Продуктивний урок. Особливості продуктивного уроку: Збільшення обсягів самомтійної роботи учнів на уроках:-чим більший обсяг тренувальних вправ→тим вищий показник сформованості вмінь;-чим більше часу витрачається на формування вмінь→тим вищі показники сформованості. Співвідношення між обсягом пояснень учителя й самостійною роботою учнів: 1:2 або 1:3
Продуктивний урок. На уроці має бути застосовано 5 елементів практики і 2 елементи пояснення. Якщо знання не має практичного застосування – їх треба звести до мінімума. Вивчення всіх навчальних предметів має завершуватись формуванням повноцінного кінцевого продукту – уміння. Уміє = знаєЩоб добре вчитись, треба навчитись вчитись.
Продуктивний урок. Особливості продуктивного уроку: Час, потрібний для напрацювання навички- це час «до кінцевого результату». Кінцевий результат – це впевненість, успішне виконання дії. Тобто це дієвість знань, здатність ними користуватися. Демонстрація такого результату – єдина оцінка, єдиний іспит і доступ до подальшого навчання.
Продуктивний урок. Особливості продуктивного уроку: Найкращий спосіб тримати дисципліну на уроці – завантажити всіх роботою. Результат роботи вчителя – це робота його учнів, хочуть вони цього, чи ні. Навчання буде стільки, скільки праці. Структура продуктивного уроку позбавлена всіх «заморочок» - важливі тільки вчитель – учні - предмет
Продуктивний урок. Особливості продуктивного уроку: На кожному етапі уроку задається показник, якого мають досягти учні ( не менше 85-100%)Для полегшення праці та профілактики втоми слід регулювати навантаження на мозок. Чергувати навантаження на півкулі, а ще краще – рівномірно наванта-жувати обидві півкулі.
Компетентнісний урок. Продуктивний урок завжди є компетентнісним, а компетентнісний – продуктивним!В обох однакове спрямування на результат: формування необхідних для життя , тобто продуктивних, знань і вмінь. Знання в навчанні – не тільки засіб поліпшення вміння, а й спосіб корекції.