Матеріал сплановано за посібником для читання і письма у післябукварний період "Післябукварик" (О.Л. Іщенко, С. П. Логачевська) в умовах дистанційної форми навчання.
Пластик: плюси і мінуси. Читання для себе. Читання для когось. Слухання. Робота зі словами. Письмо для себе. ЩОДНЯ Степанова Лариса Іванівна Криворізька ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Номер слайду 2
Мовна розминка. Кошеня навкруг дивана. Ходить рано-рано-рано. Сонні очі продира:-Де нора-нора-нора?Ду-ду-ду – я на річку піду. Лю-лю-лю - риби я наловлю. Ну-ну—ну – рибу з річки тягну. На-на-на- витягаю лина. Ро-ро-ро – риби повне відро.
Номер слайду 3
З чого зроблені ці речі?
Номер слайду 4
Робота з текстом, с.48-49
Номер слайду 5
Робота зі словами. Вправа «Сортування» Пластиклегкийміцнийне промокаєШкодить природіЗаймає багато місця. Виділяє отруйні речовини. Гинуть тварини. Довго розкладаєтьсязручний
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Поміркуй, чи піклуються про довкілля у цих компаніях?
Номер слайду 8
Я вважаю, що пластик корисний. Я вважаю, що треба заборонити його використання. Я вважаю, що пластик треба використовувати розумно РЕФЛЕКСІЯ