Головна мета застосування гейміфікації – зміна поведінки людини в цілому, тобто гейміфікація потрібна не для розваг, а для підвищення ефективності навчального процесу.
«Якщо у вас не з'явиться азарт, то не з'явиться і енергія. А якщо у вас не буде енергії,то взагалі нічого не буде»Дональд Трамп
Номер слайду 3
Гейміфікація – поняття, сформульоване британським програмістом Ніком Пеллінгом; воно означає використання в програмних інструментах сценаріїв, характерних для комп'ютерних ігор, в сферах, далеких від гри. Поняття
Номер слайду 4
Чому ми граємо?
Номер слайду 5
Що дає впровадження гейміфікації:
Номер слайду 6
Основний принцип гейміфікації : отримання постійного зворотного зв'язку від користувача,швидке освоєння всіх функціональних можливостей програми та поетапне занурення користувача в більш тонкі моменти.
Номер слайду 7
Основні аспекти гейміфікації: Соціальна взаємодія використання технік, що забезпечують характерне для ігор взаємодія між користувачами
Номер слайду 8
Що ж повинно бути в квесті? Загадки і головоломки. Сюжет та інтерактивність
Номер слайду 9
Головне в грі
Номер слайду 10
Ігрові форми роблять процес навчання захоплюючим та цікавим, а змагання і винагорода за досягнення дозволяють учасникам не тільки підвищити свій статус і отримати ще одну форму самовираження, а й отримати стимул до прояву наполегливості, розвитку творчих здібностей дитини