Презентація « ППТС 3.4.2 Специфіка організації торгово-технологічного процесу за спеціалізацією «Продавець кондитерських виробів і меду»

Про матеріал
Презентація « ППТС 3.4.2 Специфіка організації торгово-технологічного процесу за спеціалізацією «Продавець кондитерських виробів і меду» дозволить удосконалити урок виробничого навчання й викликати зацікавленість здобувачів освіти у навчальній діяльності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ППТС 3.4.2 Специфіка організації торгово-технологічного процесу за спеціалізацією «Продавець кондитерських виробів і меду»Підготувала: Ященок Н. В.

Номер слайду 2

Особливості і правила приймання, зберігання, підготовка до продажу кондитерських виробів

Номер слайду 3

Кондитерські товари поділяють на такі види: • фруктово-ягідні вироби (мармелад, пастильні вироби, варення, джеми, повидло, желе плодово-ягідне, цукати); • карамельні вироби (карамель льодяникова, карамель із начинкою); • шоколад і шоколадні вироби; • цукерки; • ірис, драже, халва; • борошняні кондитерські вироби (печиво, крекери, галети, пряники, вафлі, тістечка та торти, кекси, рулети). У відділі з продажу кондитерських виробів також реалізують і мед.

Номер слайду 4

Кондитерськівироби. Фруктово-ягідні вироби. Карамельні вироби. Шоколад,шоколадні вироби. Цукерки, ірис. Халва,східні солодощіБорошнянікондитерські вироби. Драже. Вироби спеціального призначення

Номер слайду 5

Під час приймання кондитерських виробів перевіряють супровідні документи, якість, наявність маркування, кількість місць і вагу. Маркування на етикетках повинні мати назву підприємства-виробника, його місцезнаходження та назву виробу, а на коробках додатково: товарний знак, масу нетто, кінцевий термін споживання чи дату виготовлення та термін придатності до споживання, склад продукту із зазначенням назв харчових добавок, що входять до рецептури, інформаційні дані про харчову (білки, жири, вуглеводи) та енергетичну цінність у 100 г продукту (ккал), позначення стандарту, умови зберігання, штрихкод.

Номер слайду 6

Штучні кондитерські вироби підлягають вибірковій перевірці на відповідність ваги однієї одиниці до даних на етикетці. Перевірку якості кондитерських виробів проводять за органолептичними показниками: зовнішній вигляд, форма, стан поверхні та глазурі, візерунок, запах, консистенція.

Номер слайду 7

Прийманню не підлягають такі кондитерські вироби: деформовані, забруднені, з невластивим запахом і сторонніми домішками, неприємним присмаком, з плямами на поверхні, мокрою липкою поверхнею, сірим нальотом (на виробах, глазурованих шоколадом), грубою зацукрованою консистенцією, підгорілі борошняні кондитерські вироби, з розпливчастим візерунком, помадною глазур’ю, що відстає від поверхні виробів, начинкою, яка виступає за край виробу.

Номер слайду 8

Для зберігання та продажу деяких кондитерських виробів (тортів, тістечок) використовують холодильне обладнання, у якому підтримують необхідний для збереження якості продукції температурний режим. Для викладення шоколаду виробники-постачальники часто надають фірмове обладнання. Під час зберігання та реалізації кондитерських виробів необхідно дотримуватися встановленої температури та вологості, правил товарного сусідства.

Номер слайду 9

Кондитерські вироби та мед зберігають у приміщеннях за температури не більше ніж +18 °С та відносної вологості 70–75 %, а торти й тістечка — в охолоджувальних шафах за температури від 0 до +5 °С. Заборонено зберігати кондитерські вироби поруч із товарами, які передають вологу або мають специфічний запах. Терміни й умови реалізації кондитерських виробів мають відповідати вимогам нормативних документів.

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Всі кондитерські вироби перед надходженням в торговий зал повинні бути перевірені за якістю і розсортовані . Продаж кондитерських виробів проводиться в попередньо розфасованому вигляді, поштучно, а також шляхом зважування в присутності покупця. Попередня підготовка та фасування товарів сприяє підвищенню продуктивності праці продавця, більш швидкому обслуговуванню покупців, зниженню товарних втрат. Фасування кондитерських виробів здійснюються по мірі купівельного попиту. Пакувальні матеріали, які використовують при фасуванні кондитерських виробів

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Обладнання для підготовки кондитерських виробів до продажу: Гарячий стіл;Ваги електронні. Гарячий стіл пакувальний - пристрій для ручного пакування харчових продуктів в стрейч-плівку пакувальну. Така упаковка дозволяє збільшити термін зберігання продукції, а також захистити її від пошкоджень при реалізації без погіршення зовнішнього вигляду.

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}У магазинах, відділах (секціях) самообслуговування проводиться попередня розфасовка деяких борошняних кондитерських виробів з упаковкою їх в целофан і інші пакувальні матеріали. Попередня підготовка і розфасовка товарів сприяє підвищенню продуктивність праці продавця і , більш швидкому обслуговуванню покупців, зниженню товарних втрат. Кондитерські вироби фасують в стрейч-плівку, зважують, наклеюють цінник і підготовлений товар розміщуються на прилавках, полицях і гірках.

Номер слайду 13

Розміщення, викладка та продаж кондитерських виробів та меду

Номер слайду 14

Перед розміщенням кондитерських виробів у торговому залі перевіряють їхню якість, наявність необхідного інвентарю для продажу кондитерських виробів і пакувального матеріалу.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Відпуск товарів, що не мають фабричної упаковки (тістечок, відкритих цукерок, вагового печива та інших), здійснюється у чистій тарі (пакетах, коробках, папері) з обов'язковим застосуванням щипців, лопаток, совків та іншого інвентарю. Забороняється користуватися одними і тими ж совками для відпуску кондитерських виробів та інших продовольчих товарів (крупа, сіль тощо)

Номер слайду 15

У торговому залі кондитерські вироби розміщують за видами та сортами:• вагові карамель, драже, цукерки в обгортці висипають у ящики та касети прилавків і пристінних шаф ;• вагові печиво, вафлі, м’які цукерки, фруктово-ягідні та шоколадні вироби розкладають на внутрішніх полицях прилавків у тарі постачальника (ящиках, коробках, касетах);

Номер слайду 16

• тістечка, рулети та кекси виставляють на прилавках у фабричних лотках і на піддонах, один із виробів розрізають і повертають зрізом до покупця ;• торти та тістечка з кремовим або фруктовим оздобленням розміщують в охолоджувальних шафах і на вітринах

Номер слайду 17

• фасовані кондитерські вироби виставляють на полицях шаф, прилавках, гірках, у тарі-обладнанні;• кондитерські вироби без обгорток викладають у вазах, на блюдах;• вироби в пачках, коробках, шоколад у плитках викладають на пристінних гірках;• нові, малознайомі товари розміщують окремо.

Номер слайду 18

За правилами продажу продовольчих товарів можна здійснювати продаж інших продовольчих товарів: каву, чай, какао, кавові напої, мед, варення, повидло, джем, цукор, хлібобулочні вироби.

pptx
Додав(-ла)
Ященок Наталія
Додано
22 січня
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку