20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація "«Перший письменник третього тисячоліття» серб Милорад Павич. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму"

Про матеріал
Узагальнити та систематизувати знання учнів про постмодернізм, дослідити життєвий шлях письменника та познайомити учнів з творчістю сербського письменника, як одного із найталановитіших постмодерністів; підготувати учнів до сприйняття оповідання «Дамаскин»; визначити риси постмодернізму в оповіданні «Дамаскин».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

М. Павич — перший письменник третього тисячоліття

Номер слайду 2

Душа Світу — частина Душі Бога,а Душа Бога — моя власна душа. М. Павич

Номер слайду 3

«Фраза-ключ»З’ясуйте за висловлюваннями принципи моделювання світогляду сербського письменника М. Павича.

Номер слайду 4

«Я вважаю, що культура певного народу важливіша, ніж держава. Усе, що я робив, я робив з огляду на це».«Головним нашим критерієм в процесі вибору текстів для читання, текстівнашої любові, взагалі не є питання літературнихжанрів чи форм. Важливо насправді тільки те, потрібен вам цей текст чи ні».«Майбутнє має одну велику перевагу — воно ніколи не буває таким, якимви собі його уявляєте».«Книги — як діти. Одного дня вони достигають і падають у світ, і ви більшенічого не можете для них зробити».

Номер слайду 5

Щоденник подвійних нотаток. Дослідницьке завдання. На основі біографічних фактів, мудрих думок М. Павича виокремити шляхи й джерела становлення його як письменника. З моїх романів можна вийти не через один вихід,а через декілька, які знаходяться на великій відстаніодин від одного.

Номер слайду 6

Автобіографічні факти. Формування світогляду. Я письменник уже двісті років. Далекого 1766 рок якийсь Павич видав у Будиму збірку віршів і відтоді вважається в колі письменницької родини. Я любив двох Йованів — Йована Дамаскина та Йована Златоуста. Набагато більше кохань я пережив у своїх книжках, аніж у своєму житті. За винятком того, що триває й досі. Я написав роман у вигляді словника, другий — у вигляді кросворда, третій — у вигляді клепсидри і четвертий — як довідник для ворожіння картами таро. Данина землі й пам’яті пращурів. Візантійська культура, до якої належить сербська література, охоплює певний простір, у якому я розвивався і в якому хотів розвиватися. У такому просторі я себе добре відчував, я відчував себе вдома. Книги — як діти. Одного дня вони достигають і падають у світ, і ви більше нічого не можете для них зробити. Будь-хто може заподіяти їм щось добре чи погане. Вторгнення комп’ютерної естетики надає читачеві більшу свободу, він стає співавтором твору.

Номер слайду 7

ОЛС «Художній простір М. Павича»Всі твори М. Павича — це гіпертексти«Скляний равлик» і «Да-маскин»(оповідання для комп’ютера та циркуля)«Вічність і один день»(п’єса-меню, де читачеві пропонується самому обрати блюда і скласти своє меню тексту)Роман-кросворд «Пейзаж, намальо-ваний чаєм»(вказівки автора «Як читати цей роман по горизонталі» і «Якчитати цей роман по вертикалі»).

Номер слайду 8

Теорія літератури. Гіпертекст — це репрезентація інформації як зв’язаної мережі гнізд, у якихчитачі вільні прокладати шлях нелінійним чином. Він припускає можливістьмножинності авторів, розмивання функцій автора і читача, розширені роботиз нечіткими межами і множинність шляхів читання.

Номер слайду 9

Створення опорно-смислової схеми «Основні характеристики гіпертексту» Дисперсність структури. Інформація репрезентується у вигляді невеликих фрагментів-гнізд, і «увійти» до цієї структури можна з будь-якої ланки. Нелінійність гіпертексту. Читач відтепер вільний (змушений) сам обирати шлях читаня, створюючи при цьому свій текст. Різнорідність і мультимедійність, тобто застосування всіх засобів впливу на споживача-читача, від чисто літературних до найскладніших комп’ютерних (звук, анімація, відсилання до інших, нехудожніх матеріалів).

Номер слайду 10

Графічний вигляд твору «Дамаскин»БудівничіОбід. Перше перехрестя. Третій храм. Палац. Друге перехрестяЇдальня. Спочивальня

Номер слайду 11

Домашнє завдання1. Знайти у тексті твору портретні характеристики героїв. Подумати, чим вони відрізняються від реалістичних портретів.2.* Індивідуальні завдання. Підготувати повідомлення про Йована Дамаскина,Йована Лествичника, про священне значення ікон. Виготовити ескізи титульних сторінок до книги М. Павича «Дамаскин».

pptx
Додано
14 квітня
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку