Презентація "Підготовка до ЗНО ( ЗНО-2011)"

Про матеріал
Презентація із розбором основної сесії ЗНО-2011 року. Містить 28 запитань з української мови ( всі питання з мови, окрім розділу "Читання та аналіз тексту"). Рекоменовано використовувати в усній формі, під час підготовки випускників до ЗНО. Для письмової роботи не підходить, оскільки праильна відповідь ( стрілочка) з'являється після натискання кнопки миші.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практикум з української мови(1-28)ЗНО 2011

Номер слайду 2

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 1. Замість пропуску в останньому реченні має бути слово А птах Б літак В дощик Г буревій

Номер слайду 3

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 2. Слово безмежно в четвертому реченні можна замінити фразеологізмом А без продиху Б не за горами В не з того кінця Г без кінця-краю

Номер слайду 4

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 3. З подвоєним нн у тексті треба писати слово А розбавлен..і Б бетон..і В обплетен..і Г запален..і

Номер слайду 5

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 4. Прикметник яскраво-ядучими написано через дефіс, оскільки А це поєднання синонімічних слів Б друга його частина є прикладкою В він означає відтінок кольору Г він утворений від складного іменника

Номер слайду 6

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 5. Форму однини має в тексті іменник А поля Б оси В смуги Г полотнища

Номер слайду 7

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 6. Простим є речення А друге Б третє В четверте Г п’яте

Номер слайду 8

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7 до нього. (1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну. 7. Пунктуаційну помилку допущено в реченні А першому Б другому В третьому Г четвертому

Номер слайду 9

8. На другий склад падає наголос у слові А одинадцять Б черговий В цемент Г кидати Д поки

Номер слайду 10

9. Літеру е треба писати на місці обох пропусків рядка А в..сняне мар..во. Б вир..нає сон..чко В в..личезний п..ріг Г заст..бнути к..шеню Д кр..шталеве джер..ло

Номер слайду 11

10. Помилково вжито слово в рядку А розв’язувати задачу Б уникнути небезпеки В надіслати привітання Г заказати букет квітів Д перекладати сербською

Номер слайду 12

11. Неправильно утворено слово А мебельний Б харчовий В роздрібний Г критичний Д терміновий

Номер слайду 13

12. Неправильно утворено форму слова у варіанті А познімали пальта Б у чистім полі В усих учасників Г стежачи за дітьми Д упродовж доби

Номер слайду 14

13. Неправильно побудовано речення А Письменник прагнув розповісти про внутрішній світ Івана Дідуха й чому він емігрує. Б Першим розповів європейцям про Єгипет невтомний мандрівник та історик Геродот. В Працюючи з художнім словом, Емма Андієвська виходить за рамки стандарту й буденщини. Г За дорученням Київської археографічної комісії Шевченко робив замальовки пам’яток української історії й архітектури. Д У людства завжди були й будуть питання, на які воно, вочевидь, відповіді не знайде ніколи.

Номер слайду 15

14. Прочитайте уривок. Людина велична (1) своїх крайнощах: (2) мистецтві, коханні, самопожертві, (3) відданості і (4) егоїзмі. (5)се ж світу найчастіше не вистачає саме золотої середини. Літеру у слід писати на місці всіх цифр, окрім А 1 Б 2 В 3 Г 4 Д 5

Номер слайду 16

15. Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено в рядку А Р. в. ста вісімдесяти семи Б Д. в. сто вісімдесяти семи В З. в. ста вісімдесят сім Г О. в. ста вісімдесятьма сіма Д М. в. (у) сто вісімдесяти семи

Номер слайду 17

16. Через дефіс пишуться всі прислівники рядка А віч/на/віч, по/домашньому, будь/де Б по/людськи, як/небудь, в/тричі В колись/то, хтозна/куди як/найбільше Г де/не/де, в/цілому, по/четверте Д на/радість, хоч/не/хоч, далеко/таки

Номер слайду 18

17. Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива А проводжати – проводять Б полоти – полять В кричати – кричуть Г хотіти – хотять Д бігти – біжать

Номер слайду 19

18. Кому перед як треба поставити в реченні А Пам’ятаю ці події як сьогодні. Б Затримався не більше як на годину. В Вивчаємо звук як одиницю мовлення. Г Дощ полив як із відра. Д Роса посипалась як дощ.

Номер слайду 20

19. Кількість букв і звуків однакова в кожному слові рядка А дзвін, ескадрилья, вишня Б любов, пасьянс, щупальце В київський, пояснення, шістсот Г жульєн, різьбяр, неприязнь Д ячмінь, джерельце, лінощі

Номер слайду 21

20. Граматично правильне закінчення речення «Читаючи «Зачаровану Десну» О. Довженка…» А збагачується ваше мовлення Б ви збагачуєте своє мовлення В звертається увага на багатство мови Г вас зацікавлять багато епізодів Д перед нами постає світ дитинства

Номер слайду 22

21. У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім А бо Б адже В тобто Г оскільки Д тому що

Номер слайду 23

22. Прочитайте речення. Сонце зайшло (1) та відблиски неба ще живуть на стрілчастих (2) блискучих ракетах (3) що (4) скільки глянеш (5) височать по всьому степу. Кόму треба ставити на місці всіх цифр, окрім А 1 Б 2 В 3 Г 4 Д 5

Номер слайду 24

23. Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку А Тарасович, Євгенович, Юрійович Б Віталієвич, Ігорович, Степанівна В Андрійович, Миронівна, Васильович Г Анатолійович, Микитович, Савівна Д Григорович, Іллівна, Миколайович

Номер слайду 25

24. Приєднайте до частини «Хмари вкрили весь небосхил…» запропоновані варіанти та з’ясуйте тип кожного з утворених речень. 1 … і рясна злива не забарилася. 2 … та й зависли над принишклим містом. 3 … навіть клаптика світлого не лишилося. 4 … дарма що недавно вигрівало сонце. А просте з відокремленими членами Б просте з однорідними членами В складнопідрядне Г складносурядне Д складне безсполучникове

Номер слайду 26

25. Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами. 1 Місто наше він знає…2 Схожі ми з сестрою…3 Раптовий приїзд сина був…4 Мама крутилася з ранку до вечора…А як грім з ясного неба. Б як свої п’ять пальців. В як білка в колесі. Г як гриби після дощу. Д як дві краплі води.

Номер слайду 27

26. З’ясуйте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення. 1 Щоб гарно жити, …2 Мені здалося, що…3 .., могли б запам’ятати. 4 Я чула пісню, що…А означальне Б мети В з’ясувальне Г умови. Д часу

Номер слайду 28

27. З’ясуйте вид наведених простих речень. 1 називне2 означено-особове3 узагальнено-особове4 безособове. А Лови летючу мить життя. Б І жити спішити треба… В З усіх утрат найважча втрата часу. Г Судженого конем не об’їдеш. Д Людське життя…

Номер слайду 29

28. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова (цифра в дужках позначає наступне слово). (1)Обабіч левад (2)скрізь видно розкішні садки, які (3)неначе заглядають в долину через (4)верхи верб. А іменник Б прислівник В сполучник Г прийменник Д частка

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бідюк Анатолій
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
946
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку