Рекомендації вчителю щодо подолання песимістичного настрою підлітка

Про матеріал
Песимістичні настрої підлітків більшою мірою повязані з проблемами кризи віку і за правильного виховання з часом проходять. Підлітку дуже складно перебувати у такому емоційному стані і він потребує допомоги з боку дорослих: педагога,психолога, батьків.
Перегляд файлу

Рекомендації вчителю щодо подолання песимістичного настрою учня.

 

  • Подолати песимізм підлітка можна шляхом системного і послідовного знайомства учня з радостями,цікавими і захоплюючими аспектами шкільного життя.

 

  • Щоб зворушити дитячу особистість, учителю варто самому бути зворушливим, оптимістично налаштованим, активно формувати впевненність у позитивних змінах, зауважуючи на відповідних зусиллях, без яких ці зміни неможливі.

 

  • Тільки атмосфера доброзичливості і взаєморозуміння здатна стати родючим грунтом для формування оптимімізму та віри в себе.

 

 

  • Важливо використовувати емоційне стимулювання для формування почуттів подиву, захоплення, очікування чогось нового.

 

  • Створити позитивний настрій у класі під час уроку допоможе низка психолого-педагогічних прийомів:

 

  • емоційне стимулювання(визначення успіху дитини у діяльності,навіювання віри у себе);
  • авансування (психологічна настанова на успіх у роботі);
  • надання шансу(створення ситуації, за якої підліток може відчути силу своїх можливостей);
  • загальна радість(забезпечення позитивного емоційного відгуку класу на досягнення одного з неуспішних учнів);
  • емоційний сплеск(використання музичних,образотворчих засобів для посилення позитивних емоцій) тощо.

 

 

 

 

 

Вправа спрямована на формування позитивного мислення

Вправа «Маска»

Обладнання : набори розрізаних картинок (формою як пазли) за кількістю груп та набори масок з написами « Посміхайся мені», «Будь злим», «Ігноруй мене», «Говори зі мною ніби я немовля», «Хвали мене», «Жалій мене», «Кажи мені , що я невдаха».

Ведучий обєднує учасників у підгрупи по 5-7 осіб. Кожному одягає маску з написом таким чином, щоб той не бачив,що на ній написано. Після цього кожній групі дається 10 хв.Скласти картинку з пазлів , але під час роботи звертатися до учасників групи так, як написано на кожній масці. Через 10 хв. Відбувається обговорення вправи за такими питаннями:

Чи сподобалось вам, як з вами спілкувались під час роботи?

Чи у реальному житті бувають маски?

Чи впливає наявність подібних масок на спілкування?

Чи легко позбутися маски? Як можна це зробити?

   Під час обговорення зазвичай висновується, що у реальному житті бувають маски, яких нелегко позбутися. І напевно кожен у своєму житті зустрічався з таким висловлюванням що: «думки матеріалізуються». А якщо завжди перебувати у пригніченому стані завжди бути чимось незадоволеним, то і наші думки будуть відповідними. І чим довше ми знаходимось у такому стані, затягується наша депресія, тим більше шансів, що все негативне найшвидше буде матеріалізовуватись. А ось позитивний настрій навпаки налаштовує нас в першу чергу і також події на мажорний лад. Тому гарний настрій «розгортає» події так, що вони  матеріалізуються у легкій формі.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку