Презентація до заняття для учнів і учениць 1-2 класів “Читання з передбаченням” за казкою Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”

Про матеріал
Матеріал містить презентацію до заняття для учнів і учениць 1-2 класів “Читання з передбаченням” за казкою Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”. Джерело заняття: Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід. Методичний посібник. / Андрєєнкова В.Л., Мельничук В.О.,Калашник О.А. – К.: ТОВ «Агентство «Україна», 2019. – 132 с. Мета заняття: розвивати навички критичного мислення через прогнозування, порівняння, аналіз, оцінку подій; вчити виділяти головне в тексті, висловлювати судження; ознайомити з поняттям «образа», розвивати емпатію, співчуття, повагу до думок інших.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мета: розвивати навички критичного мислення через прогнозування, порівняння, аналіз, оцінку подій; вчити виділяти головне в тексті, висловлювати судження; ознайомити з поняттям «образа», розвивати емпатію, співчуття, повагу до думок інших. Загальна тривалість: 35 хв. План заняття1. Привітання2. Опрацювання 1-ої частини3. Опрацювання 2-ої частини4. Руханка5. Опрацювання 3-ої частини6. Опрацювання 4-ої частини7. Руханка8. Опрацювання 5-ої частини9. Завершення заняття. Підведення підсумків Джерело заняття: Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід. Методичний посібник. / Андрєєнкова В. Л., Мельничук В. О.,Калашник О. А. – К.: ТОВ «Агентство «Україна», 2019. – 132 с. Презентація до заняття для учнів і учениць 1-2 класів “Читання з передбаченням” за казкою Ірен Роздобудько “Дикі образи дикобраза”

Номер слайду 2

ПРИВІТАННЯ

Номер слайду 3

В одному прадавньому лісі жило маленьке звірятко – Невідомо-Хто. Воно мало таку ніжну й тонку шкіру, що на сонці крізь неї просвічувалося тремтливе серденько. Слухання казки

Номер слайду 4

Крапля дощу чи листок, що зривався з дерева й падав на Невідомо-Кого, завдавали йому неабияких прикрощів. І тому Невідомо-Хто весь час ховалося у своїй нірці під жмутком торішнього листя. Одного разу Невідомо-Хто вирішило піти на прогулянку.

Номер слайду 5

- Про кого розповідається в першій частині казки? - Яким було це звірятко і як його звали? - Чому воно весь час ховалося в листі? - Як ви думаєте, хто це за звірятко?

Номер слайду 6

На межі лісу й поля воно побачило зграю мишей і зраділо: миші були дуже схожі на нього. Тільки мали хутряні шубки й були страшенно прудкі. Невідомо-Хто втішилося, що зустріло друзів. Але миші хором сказали: - Ти не з нашого племені. Ми не хочемо тебе знати!

Номер слайду 7

Невідомо-Хто повернулося до своєї нірки й запорпалося носом у листя. Тієї ночі воно погано спало, увесь час крутилося уві сні, чухало спинку й попискувало. А коли настав ранок, Невідомо-Хто зі здивуванням помітило, що на ньому виросла... голка.

Номер слайду 8

- Кого зустріло Невідомо-Хто? - Чому звірятко зраділо, коли зустріло мишей? - Як миші повели себе зі звірятком? - Як ви думаєте, що відчуло звірятко? - Чому Невідомо-Хто погано спало? - Що сталося на ранок? А тепер ви можете сказати, що це за звірятко?

Номер слайду 9

Нейропсихологічна руханка "Роби як Лорі"https://www.youtube.com/watch?v=n. WK56 OV5 CBQ&ab_channel=Creative. Teacher

Номер слайду 10

- Ось хто я тепер – єдиноріг! – зраділо Невідомо-Хто й пішло до єдинорогів. Єдинороги були великі й суворі. Вони кресали копитами: - Геть! Ти – не з нашого племені! Краще не потрапляй нам під ноги – розтопчемо!

Номер слайду 11

Невідомо-Хто знову заховалося у нірку. І знову погано спало… А під ранок біля тої голки з’явилася ще одна...

Номер слайду 12

- Чи справдилися передбачення стосовно того, хто це? - Чому єдинороги образили звірятко, не прийняли до себе? - Чому Невідомо-Хто знов погано спало? Знайдіть підтвердження у тексті. - Після прочитання трьох частин, як гадаєте, хто це звірятко?

Номер слайду 13

- Тепер я – справжній олень! – подумало Невідомо-Хто і вирушило до оленів. Але красені-олені навіть не почули, що до них хтось гукає!

Номер слайду 14

Наступної ночі біля тих двох голок виросла третя. Це було дуже схоже на корону. - Я, мабуть, принц! – вирішило Невідомо-Хто й пішло шукати своє королівство.

Номер слайду 15

Але його гнали звідусіль. У звірів був свій цар – лев, у птахів – орел, у риб – кит. І всі сміялися із незграбного шукача трону. А після кожної ночі, впродовж якої Невідомо-Хто ображено сопіло і зітхало, з’являлися нові й нові голки.

Номер слайду 16

Зрештою, їх стало так багато, що Невідомо-Хто стало більшим за самого себе вдвічі. Йому було важко носити своє колюче й гостре вбрання, але тепер уже ніхто не наважувався образити його. Дуже вже грізно стирчали голки!

Номер слайду 17

- Чому звірятка гнали звідусіль? Чому сміялися з нього? - Як ви думаєте, що відчувало звірятко? - Що ставалося з Невідомо-Ким після кожної ночі? - Чому вже ніхто його не ображав? - Після прочитання 4 частин, як гадаєте, хто ж головний герой казки?

Номер слайду 18

...І тепер, коли у Дикобраза питають, чому він так одягнений, він сумно хитає головою і каже: - О, це все – від диких образ...

Номер слайду 19

- Хто ж це був? Чи справдилися ваші прогнози? - Як ви думаєте, що відчуває людина, коли її ображають та не сприймають такою як вона є? - Чи були випадки, коли вас ображали? Що ви відчували? - Чи були ви свідком образ іншої людини? Що ви відчували? - А інші живі істоти, наприклад домашні улюбленці, можуть ображатися? - Як би ви назвали цю казку? А Ірен Роздобудько, автор цієї казки, дала назву «Дикі образи дикобраза».

Номер слайду 20

Весела руханка «Справжній друг"https://www.youtube.com/watch?v=8 P0z. Mh. CZP8c&ab_channel=SUNNY

Номер слайду 21

Як потрібно ставитися до інших?Відкритий мікрофон. Підсумок заняття

Номер слайду 22

pptx
Додав(-ла)
Сидоренко Анна
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
12 лютого
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку