Презентація "ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.( ЗАКРІПЛЕННЯ) "

Про матеріал
ПРИЙОМИ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ ІВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ МІЛЬЙОНА; ВМІННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ТА РІВНЯННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПИСЬМОВИХ ОБЧИСЛЕНЬ
Перегляд файлу

image


ДІТИ, СЬОГОДНІ  ВРАНЦІ У НАС З  ۥЯВИЛАСЯ НЕЗВИЧАЙНА ТВАРИНКА.

ВОНА ПРИНЕСЛА ЧАРІВНОГО ЛИСТА ІЗ ШКОЛИ ЧАРОДІЙСТВА Й МАГІЇ

image«ХОГВАРДСА» ВІД ДИРЕКТОРА АЛЬБУСА ДАМБЛДОРА. ВАМ ЦІКАВО , ЩО У НЬОМУ? ДАВАЙТЕ ПРОЧИТАЄМО?

                            ДОРОГІ УЧНІ 4 КЛАСУ!

image
МИ РАДІ ІНФОРМУВАТИ ВАС, ЩО ВАМ НАДАНО МІСЦЕ У ШКОЛІ

ЧАРОДІЙСТВА Й МАГІЇ «ХОГВАРДСІ». БІЛЕТИ ПРИДБАЙТЕ У КАСІ .

ПОТЯГ ВІДХОДИТЬ ВІД ПЛАТФОРМИ 9 І ТРИ ЧВЕРТІ ОБ 9.40. ЧЕКАЄМО

НА ВАС І СПОДІВАЄМОСЯ, ЩО ВИ БУДЕТЕ ГІДНИМИ УЧНЯМИ НАШОЇ ШКОЛИ.

 

ОТЖЕ ВИРУШАЙМО НА ПОТРІБНУ НАМ ПЛАТФОРМУ. ТРЕБА ПРИДБАТИ БІЛЕТИ.ДВОХ УЧНІВ ВІДПРАВИМО ЗАЙНЯТИ ЧЕРГУ В КАСІ.

imageУЧНІ ПРАЦЮЮТЬ З КАРТКАМИ.

КАРТКА1

imageЗНАЙДИ ПЕРИМЕТР ПРЯМОКУТНИКА:

А= 8СМ 

 В= 6СМ

                                                                                                                                                                              40Т=….Ц            45008М=….КМ…М

                                                                                                                                    Р    =?СМ                          

А МИ КУПУЄМО КВИТКИ .

209870   145602  300012  876234  

image

image

1. ПРОЧИТАЙТЕ БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА.

СКІЛЬКИ У ПЕРШОМУ ЧИСЛІ ОДИНИЦЬ ДРУГОГО КЛАСУ?

СКІЛЬКИ У ДРУГОМУ ЧИСЛІ ОДИНИЦЬ ПЕРШОГО КЛАСУ?

НАЗВАТИ СУСІДІВ ТРЕТЬОГО ЧИСЛА.

СКІЛЬКИ У ЧЕТВЕРТОМУ ЧИСЛІ ВСЬОГО ДЕСЯТКІВ? СОТЕНЬ?

ТИСЯЧ? ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ?

ЩО ОЗНАЧАЄ ЦИФРА 2 У ЗАПИСІ ДРУГОГО ЧИСЛА? ЦИФРА 4?

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

ЗБІЛЬШИТИ  25 У 1000 РАЗІВ.

image

image

ЗНАЙТИ СУМУ ЧИСЕЛ 280 І 120

ЗАПИСАТИ 135ОД ІІ КЛАСУ І 378 ОД. ПЕРШОГО

ЗМЕНШИТИ 80000 У 100 РАЗІВ

ЗНАЙТИ РІЗНИЦЮ 600 І 250

ОСЬ МИ Й У ХОГВАРДСІ. .НАС ЧЕКАЄ РОЗПОДІЛ ПО ФАКУЛЬТЕТАМ. ДОПОМОЖЕ РОЗПОДІЛЬЧИЙ КАПЕЛЮХ.

ДІВЧАТА

image

image

ВАШ ФАКУЛЬТЕТ НАЗИВАЄТЬСЯ КОГТЕВРАН.

ХЛОПЦІ

ВАШ ФАКУЛЬТЕТ ГРІФІНДОР

ХОЧУ ПОВІДОМИТИ, ЩО МІЖ ФАКУЛЬТЕТАМИ ЙДУТЬ ЗМАГАННЯ. ЗА

imageПЕРЕМОГУ В ПЕВНИХ УРОКАХ КОЖЕН ФАКУЛЬТЕТ ОТРИМУЄ 10 БАЛІВ У СВОЮ

СКРИНЬКУ . В КІНЦІ УРОКУ ПІДВЕДЕМО ПІДСУМКИ. ФАКУЛЬТЕТИ

ОЗНАЙОМТЕСЯ З РОЗКЛАДОМ ЗАНЯТЬ

ЛЕВІТАЦІЯ. ( РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ)

imageimageДОГЛЯД  ЗА МАГІЧНИМИ ТВАРИНАМИ.( ЗАДАЧА)

ЗІЛЛЄВАРІННЯ. ( ГРУПОВА РОБОТА)

ТРАНС ФІГУРАЦІЯ (РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ)

НУ МЕРОЛОГІЯ ( САМОСТІЙНА РОБОТА)

КВІДІЧ ( ЛОГІЧНА ЗУПИНКА)

ІСТОРІЯ ДРЕВНІХ РУН ( ПОШУК ПОМИЛКИ)

1 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ №175

КОЖЕН УЧЕНЬ РОЗВ’ЯЗУЄ ПРИКЛАДИ . ВІДРАЗУ ПІДІЙМАЄ РУКУ. МИ ПЕРЕВІРЯЄМО ВІДПОВІДЬ, ЯКЩО ВОНА ПРАВИЛЬНА, ВАША ПІР’ЇНКА ЛЕТИТЬ ВГОРУ, ЯКЩО НІ – ВНИЗ.

imageimage
                                                                                                                                                                                                                                      2  РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ                           image image

ВЧИТЕЛЬ: У ЦЬОМУ ЗМАГАННІ ПЕРЕМОГУ ВИБОРОВ

ФАКУЛЬТЕТ…..ВІН ОТРИМУЄ СВОЇ 10 БАЛІВ. А ЗАРАЗ ТРЕБА БУТИ

ДУЖЕ УВАЖНИМИ І КМІТЛИВИМИ. УРОК ДОГЛЯДУ ЗА МАГІЧНИМИ ТВАРИНАМИ НЕ ДОПУСКАЄ  БЕЗПЕЧНОСТІ.

imageimageТЕМА СЬОГОДНІШНЬОГО ЗАНЯТТЯ : «СІМЕЙСТВО ПІКСІ». ВОНИ ДУЖЕ ПІДСТУПНІ  І ШВИДКІ НА ПАКОСТІ. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ЇХ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД.


image

image


А ЗАРАЗ РОЗРАХУЄМО КІЛЬКІСТЬ КОРМІВ, ЯКІ ПОТРІБНІ РОДИНІ ПІКСІ НА ТИЖДЕНЬ.

 

ЗАДАЧА:

 У ХАГРІДА ЖИЛИ 23 ДОРОСЛІ  ТА 15 МАЛЕНЬКИХ ПІКСІ . ДОРОСЛІ ЗА ТИЖЕНЬ

З’ЇДАЮТЬ ПО 17Г  ВОДОРОСТЕЙ . ВСЬОМУ СІМЕЙСТВУ ПОТРІБНО 526Г

imageimageВОДОРОСТЕЙ. ПО СКІЛЬКИ Г ВОДОРОСТЕЙ З’ЇДАЄ КОЖНЕ  МАЛЕНЬКЕ ПІКСІ?

 

РОБОТА НАД УМОВОЮ ЗАДАЧІ:

ЩО ОЗНАЧАЄ ЧИСЛО 23? 15 У ЗАДАЧІ?

СКІЛЬКИ ПОТРІБНО КОЖНОМУ ДОРОСЛОМУ ДІКСІ? ЩО ОЗНАЧАЄ ЧИСЛО 526 У ЗАДАЧІ?

ПРО ЩО НАМ ПОТРІБНО ДІЗНАТИСЯ, РОЗВ’ЯЗАВ   ЗАДАЧУ?

3. ГРУПОВА РОБОТА

ВЧИТЕЛЬ: НАСТУПНИЙ УРОК ЗІЛЛЄВАРІННЯ. ФАКУЛЬТЕТИ, ПІДХОДИМО ДО СВОЇХ КОТЛІВ. ІНГРЕДІЄНТИ НАПИСАНІ НА ЛИСТОЧКАХ.  РОЗБИРАЄМО ПО ОДНОМУ. РОБОТА ФАКУЛЬТЕТУ БУДЕ ЗАЛЕЖИТИ ВІД  ПРАЦІ КОЖНОГО. РОЗВ’ЯЗАВ ПРИКЛАД , ПО КОДУ ОБИРАЄТЕ СВОЮ БУКВУ. ПОТІМ ВЕСЬ ФАКУЛЬТЕТ СКЛАДАЄ НАЗВУ ЗІЛЛЯ, ЯКЕ ВАРИЛОСЯ.

 

image_967456       +234651      _769034     +462791      _952789              654832         342632        123422       224314        406064

 

imageКОД:312624 - У, 312657 - Ш, 577283 - С,  645612 - П, 654214- Л,  687105- І, 546725

 

 _867456       +324551      _979234     +562792      _742789           

   136032         342632        423422        214314        307178

 4 РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

ВЧИТЕЛЬ:  НУМЕРОЛОГІЯ – ПРАЦЮЄ З ЦИФРАМИ . МИ ТАКОЖ ВМІЄМО ЦЕ

imageimageРОБИТИ.  С.29,№179

 – ВАША САМОСТІЙНА РОБОТА. ФАКУЛЬТЕТ ГРІФІНДОР ПРАЦЮЄ З КАРТКАМИ.( ЗАДАЧА)

 

12 ГІППОГРІФІВ  З’ЇДАЮТЬ  30 КГ М’ЯСА . СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ГІППОГРІФІВ, ЩОБ ВОНИ З’ЇЛИ  270 КГ М’ЯСА?

 І ОСТАННІЙ УРОК  - ІСТОРІЯ ДРЕВНІХ РУН. ІСТОРІЯ – НАУКА , ЯКА НЕ

ПОВИННА ПРИПУСКАТИСЯ ПОМИЛОК. НАЙЧАСТІШЕ ФОЛІАНТИ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ

imageВ АРХІВАХ, А ТАМ БЕЗЛІЧ ПІДСТУПНИХ МИШЕЙ. ІСТОРИКАМ ПРИХОДИТЬСЯ

 

-872987       

  533490         

  349517         


image image

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus sit amet augue nisl.

imageBudget

Lorem ipsum dolor sit                                   20%

imageamet, consectetur adipiscing elit. Vivamus PROJECT APPROACH

image image

imageLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus sit amet augue nisl. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus sit amet augue nisl. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus

image
image- ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ЗМАГАНЬ МІЖ ФАКУЛЬТЕТАМИ.

   ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ.

www.reallygreatsite.com

Keep      hello@reallygreatsite.com

image

image

in touch @reallygreatsite

123-456-7890

123 Anywhere St., Any City

image image

pdf
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
11 лютого
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку