Презентація "Підготовка старших дошкільників до школи"

Про матеріал
презентація розроблена з метою створення програми підготовки старших дошкільників до навчання в школі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект-програма підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи

Номер слайду 2

Ваша дитина старший дошкільник? Ви хочете підготувати її до школи? Але не знаєте, з чого почати?

Номер слайду 3

Найперше і найголовніше: оцініть реальні можливості вашої дитини! Кожна дитина індивідуальна і неповторна, вам залишається лише визначити напрямок розвитку тих сторін особистості, які цього потребують.

Номер слайду 4

Фундаментом підготовки дитини до школи є її фізична готовність

Номер слайду 5

Вправи для фізичної підготовки дітей перед школою:- відбивання та ловіння м’яча від стінки (для розвитку м’язів руки);- стрибки через скакалку та в довжину з місця (для розвитку м’язів ніг);- віджимання від стінки, підлоги (для розвитку сили м’язів спини і живота)

Номер слайду 6

ПІДГОТОВКА РУКИ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА:«БУДУ ВПРАВНИМ МУЗИКАНТОМ»- імітація гри на різних музичних інструментах (піаніно, скрипка, гітара, балалайка, бубон, флейта, сопілка, баян).«ПАЛЬЧИКИ КРОКУЮТЬ» – імітація рухів для вимірювання довжини стола.«УПІЙМАЮ – НЕ ВПУЩУ» – захопити і утримувати пальчиками будь-який предмет, іграшку.«ПІДЙОМНИЙ КРАН» – перенести будь-який предмет кінчиками пальців з одного місця на інший.«НАНИЖУНАМИСТЕЧКО» – нанизати на ниточку намистинки.«УМІЛІРУЧКИ» – імітація рухів , які виконуються під час певної роботи ( як бабуся ліпить вареники, як дідусь пиляє дрова, як мама пришиває ґудзик, як тата керує машиною).«ПАЛЬЧИКИ ТАНЦЮЮТЬ» – імітація пальчиками танцювальних рухів на столі

Номер слайду 7

Критерії фізичної готовності:дитина дотримується режиму дня ( вчасно прокидається, спить 8-10 год. на добу, робить ранкову зарядку, самостійно їсть);дитина самостійно одягається, ходить до туалету;дитина може підняти свій рюкзак і носити його зі школи додому;дитина бігає, стрибає, займається спортом із задоволенням

Номер слайду 8

Мотиваційна підготовка:діти мріють стати школярами, їх приваблюють її атрибути, але повністю ще не розуміють, що це таке (зовнішня мотивація);діти прагнуть вчитися, що виражається в пізнавальному інтересіМотивуюча вправа «Збери портфель» Почати краще десь за 3-4 місяці до того моменту, як Ваша дитина піде до школи. Розкажіть, що там їй даватимуть домашні завдання і зараз необхідно трохи потренуватися. Щодня давайте малюкові невеликі завдання, в кінці кожного тижня підводите підсумок. Якщо малюк виконав все правильно, то на наступний день купите йому ручку, але тільки таку, яку захоче сама дитина. Наступного разу - олівці, потім - щоденник і т.д. Поясніть, що коли малюк збере собі портфель до школи, тоді він і зможе стати справжнім УЧНЕМ! Вправа «Придумай історію»Розвиває логічне мислення і фантазію. Викладіть перед дитиною в логічній послідовності картинки (бажано з зображеннями, пов'язаними з навчанням). Тепер розкажіть їй історію за даними картками. Слідкуйте, щоб розповідь була мотивуючою до навчання. Наступного разу розкладіть перед дитиною інші картки і дайте завдання самій придумати історію.

Номер слайду 9

Вольова готовність: дитина починає себе свідомо контролювати, управляти своїми внутрішніми і зовнішніми діями і поведінкою загалом ( розуміє, що їй доведеться виконувати вимоги вчителя)

Номер слайду 10

Соціальна готовність: Набуття дитиною нового соціального статусу школяра, що в подальшому впливає на відносини дитини з батьками, однолітками, іншими дітьми.

Номер слайду 11

Інтелектуальна підготовленість. Які базові знання, якими повинен володіти майбутній першокласник?1. Рахувати від 0 до 10 (і в зворотному порядку).2. Здійснювати найпростіші математичні операції в межах 10 (складати, віднімати).3. Знати назви основних геометричних фігур (коло, квадрат, прямокутник, овал, трикутник, ромб) і вміти їх відтворити.4. Знати букви алфавіту.5. Знати казки, вірші, приказки, загадки.6. Мати базові уявлення про природні явища, місяці і пори року, днями тижня.7. Мати базові просторові уявлення (право/ліво, верх/низ)..8. Вміти копіювати з зразка (діяти за зразком).9. Вміти класифікувати, узагальнювати, відкидати зайве.

Номер слайду 12

Вправа «Що змінилося?»Для розвитку пам'яті та уваги. Викладіть перед дитиною в один ряд кілька іграшок (почніть з п'яти). Нехай вона запам'ятає, що перед нею лежить, і в якому порядку. Потім попросіть дитину відвернутися. Поміняйте іграшки місцями. Тепер нехай малюк поверне все на місце. Вправа «Викресли зайву цифру»Розвиває увагу, пам'ять і логічне мислення. Запропонуйте аркуш паперу, де написані групи цифр, наприклад «1873 56234 516784 876867». Поставте задачу: викреслити всі цифри «1». Наступного разу нехай дитина викреслює вже дві цифри і т. Д. Вправа «Зачаровані слова»Допомагає розвивати фонетичний слух. Розкажіть казку про те, що в замку злої чаклунки в полоні перебувають слова. Щоб їх звільнити, необхідно ці слова розчаклувати. Для цього дитина повинна кожне з них назвати по звуках. У дитини буде всього три спроби на порятунок одного слова. Далі розкажіть, що таке звуки на прикладі простого слова, наприклад, «мама». При цьому стежте, щоб ви називали не правильну вимову букв, а їх фонетичне звучання, тобто не «ем», а «м».

Номер слайду 13

Шановні батьки! Головна порада: не перевантажуйте дітей навчанням, обов’язками та вимогами, адже це їхнє дитинство і воно в них одне!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шведченко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
8504
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку