Презентація " Підтримка дітей з ООП під час війни" (заняття для педагогічних працівників)

Про матеріал
Презентація, як частина заняття з елементами тренінгу для педагогічних працівників "Підтримка дітей з ООП під час війни". Слайди містять рекомендації щодо виявлення стресового стану дітей, надання психологічної допомлги у різних ситуаціях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Заняття для педагогічних працівників” Підтримка дітей з ООП під час війни” практичний психолог Коваль Олена

Номер слайду 2

Підтримка дітей з ООП під час війни

Номер слайду 3

Що відбувається з дитиною з ООП під час війни. Що вона відчуває. Як підтримати дитину, допомогти їй опанувати себе, відновити емоційну рівновагу.

Номер слайду 4

розгубленість. Як реагувати ?Переконайтесь, що розгубленість пов´язана з якоюсь реальною загрозою. Відповідайте на всі запитання і реагуйте на поведінку дитини без роздратування. Що робити?Пояснюйте, але уникайте деталей, які ймовірно можуть налякати дитину. Поясніть, що є люди, чия професія – захищати людей. Дитина, її родина теж може розраховувати на захист цих людей. Повторюйте, що зараз ви у безпеціРозповідайте, що на вашу думку буде далі, наприклад. Ти будеш вчитися, потім працювати тощо.

Номер слайду 5

Почуття провини. Як реагувати?Створити атмосферу доброзичливостіВиявляти терпіння і такт. Що робити?Допоможіть дистанціюватися. Поясніть « Після таких подій і діти і дорослі можуть думати, що могло бути інакше, що це можна було відвернути попередити. Але це не значить що вони винні у тому що сталося. Переконайте дитину, що вона не винна, поясніть чому ці події сталися.

Номер слайду 6

Постійний страх Дитина переживає за свою безпеку, боїться повторення психотравмуючих подій. ЯК реагувати?Постійно нагадуйте, що дитина в безпеці. Повторюйте це поки не побачите що дитина заспокоїлась. Порадьте батькам припинити або зменшити доступ дитини до новин. Що робити?Зверніть увагу дитини на те що його налякало і тим що є зараз. Наприклад, зверніть увагу що звук сирени не означає що він почує звуки вибухів як колись тощо. Запропонуйте думати про гарне, не думати про лихе. Наприклад, сирена швидкої допомоги означає що якусь людину обов´язково врятують, не залишать у біді тощо

Номер слайду 7

Невміння контролювати почуття. Дитина не може впоратися зі своїми почуттями, погано керує ними. Як реагувати?Дозвольте дитині висловити свої почуття : поплакати, посумувати тощо. Терпляче ставтеся до проявів слабкостіНе очікуйте що дитина буде виявляти стійкість і силу духу. Що робити?Намагайтеся донести до дитини думку, що переживати це нормально.

Номер слайду 8

Агресія, неспокій. Коли дитина виявляє незвичну агресію, неспокій. Як реагувати?Організуйте активний відпочинок, нехай дитина рухається. Ставтеся до прояві агресії терпляче, проте не ігноруйте власну безпеку. Що робити?Казати : Я знаю, що ти хотів хлопнути дверима (вдарити). Кожній людині важко впоратися зі своїм гнівом, але можливо. Запропонуйте інші форми прояву еморцій ( зміна обстановки, рух тощо)

Номер слайду 9

Замкнутість. Як реагувати ?Створити доброзичливу атмосферу чи ситуацію, в якій дитина зможе поговорити про свої почуття. Залишайтеся спокійними, щоб не поглибити замкнутість дитини. Що робити?Намагайтеся розмовляти про справи дитини, особливо її захоплення. Порадьте батькам тактовно з´ясувати на кого/що могла образитися дитина. І в жодному випадку не висміювати це, не виявляти зневажливості. Якщо дитина розповіла про причину свого стану вам, спробуйте розвіяти його побоювання, переконати у швидкоплинності цієї ситуації. Якщо можливо, з´ясуйте яку користь від цього він отримав (дізнався, зробив висновок, отримав пересторогу тощо).

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 лютого
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку