Презентация портфолио учителя английского языка
Загальні відомості:
• Дата народження: 25.10.1975р;
• Освіта: вища;
• ВНЗ: Мелiтопольський педагогiчний iнститут;
• Спеціальність: англійська мова та зарубiжна література;
• Кваліфікація за дипломом: вчитель бiологiї, викладач англійської мови;
• Педагогічний стаж: 16 р.;
• Посада: вчитель англійської мови;
Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш
В.Й. Ключевський
Вчитель, викладач, педагог… Скільки синонімів одного слова. Викладач… Це посада чи покликання? Яким має бути сьогодні викладач? Викладач – артист, роль якого триває не годину і не дві, а довгі роки. Він повністю занурюється у свою роль, живе нею. Викладач – лікар, який лікує не тільки тіло, а й душу. Викладач – будівельник. Він будує людські долі. У той же час, викладач – проста людина. Зі своїми радощами і печалями, проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили викладач, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю…
Чи планувала я, особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці. Стати викладачем. І чи думала я, що моєю роботою буде викладання? Так. Про це я мріяла з самого дитинства. І доля привела мене до Мелітопольського педагогiчного інституту . Як це було давно, а здається, що вчора. Пам’ятаю своє перше заняття. З яким хвилюванням і трепетною радістю готувалася я до нього. Спочатку було багато невдач і розчарувань. Мої бажання і прагнення часто не збігалися з результатами моїх педагогічних зусиль. Молодий викладач, молодий спеціаліст. Але йшов час. І я разом зі своїми учнями вчилася, експериментувала, удосконалювалася.
Змінювалися умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишилося головне призначення викладача – навчити Людину бути Людиною. А в чому ж сенс моєї роботи, такої улюбленої і такої важкої? Дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх. Тому багато часу приділяю тому, щоб навчити учнів самостійно мислити, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, тобто вчу їх ВЧИТИСЯ.
Кожне моє заняття – це маленький спектакль, це заняття людяності, етичності, моральності, пізнання себе, світу в ньому, заняття всебічного розвитку особистості учня. Я вірю, що мої найкращі заняття ще попереду.
І продовжувати їх буде саме життя.
Як відомо: навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для учнів - це набуття знань, а для викладача - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. І важливо, щоб цей досвід Викладача із маленької "зернинки", яку він вкладає в кожного свого учня, проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві його вихованців.
Після закінчення школи навчалася в
Мелiтопольському педагогiчному університеті, де отримала чудову базу знань. Характер — творчо– неспокійний, емоційний, натура мрійлива. Життєві принципи: “Не важливо до чого ми дійдемо вкінці, основне - що ми зустрінемо по дорозі”; “Якщо хочеш бути щасливою - будь нею!”
Комунікативний підхід у вивченні англійської мови
Участь у семінарах, методоб’єднаннях, співпраці з практичним психологом дають можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.
Ø доповіді;
Ø семінари;
Ø взаємовідвідування уроків;
Ø методоб’єднання.
Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думки інших і поважати їх.
Я як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному
конкурсах. Також учні з великим задоволенням беруть
участь у позакласних заходах. Дуже полюбляють екскурсії та подорожі, після яких залишаються незабутні враження.
Учитель має принести в дар учню: уроки життя, радості, співпраці, розуміння, думок,
пізнання, краси, мовчання, мудрості, любові…
Кількість учнів, які приймали участь в конкурсі “Грінвіч”
4 учні 6 учнів 5 учнів
2010 р. 2011 р. 2012 р.