Презентація " Портфоліо вчителя початкових класів"

Про матеріал
В презентації представлена систематизація досвіду власника портфоліо ,як фахівця.Аналіз та узагальнення досвіду за підзвітний період.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НВК ЗОШ І-ІІІст. гімназія (філія) с. Долинське Ананьївського району. Портфоліо вчителя початкових класів Анастасенко Інни Володимирівни

Номер слайду 2

Під небом, синім і високим, Стежина в’ється чарівна, Через простори, через роки Веде до істини вона. Туди, де сонце світить ясно, До мрій, надій і сподівань. Велика праця і прекрасна – Вести дітей в Країну знань «Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших». ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО::

Номер слайду 3

 Я зазирну в маленькі оченята,Дитячої долоньки я торкнусь руками,Пишу життя, яке мої малятаІз пам’яті не викреслять з роками. Свій скарб батьки довірили мені,Щоб йти в майбутнє вірними стежками. Я пам’ятати буду, навіть уві сніТаке звання почесне – «друга мама»!

Номер слайду 4

Науково- методична проблема школи: Реалізація компетентнісного підходу шляхом формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства та принципу дитино центризму. Долинський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія", Ананьївського району, Одеської області опорний заклад

Номер слайду 5

Тема, над якою працюю: " Диференційований підхід на уроках математики"

Номер слайду 6

Загальні відомості

Номер слайду 7

Мої документи

Номер слайду 8

Нова українська школа – новий зміст освіти Концепція НУШ (затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988-р) передбачає: Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві

Номер слайду 9

Концепція НУШ передбачає: Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно. Якщо ти хочеш зміну в майбутньому - стань цією зміною в сьогоденніМагатма Ганді Педагогіку, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Безкоштовні підручники

Номер слайду 10

компетентностіспілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;спілкування іноземними мовами;математична компетентність;основні компетентності у природничих науках і технологіях;інформаційно-комунікаційна компетентність;уміння вчитися впродовж життя;ініціативність і підприємливість;екологічна компетентність;соціальна та громадянська компетентності;обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність та здорове життя.вільне володіння державною мовою;здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та щонайменше однією з іноземних мов;математична компетентність;компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій;інноваційність;екологічна компетентність;інформаційно-комунікаційна компетентність.навчання впродовж життя;громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробутом  та здоровим способом життя;культурна  компетентність;підприємливість та фінансова грамотність. Концепція НУШ передбачає: Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу

Номер слайду 11

Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентностей для життя. Концепція НУШ передбачає:12 років освіти;Навчання з 6 років. Профільна освіта готуватиме учня до майбутньої професії

Номер слайду 12

Напрямки роботи. Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Сприяти самоактуалізаціїтворчого потенціалуучня. Здійснювати диференційненавчання. Приділяти увагусамоосвіті вчителя і учня

Номер слайду 13

Моя педагогічна діяльність побудована на таких принципах :

Номер слайду 14

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Уроки позакласного читання • подорожі; • диспути; • конференції; • змагання; • КВК;• Виховні години. Застосування інноваційних підходів

Номер слайду 15

. Технологія "Незакінчене речення. Використання сучасних навчальних технологій

Номер слайду 16

Групова робота ” Використання сучасних навчальних технологій

Номер слайду 17

Інтерактивні технології допомагають учням:

Номер слайду 18

Ми – сучасні діти –Все повинні вміти: Грамотно писати,Множити, ділити Якщо стомилася дитинка, Для цього є фізкультхвилинка Аби мову рідну знати, будем правила вивчати. Навчальна діяльність

Номер слайду 19

Як зірка на небі палаєм,Як веселка після дощу,Тепло у серцях підіймаєм,Велич знання і красу. Диференційований підхід

Номер слайду 20

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь.“З радістю до школи йдем, В класі весело живем”Виховна діяльність

Номер слайду 21

Ми повинні вміти. Рідний край любити,Школу і родину,Вільну Україну!Патріотичне виховання

Номер слайду 22

Мої виховні заходи

Номер слайду 23

Ми розумні та слухняні,Здібні учні та старанні, Двійки й сварки не для нас,Ми – найкращий в школі клас!Мої діти

Номер слайду 24

Нас не можна роз’єднати,Ми тепер одна сім’я!Дружбу будемо плекати,Щоб були ми, як рідня. Багато чого я навчиласяу своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. Я бачу наступні завдання вчителя як класного керівника: - виховувати у дітей самостійність, допитливість, чемність, і віру в себе; -стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. Учитель і учень ростуть разом. Мої діти

Номер слайду 25

Щоб мати право навчати, треба постійно навчатися самому. Час змінюється… У моїй професії в ХХI столітті може змінитися багато чого. З’являються електронні журнали, інтерактивні дошки, електронними стають підручники. Але учитель – це незмінно. І задачі перед учителем залишаються важливі: - дати глибокі та міцні знання; - викликати цікавість до навчання; - сприяти творчому розвитку кожного учня. Я торкаюся до майбутнього. Я вчу

Номер слайду 26

Нас навчає наша класна - Вона вчителька прекрасна!Я з вами своїм скарбом поділиласьІ поспішаю вашій мудрості навчиться. Так творчості скарбниця збагатилась,І в ній натхнення знов іскриться

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гуртовенко Олеся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шаповал Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. терентьєва оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
19130
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку