Науково- методична проблема школи: Реалізація компетентнісного підходу шляхом формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства та принципу дитино центризму. Долинський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія", Ананьївського району, Одеської області опорний заклад
компетентностіспілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;спілкування іноземними мовами;математична компетентність;основні компетентності у природничих науках і технологіях;інформаційно-комунікаційна компетентність;уміння вчитися впродовж життя;ініціативність і підприємливість;екологічна компетентність;соціальна та громадянська компетентності;обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність та здорове життя.вільне володіння державною мовою;здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та щонайменше однією з іноземних мов;математична компетентність;компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій;інноваційність;екологічна компетентність;інформаційно-комунікаційна компетентність.навчання впродовж життя;громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробутом та здоровим способом життя;культурна компетентність;підприємливість та фінансова грамотність. Концепція НУШ передбачає: Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Уроки позакласного читання • подорожі; • диспути; • конференції; • змагання; • КВК;• Виховні години. Застосування інноваційних підходів
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь.“З радістю до школи йдем, В класі весело живем”Виховна діяльність
Нас не можна роз’єднати,Ми тепер одна сім’я!Дружбу будемо плекати,Щоб були ми, як рідня. Багато чого я навчиласяу своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. Я бачу наступні завдання вчителя як класного керівника: - виховувати у дітей самостійність, допитливість, чемність, і віру в себе; -стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. Учитель і учень ростуть разом. Мої діти
Щоб мати право навчати, треба постійно навчатися самому. Час змінюється… У моїй професії в ХХI столітті може змінитися багато чого. З’являються електронні журнали, інтерактивні дошки, електронними стають підручники. Але учитель – це незмінно. І задачі перед учителем залишаються важливі: - дати глибокі та міцні знання; - викликати цікавість до навчання; - сприяти творчому розвитку кожного учня. Я торкаюся до майбутнього. Я вчу