НВК ЗОШ І-ІІІст. гімназія (філія) с. Долинське Ананьївського району. Портфоліо вчителя початкових класів Анастасенко Інни Володимирівни
Номер слайду 2
Під небом, синім і високим, Стежина в’ється чарівна, Через простори, через роки Веде до істини вона. Туди, де сонце світить ясно, До мрій, надій і сподівань. Велика праця і прекрасна – Вести дітей в Країну знань «Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших». ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО::
Номер слайду 3
Я зазирну в маленькі оченята,Дитячої долоньки я торкнусь руками,Пишу життя, яке мої малятаІз пам’яті не викреслять з роками. Свій скарб батьки довірили мені,Щоб йти в майбутнє вірними стежками. Я пам’ятати буду, навіть уві сніТаке звання почесне – «друга мама»!
Номер слайду 4
Науково- методична проблема школи: Реалізація компетентнісного підходу шляхом формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства та принципу дитино центризму. Долинський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія", Ананьївського району, Одеської області опорний заклад
Номер слайду 5
Тема, над якою працюю: " Диференційований підхід на уроках математики"
Номер слайду 6
Загальні відомості
Номер слайду 7
Мої документи
Номер слайду 8
Нова українська школа – новий зміст освіти Концепція НУШ (затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988-р) передбачає: Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві
Номер слайду 9
Концепція НУШ передбачає: Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно. Якщо ти хочеш зміну в майбутньому - стань цією зміною в сьогоденніМагатма Ганді Педагогіку, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Безкоштовні підручники
Номер слайду 10
компетентностіспілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;спілкування іноземними мовами;математична компетентність;основні компетентності у природничих науках і технологіях;інформаційно-комунікаційна компетентність;уміння вчитися впродовж життя;ініціативність і підприємливість;екологічна компетентність;соціальна та громадянська компетентності;обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність та здорове життя.вільне володіння державною мовою;здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та щонайменше однією з іноземних мов;математична компетентність;компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій;інноваційність;екологічна компетентність;інформаційно-комунікаційна компетентність.навчання впродовж життя;громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробутом та здоровим способом життя;культурна компетентність;підприємливість та фінансова грамотність. Концепція НУШ передбачає: Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу
Номер слайду 11
Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентностей для життя. Концепція НУШ передбачає:12 років освіти;Навчання з 6 років. Профільна освіта готуватиме учня до майбутньої професії
Номер слайду 12
Напрямки роботи. Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Сприяти самоактуалізаціїтворчого потенціалуучня. Здійснювати диференційненавчання. Приділяти увагусамоосвіті вчителя і учня
Номер слайду 13
Моя педагогічна діяльність побудована на таких принципах :
Номер слайду 14
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Уроки позакласного читання • подорожі; • диспути; • конференції; • змагання; • КВК;• Виховні години. Застосування інноваційних підходів
Номер слайду 15
. Технологія "Незакінчене речення. Використання сучасних навчальних технологій
Номер слайду 16
Групова робота ” Використання сучасних навчальних технологій
Номер слайду 17
Інтерактивні технології допомагають учням:
Номер слайду 18
Ми – сучасні діти –Все повинні вміти: Грамотно писати,Множити, ділити Якщо стомилася дитинка, Для цього є фізкультхвилинка Аби мову рідну знати, будем правила вивчати. Навчальна діяльність
Номер слайду 19
Як зірка на небі палаєм,Як веселка після дощу,Тепло у серцях підіймаєм,Велич знання і красу. Диференційований підхід
Номер слайду 20
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь.“З радістю до школи йдем, В класі весело живем”Виховна діяльність
Номер слайду 21
Ми повинні вміти. Рідний край любити,Школу і родину,Вільну Україну!Патріотичне виховання
Номер слайду 22
Мої виховні заходи
Номер слайду 23
Ми розумні та слухняні,Здібні учні та старанні, Двійки й сварки не для нас,Ми – найкращий в школі клас!Мої діти
Номер слайду 24
Нас не можна роз’єднати,Ми тепер одна сім’я!Дружбу будемо плекати,Щоб були ми, як рідня. Багато чого я навчиласяу своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. Я бачу наступні завдання вчителя як класного керівника: - виховувати у дітей самостійність, допитливість, чемність, і віру в себе; -стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. Учитель і учень ростуть разом. Мої діти
Номер слайду 25
Щоб мати право навчати, треба постійно навчатися самому. Час змінюється… У моїй професії в ХХI столітті може змінитися багато чого. З’являються електронні журнали, інтерактивні дошки, електронними стають підручники. Але учитель – це незмінно. І задачі перед учителем залишаються важливі: - дати глибокі та міцні знання; - викликати цікавість до навчання; - сприяти творчому розвитку кожного учня. Я торкаюся до майбутнього. Я вчу
Номер слайду 26
Нас навчає наша класна - Вона вчителька прекрасна!Я з вами своїм скарбом поділиласьІ поспішаю вашій мудрості навчиться. Так творчості скарбниця збагатилась,І в ній натхнення знов іскриться