Презентація "Повторення. Основа слова і закінчення змінних слів. Форми слова і спільнокореневі слова"

Про матеріал
Тема: Основа слова і закінчення змінних слів. Форми слова і спільнокореневі слова. Повторення Мета: поглибити знання учнів про основу слова і закінчення змінних слів, про форми слова і спільнокореневі слова; домогтися засвоєння ними мовного матеріалу; навчати учнів визначати основу слова та закінчення змінних слів, розрізняти форми слова і спільнокореневі слова; прищеплювати любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Текст. Речення. Слово

Номер слайду 2

Будова будинку

Номер слайду 3

Будова слова – це цеглинки, з яких складається кожне слово. Аналізуючи слово за будовою, виділяємо його найменші частини – морфеми: префікс, суфікс, корінь, закінчення.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Пригадай!Закінчення –  слова, яка служить для зв’язку слів у словосполученні й реченні.змінна значуща частина. Н. Р. Д. З. О. М.м а м ам а м им а м ім а м ум а м о юн а м а м і

Номер слайду 6

Пригадай!Корінь – це спільна частина споріднених слів. Щоб знайти корінь, потрібно підібрати споріднені слова з однаковим лексичним значенням. Сад – садок, садівник, садити.

Номер слайду 7

Пригадай!Основа – це частина слова без закінчення. М а м а, м а м и, м а м і, м а м о ю.

Номер слайду 8

1 Прочитай. Упиши замість крапок закінчення слів. Познач основу і закінчення у цих словах. Спиши текст. Надворі стоїть пізн осінь. Важк сір хмари оповили небо. На старих дерев листя давно облетіло. І тільки на струнких молод берізк ще тріпочуть жовт листочк . ........иахихахііяі

Номер слайду 9

2 Від яких слів утворилися подані слова. Запиши їх. Познач корінь. Маківка – . Двірник – . Металіст – . Малинник – .макдвірметалмалина

Номер слайду 10

3 Познач основу і закінчення у словах. Книжк а , веснян ий , портфел ем , земл я , червон ий , сніданок , вечер я , зор і , земл ю , травичк а , гілл я , дерев о , рослин а , квіт и , кущ і , олівц і .

Номер слайду 11

4 Побудуй звукові моделі слів. Кощіївка – дзюрчить – к, о, ш, ч, і, й, і, в, к, адз, у, р, ч,и,т

Номер слайду 12

Коли говорить одна особа – це монолог.

Номер слайду 13

Коли говорить дві і більше осіб – це діалог.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

5 Склади діалог за малюнком (5 – 6 речень).

Номер слайду 17

ґґ

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

ґґ

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

,,, И Ркоридор. Гра “Лабіринт”. Склади і запиши речення. НАПЕРЕТІДІВРИГРАЛИРОКВЯСИДОРІ. Букви загубилися. Запиши вірш. Встав і підкресли пропущені орфограми. Вниз по сходинках спустився,під з . млею оп . нився,кор . дором перейшов,вихід з-під з . млі знайшов. ееии

Номер слайду 28

Я необхідна в медицині,М’яка, пухнаста, біла. Та буква «Х» на дім родинний. Мене навік змінила. ВАТАХ

Номер слайду 29

Вправа. Запиши спільнокореневі слова, поєднуючи їх за спорідненістю. Виділи корінь. Стебло, веселка, пекар, стеблинка, печиво, веселий, весело, стебельце, веселитись, пекти, стеблистий, печений. Стебло, стеблинка,стебельце,стеблистий. Веселка,веселий, весело,веселитись. Пекар,печиво,пекти,печений.

Номер слайду 30

pptx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
5161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку