сонячні промінчики безперешкодно потрапляють аж до самої землі, «не заплутуючись» у кроні дерев. Вони будять перші квіти, аби ті скоріше прокинулися. Оскільки навесні починає танути сніг, первоцвіти отримують достатню кількість вологи.