Загальні відомості: Прізвище, ім’я, по батькові: Новак Людмила Володимирівна. Дата народження: 6 серпня 1992 року. Освіта: вища. Закінчила: Рівненський державний гуманітарний університет. Спеціаліст за дипломом: вчитель початкових класів; основ здоров’я. Педагогічний стаж роботи: 9 років. Категорія: спеціаліст ІІ категорії.
Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що потрібно докласти зусиль.
Основне моє завдання в освітній роботі – формування і розвиток компетентностей учня. Для своїх учнів - я: Коуч (допомагає досягнути мети, сприймає людину такаю, яка є, а не оцінює)Ментор (товариш, порадник, наставник)Тьютор (індивідуально працює з дитиною)Новатор (приносить нові ідеї)Вчитель фасилітатор (основне завдання вчителя в стимулюванні та направленні)Модератор (проводить соціологічні дослідження)
Діяльнісний підхід. Працюючи над проблемою, у своїй роботі я систематично намагаюсь впроваджувати сучасні інтерактивні прийоми, інструменти, ігрові вправи, комп’ютерні технологіїЗайми позицію. Мозковий штурм. Рольова гра. Метод «прес»Коло ідей. Вправа «Мікрофон»Ситуаційна вправа «Хвилинка фантазії»Хмара слів
Мій шлях до успіху – погляд в майбутнє крізь призму педагогіки гри. Освітній потенціал гри з LEGO У своїй роботі застосовую методику компетентнісного навчання «Шість цеглинок» Основним видом діяльності молодших школярів є гра. . Саме у грі діти здобувають готовність до викликів сучасного світу! Особливості конструктора LEGO дозволяє дітям втілити найрізноманітніші проєкти, працюючи за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішуючи поставлену задачу, бачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати, змінювати і вдосконалювати.
Гра з кубиками LEGO «Будинок» На багатьох уроках я використовую такий дидактичний матеріал як «Будинок». Чому саме будинок? Будинок це місце, де батьки тебе чекають. Де тепло і затишно. Можна використовувати його на ранкових зустрічах, уроках я досліджую світ, при знайомстві з класом, тобто «новою сім’єю». -«Що для вас значить слово БУДИНОК?»(Батьки, радість, безтурботне дитинство, тепло, добро, затишок, турбота). Наступного уроку можна змінити запитання « Що для вас значить наш шкільний будинок?» Гра допомагає налаштувати на позитивний настрій; відчути дітям, що вони одна сім’я.
Дуже ефективно використовувати кубики LEGO на уроках української мови: Побудуй звукові схеми до поданих слів (робота в парах);Утвори слова з розсипаних складів; Пофантазуй: виклади з цеглинок корабель (фантастичного героя та ін.), дай йому назву; Гра «Світлофор» зелений колір цеглинки – іменник, жовтий колір – прикметник, червоний – дієслово;Побудуй ланцюжок з цеглинок за поданим реченням.
Важливе значення має виховна робота з дітьми Велику увагу приділяю національно – патріотичному вихованню, яке здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів: ЯДС, літературне читання, української мови, дизайн і технології, математики; так і в позаурочний час. Здобувачі освіти залюбки беруть участь у виховних заходах. З дітьми було проведено:
В цей емоційно – напружений час, коли в нашій країні відбуваються військові дії на першому місці для вчителів та учнів є Безпечне освітнє середовище. Розробила власну добірку вправ для зняття стресу та емоційної напруги в умовах воєнного стану, які можна проводити на ранкових зустрічах а також на уроках учнів початкових класів. Взяла участь в ІІ обласному інтернет - фестивалі методичних розробок з питань створення безпечного освітнього середовища в закладах освіти
Задля безпечного освітнього процесу ми з учнями: Повторюємо алгоритм дій під час повітряної тривоги; складаємо рюкзачок безпеки;рутинно повторюємо і проговорюємо правила евакуації в укриття; вчимося будувати доброзичливі міжособистісні відносини (довіра, схвалення, толерантність); дбаємо про власну безпеку у воєнний час (поведінка під час надзвичайних ситуацій в школі, на вулиці, громадських місцях);безпека в мережі Інтернет;
У конкурсі малюнків «Чарівниця осінь», організатором якого є Гощанська центральна бібліотека для дітей , зайняв ІІІ місце- Зеленюк Владислав. II Всеукраїнського Творчого конкурсу «До Дня українського козацтва» Новак Давид. Конкурсу дитячих малюнків "Здоровий спосіб життя":- І місце (у віковій категорії 7-9 р.) Новак Давид.
Мої плани на майбутнєрозвиток творчих здібностей обдарованих дітей через індивідуальні завдання;участь у конкурсах творчого та інтелектуального характеру;посилити роботу зі слабовстигаючими здобувачами освіти; з метою підвищення педагогічної майстерності, професійного зростання займатися самоосвітою й особистою творчою діяльністю; продовжувати публікувати методичні розробки на освітянських сайтах;підвищення результативності участі у конкурсах;упровадження інноваційних сучасних технологій навчання.
Щоб зацікавити учнів роботою на уроці, необхідно подбати про гармонійне поєднання його мотиваційного, змістового та розвивального компонентів. Зміст має привабити дітей чимось незвіданим, сприяти розвивальним дидактичним цілям. Дитина має зрозуміти значущість навчального матеріалу. Невичерпаним матеріалом для навчальних занять є саме життя.. Кожна складова уроку допомагає створити образ, який змушує дітей хвилюватися, уявляти, фантазувати, спонукає до активної мовленнєвої діяльності.