20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Картки для вивчення життя Паула Целана і його вірша "Фуга смерті"

Про матеріал
У наданому матеріалі представлений життєвий і творчий шлях Пауля Целана та аналіз вірша "Фуга смерті". Мета уроку: розвивати дослідницькі, комунікативні, творчі навички, життєві компетенції учнів, удосконалювати уміння і навички ідейно-художнього аналізу поетичного твору, навички зв’язного усного мовлення та критичного мислення.
Перегляд файлу

Презентація «П.Целан «Фуга смерті»

 

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1L31zilxPYEiSEAFTTLTyf6PKBSGVEJRJ%2Fview%3Fusp%3Dsharing&4&0

Історія написання вірша «Фуга смерті»

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1LyxKoUO03OdbqKIFZJ0lqzj0uE_ATduD%2Fview%3Fusp%3Dsharing&4&0

Асоціації метафори, побудованої на оксюмороні

C:\Users\admin\Desktop\3.JPG

«Його „Фуга смерті“ є, мабуть, віршем століття»

Біограф Целана Вольфганг Еммеріх

 

C:\Users\admin\Desktop\Paul-Celan.png

Paul Celan "Todesfuge".

Музика John Williams - скрипка із "Списку Шиндлера"

Тема вірша

Головна думка: Зображується протиставлення і духовне протиборство  життя і смерті, добра і зла. Перемагає смерть. Звучить мотив приреченості, характерний для модерністської літератури.

Тема вірша: тема Освенціма;  тема особистої та суспільної трагедії;  тема кохання німецького ката до золотокосої Маргарити;  тема рівноправності і рівноцінності німців і євреїв.

Особливості вірша: відсутність розділових знаків;  відсутність рими;  несхожість з класичної формою поезії;  наявність безлічі художніх засобів:  (антитез, метафор, повторів) В основі твору покладено антитезу: протиставлення «нас» і «одного чоловіка». Автор

використовує уособлення: «Ми» – євреї, «Один чоловік» – ворог, що приручає змій, собак і намагається підкорити людей. Образи “Фуги смерті” не стільки пробуджують до роздумів, скільки впливають емоційно.

Жанр: «Фуга смерті» є за своєю формою явищем складним: її жанр важко піддається визначенню, адже вона має в собі риси  елегії і балади, плачу, лірики ритуального танцю, документального репортажу.

 

C:\Users\admin\Desktop\ц 1.PNG

C:\Users\admin\Desktop\ц 2.PNG

 

 

Матеріали для учителя:

C:\Users\admin\Desktop\ц 3.PNG

 

 

 

23 листопада 1920 р. на Буковині, у місті Чернівці, у німецькомовній небагатій єврейській родині Анчелів, народився хлопчик Пауль. У 1938 р. Пауль Анчель складає випускні іспити і їде вивчати медицину в Підготовчій медичній школі французького міста Тур. Друга Світова війна наздогнала поета у Чернівцях, де він, як і десятки тисяч євреїв, став жертвою нацистських переслідувань, пережив втрату батька й матері (вони були замордовані в одному з таборів Трансністрії). Незадовго до кінця Другої світової війни Чернівці були звільнені радянськими військами, а Целан виїхав до         Бухареста. У 1947 р., після  встановлення тоталітарної системи комуністичної влади, Целан подався до Відня. 1948 р. Целан переїхав до Парижа, який став постійним місцем його проживання. Пауль Целан був лауреатом премії міста Бремен (1958 р.). Але глибока самотність, якої він, єврей і уродженець Буковини, а одже - двічі чужинець, не міг позбутися у Парижі, атакувала травмовану психіку митця і привела Целана  на оспіваний Аполлінером міст Мірабо, звідки він 20 (21) квітня 1970 року кинувся у Сену.

 

 

 

 

docx
Додано
16 квітня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку