Про матеріал
Навчальна: повторити та закріпити знання здобувачів освіти з порушеннями слуху про масову частку розчиненої речовини; сформувати навички самостійно працювати з різноманітними джерелами інформації; удосконалювати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху працювати в групах; розв’язувати задачі на масову частку.
Розвиваюча: розвивати логічне мислення здобувачів освіти з порушеннями слуху через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву, коригувати вимову учнів.
Виховна: виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху інтерес до вивчення хімії, національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.