Медіа — це соціальні мережі, інтернет-видання, подкасти, влоги,будь-які засоби масової комунікації на зразок телебачення, радіо чи журналів. Тобто всі канали та засоби масової комунікації. Пригадайте, що таке текст?А якщо поєднати ці два поняття — медіа й текст — отримаємо медіатекст. Тобто текст будь-якого виду медіа, призначений для масової комунікації. Наприклад, медіатекстом є реклама, яку створюють для того,щоб привернути увагу споживачів.
Інтерпретація медіатекстів – складний і захоплюючий процес, що зачіпає цілий ряд питань. Читач медіатексту в процесі ознайомлення намагається побачити та усвідомити теми, ідеї, послання зашифровані автором. Автор медіатексту має на меті переконати аудиторію у правильності власної точки зору, схиляючи прийняти близьку йому позицію та розділити його переконання. У ряді випадків медіатекст може також спонукати своїх читачів до здійснення певних дій. Відображення передбачає найточніше, максимально наближене до реальності відтворення подій. Прикладом такого типу медіапрезентації можуть бути новинні медіатексти, в яких максимально об'єктивно та достовірно висвітлюються ті чи інші події, у тому числі події політичні.
Вивчаймо нові терміни: Медіа (передавати)– способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують. Мас-медіа – способи і засоби (канали) передачі інформації для масового споживання в демократичному суспільстві. ЗМІ – способи і засоби (канали) передачі інформації та впливу на маси в авторитарних (тоталітарних) суспільствах. Медіатекст – повідомлення, текст будь-якого медійного виду і жанру (фото, відео, звук тощо). Складники медіаповідомлення – джерело повідомлення, канал передавання, одержувач повідомлення. Меседж – це найважливіша ідея, яку має винести реципієнт (споживач) із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами. Контент - це інформація, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства та яка направлена на кінцевих користувачів чи аудиторію. Аудиторія - це публіка, соціальна спільність людей, об'єднана взаємодією з медіа, які володіють інформацією та доводять її до цієї спільності.