Після цього уроку учні зможуть: називати хронологічні межі історії стародавнього світу та основні види історичних джерел; правильно застосовувати відлік часу до н.е. та н.е.; наводити приклади історичних джерел; пояснювати поняття “стародавній світ”, ”історичні джерела”, ”археологічні пам’ятки”, “цивілізація”.
Хвилинка відпочинку «Австралійський дощ» Піднімається вітер (потираємо руки). Падають перші краплини дощу(клацаємо пальцями). Почалася справжня злива (плескаємо долонями по стегнах). Злива перетворюється на бурю(тупцюємо). Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудях). Стихає злива(плескаємо долонями по стегнах). Закінчується дощ, падають останні краплі(клацаємо пальцями). Шумить тільки вітер(потираємо долонями). Австралійський дощ скінчився. Сонце!(усі разом піднімають руки вгору).