Матеріал дасть змогу провести урок в ігровій формі, завдання під їх час виконання викличуть інтерес в школярів розвиватимуть логічне мислення поповнять словниковий запас.
Шановні третьокласники!Звертається до вас житель країни Мовляндії знайомий вам товариш із відомої казки - Колобок. Сьогодні я хочу вас запросити подорожувати по моїй країні. Країна наша дуже давня. Бо тільки люди почали говорити, то найперше вони давали назви предметам і явищам. Це для того, щоб могли швидше порозумітись. Так виникли іменники. Довго подорожували ці слова з нашої країни і зараз вони є у нашій мові, як подарунок минулих століть. Якщо ви відкриєте мій Маршрутний лист і зупинитися в Долині Знайомств, то вони вам розкажуть трохи про себе. Тільки прислухайтеся уважно. Тож щасливої вам подорожі!Моє звернення знаходиться в скарбниці на острові Скарбів. Здобудьте його. Я вірю в ваші сили і добрі знання. До зустрічі в кінці подорожі!
Робота в групах. Завдання 4 групі: а) Правильно поєднай назву та поняття. … – це людина, що володіє знаннями в галузі землеробства, дає поради, коли сіяти, орати, як доглядати ФЕРМЕР за рослинами. Як оберігати лани від шкідників та бур’янів. … – власник банку, приватного чи державного, установа якого отримує, зберігає і видає гроші та інші АГРОНОМ цінні папери. … - людина, яка займається сільським господарством, має БАНКІР власну чи орендовану землю, ферму і отримує від цього доходи.