2. Записати правильно слова. Зар(е, и)во, лавро/вишня, д..риген..ський, на/швидк (о, у) руч, матч/реванш, ковз..кий, по/совісті, ір..аціональний, сумовито/тривожний, з/боку/на/бік, пальто/максі, пот..м..яніти, без..ядерний, по/латині, усього/на/всього, чин/чином, мот..о, (Н, н)аціональний (У, у) ніверситет (К, к)иєво/(М, м)огилянська (А, а)кадемія, пр(е, и)осв..ящен..ий, цюри(х, с)ький.
2. Зарево, лавровишня, диригентський, нашвидкуруч, матч-реванш, ковзкий, по совісті, ірраціональний, сумовито тривожний, з боку на бік, пальто максі, потьмяніти, без”ядерний, по-латині, усього-на-всього, чин чином, мотто, Національний університет «Києво-Могилянська академія», преосвященний, цюрихський.
3. Троянський кінь - підступний дарунок ворогам, обманні дії, підступний вчинок. Аріаднина нитка - дороговказна нитка, керівна думка, спосіб, що допомагає вийти з скрутного положення, вирішити важке, запутане питання.ведмежа послуга - невміла послугасізіфова праця - це безплідна, важка, нескінченна, а то й зовсім непотрібна праця.муки Тантала - нестерпне страждання від усвідомлення близькості, бажаної мети і неможливості її досягти. Езопова мова - замаскований спосіб думок з натяками, недомовками (інакомовлення, алюзії, іронії, алегорії) задля уникнення цензурних чи будь-яких інших заборонкрокодилячі сльози - удаване, нещире співчуття кому-небудь з приводу чого-небудь.лебедина пісня - останній прояв таланту; останній вчинок у житті. Гераклові подвиги - символ велетенської сили, нездоланності Еолова арфа - душа людини, яка відзивається на всі враження життя. дуже чутлива, вразлива людина
4. Виконати завдання.4.1. Від прикметників утворити ступені порівняння (вищий і найвищий, просту і складену форми): низький, високий. 4.2. Пояснити значення слів: наступальний-наступний, тактичний – тактовний. 4.3. Узгодити числівники з іменниками: погодитися з 237 (студент), 195 (пасажирами). Числівники записати словами.
6. Відредагуйте речення1. Нам ніщо не мішало зустрітись в другий раз.2. На протязі уроку ми слухали розповідь учителя.3. Моя пропозиція, я рахую, являється самою гарною.4. Рекомендую прийняти участь у слідуючих міроприємствах.5. Так як оратор не додержувався регламенту, то голова зборів позбавив його слова.
Менеджмент – керівництво, управління біографія - життєпис гуманність - людяність рентабельний - прибутковий, доцільний. дистриб’ютор - постачальник фундатор - засновник, основоположник економний – ощадливий, бережливий дистанція - відстань компенсація – відшкодування шоу – видовище, вистава, дійство.
Українська література 11 клас. Українська література. Зробити ідейно-художній аналіз поезії. ( Визначити тему, головну думку, художні засоби, особливість змалювання ліричного героя.) З кохання плакав, я ридав.(Над бором хмари муром!)Той плач між нею, мною став – (Мармуровим муром…)Пливуть молитви угорі.(Вернися з сміхом-дзвоном!)Спадає лист на вівтарі –(Кучерявим дзвоном…)Уже десь випали сніги.(Над бором хмари муром!)Розбиті ніжні вороги – (Мармуровим муром…)Самотна ти, самотний я. (Весна! – світанок! – вишня!)Обсипалась душа твоя – (Вранішняя вишня…) ( П. Тичина)
2. Відповісти на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях.2.1. Про кого Василь Стус написав наукову роботу «Феномен доби, або Сходження на Голгофу слави»? 2.2. Із яким запахом асоціюється рідний дім у спогадах головного героя новели М. Хвильового «Я (Романтика)»? 2.3. Імпресіонізм це…...
ІІІ. На основі особливостей художнього стилю запропонованого уривка заповніть паспорт творуІ я вас поведу до світлої мети – тропа веде до неї. Що тут тропа лежить, про це я знав ще змалку. Мені казав один мандрівець, що той, хто вперше йшов по ній, щоб не згубить її, ішов і сіяв мак червоний. І я дві квітки сам знайшов. Автор. Назва. 2. Художній напрям. Течія. 3. Жанр. 4. Тема. 5. Ідея. 6. Образи. 7. Проблематика.