Добропільська міська рада. Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Добропільської міської ради,вул. 50 років Жовтня , буд.18 м. Білозерське. Донецька область, Україна, 85013, тел. (06277) 3-23-22, e-mail: dobropoliezoch15@gmail.com. ПЛАНУВАННЯ ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТРезоглазова Олена Олександрівна,учитель початкових класів Білозерської загальноосвітньої школи № 15
Номер слайду 2
Інтегроване навчання - це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни.Інтегроване навчання – це активне навчання, де учні – активні учасники, а учитель модератор і фасилітатор. Одним з ефективних шляхів оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі є інтеграція, під якою мають на увазі процес зближення і поєднання різних навчальних предметів. Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 3
Резоглазова Олена Олександрівна. Тематичні дні об’єднують блоки знань із різних навчальних предметів, тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учня. Таке навчання забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища різнобічно, системно, емоційно, сприяє поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування. До вашої уваги пропонується один із таких тематичних тижнів «Подорожуємо в часі» у 1 класі, розроблено тематичні інтегровані заняття на кожен день. Відповідно до Державного стандарту Нової української школи кожен тиждень і день будуть тематичними. «Я досліджую світ» - інтегрований курс, через який буде реалізовано тематику тижня і дня.
Номер слайду 4
Тема тижня: Подорожуємо в часі
День перший : Чи хотіли б ви подорожувати в часі?
Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 5
МЕТА: дати поняття «рік»;вчити орієнтуватися у днях тижня; закріплювати знання про назви днів тижня, назви місяців;вчити висловлювати припущення про зміни, які можуть статися у майбутньому;закріплювати вміння ділити слова на склади, аналізувати звуки в словах, читати вивчені букви;закріплювати порядкову та кількісну лічбу;розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, фантазію, дрібну моторику руки. Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 6
Резоглазова Олена Олександрівна. ЗАВДАННЯ:вправа «Покажи настрій»;заповнення щоденних новин;гра з м’ячем «Учора, сьогодні, завтра»;розв’язання проблемного запитання дня: Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?;математична гра. «Календар. Дні тижня. Місяці. Пори року»;вправа «Календар»;логічні вправи;хвилинка відпочинку «Живий календар днів народження»;фотовиставка «Подорож у часі»;перегляд уривка мультфільму «Годинник» («Фіксики»);робота в групах «Складаємо продовження мультфільму»
Номер слайду 7
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ :з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;сприймає монологічне висловлення;ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;розповідає про те, що його вразило;уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи зі співом. Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 8
Резоглазова Олена Олександрівнаспілкується з однокласниками та з вчителем;об’єднується з іншими дітьми у групу для спільної діяльності;читає вголос короткі тексти з метою отримання інформації; обмінюється елементарними письмовими повідомленнями;називає учасників спілкування (мультфільм), їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування;розгадує загадки;складає слова з вивчених букв;вправляється в правильній вимові й наголошуванні слів; усвідомлює можливі небезпеки, що можуть очікувати на людину в довкіллі;
Номер слайду 9
відтворює у різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що нас оточують;знає порядкову та кількісну лічбу;застосовує різні стратегії виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах;знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;вирізняє зовнішні ознаки об’єктів, що свідчать про вплив часу;пояснює, як змінюється людина впродовж життя;висловлює припущення про зміни, які можуть статися у майбутньому;Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 10
Резоглазова Олена Олександрівна ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЛАНУВАННЯЧи хотіли б ви подорожувати в часі?1. Ранкова зустріч. 1.1. Привітання.(Діти стають у коло і разом з учителем) 1.2. Вправа «Покажи настрій». 1.3. Гра з м’ячем «Учора, сьогодні, завтра». 1.4. Оголошення теми тижня та дня. 1.5. Заповнення щоденних новин 2. Розв’язання проблемного запитання дня: Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?3. Математична гра. «Календар. Дні тижня. Місяці. Пори року». 4. Відгадування загадок.5. Розвиток математичних знань. 5.1. Порядковий номер.
Номер слайду 11
5.2. Логічні вправи.6. Гра «Будь уважний».6. Розвиток природничих понять. Повторення про перелітних, осілих, зимуючих птахів.7. Фізкультхвилинка.8. Вправа «Календар» (вводиться поняття «рік», «місяці»). 9. Розвиток зв’язного мовлення дітей. Гра «Додай слово».10. Вивчення назв місяців12. Узагальнююча бесіда. 13. Фотовиставка «Подорож у часі». Резоглазова Олена Олександрівна
Номер слайду 12
Резоглазова Олена Олександрівна. Отже, інтегроване навчання має суттєві переваги :формування в учнів цілісного уявлення про навколишній світ, системи знань і вмінь; досягнення якісної, конкурентоздатної освіти; створення оптимальних умов для розвитку мислення учнів в процесі вивчення загальноосвітніх предметів і предметів професійно–теоретичного циклу;активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках; ефективна реалізація розвивально-виховних функцій навчання. Серед переваг інтегрованого навчання є те, що інтеграція пожвавлює навчальний процес; економить навчальний час; позбавляє від перевтоми..