Мета навчальна: поглибити знання п’ятикласників про подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних звуків та подовження м’яких; удосконалювати орфографічні навички;розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, спостережливість, уміння аналізувати та зіставляти мовні факти; виховна: виховувати повагу та інтерес до рідної мови, бажання вчитися Тип уроку: закріплення вивченого
1 варіант Мит..ю, скажен..ий, височен..ий, антен..ий, тьмян..ий, вроджен..ий, ден..ий, орлин..ий, узбіч..я, вікон..ий, гіл..я Хмельнич..ина, сміливост..і, плот..ю, галуз..ю, розкіш..ю. 2 варіант Вірніст..ю, повін..ю, осін..ю, величніст..ю, якіст..ю, від..аллю, мит..ю, радіст..ю, безліч..ю, доповід..ю, вартіст..ю, сіл..ю, заздріст..ю, електрон..ий, дерев'ян..ий, без..ахисний, туман..ий. Самостійна робота
Домашнє завдання. Перепишіть речення і вставте в словах пропущені букви. Розберіть за будовою виділені слова.1. Скупе промі…я осі…ього сонця самітньо відсвічує немічною прозолотою на білому тілі беріз (О. Донченко). 2. Його сірі з проси…ю очі світились лагідністю і добротою (Ю. Збанацький). 3. Скільки ще пісень, ще стільки слів несказа…их у серці (В. Сосюра). 4. Місяць другий вже ведеться нескінче…а та облога (Леся Українка).