Практична робота Тема. Експериментальне розв’язування задач. Уроквчителя хімії Черняхівського ліцею №1 Корюки Юлії Вікторівни
Номер слайду 2
Мета- сприяти подальшому формуванню практичних вмінь та навичок проведення хімічного експерименту, закріпити знання учнів про основні класи неорганічних сполук, їх властивості, розвивати вміння й навички складати рівняння хімічних реакцій на прикладі хімічних властивостей класів речовин, повторити правила безпеки життєдіяльності; -формувати вміння спостерігати, робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’яки, систематизувати та узагальнювати;
Номер слайду 3
Девіз уроку. Знання – це сила
Номер слайду 4
Знайди кожному своє місце. Na. OH, H2 SO4, Fe(NO3)2, H2 O, Ca. CO3, HCl, P2 O5, Mg(OH)2, Al2 O3, H3 PO4, Ba(OH)2,
Номер слайду 5
Допоможи. Розшифруй
Номер слайду 6
А) Ca. O П) Na. OH В) SO3 Р) HCl Б) HNO3 В) H3 PO4 А) KNO3 Б) HNO3 В) HNO2 А) Ba(OH)2 К) Mg. O В) Fe(OH)3 А) HCl Б) HBr Т) H2 SO4 И) Na2 CO3 Б) CO В) CO2 К) Al2 O3 Б) H2 O В) SO2 А) Fe б) N2 O3 Г) P2 O5 Третій зайвий
Номер слайду 7
Служба безпеки. Повтори і пам’ятай!Повторити правила безпеки при роботі з кислотами,лугами, скляним посудом, правилами проведення експерименту
Номер слайду 8
Експериментальна. Нудьгувати НІКОЛИ!
Номер слайду 9
Номер пробірки. Реактив. Формула речовини. Відповідь. Лакмус. Пробірка №1 Пробірка №2 Пробірка №3 Завдання №1 У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій хлориду, натрій гідроксиду і хлоридної кислоти. Доведи, у якій пробірці міститься кожний із них
Номер слайду 10
Реактиви. Порядок виконання роботи. Спостереження. Рівняння реакціїВисновки. Чорний порошок купрум (ІІ)оксиду, хлоридна кислота, розчин натрій гідроксиду, сульфатна кислота. Завдання №10б. Здійсни практично такі перетворення: Купрум(ІІ)оксид – купрум(ІІ)хлорид – купрум(ІІ) гідроксид – купрум(ІІ) сульфат
Номер слайду 11
Реактиви. Порядок виконання роботи. Спостереження. Рівняння реакціїВисновки. Розчини купрум (ІІ) сульфат, барій хлорид. Завдання №6 З купрум (ІІ) сульфату добудь купрум (ІІ) хлорид
Номер слайду 12
Домашнє завдання: Опрацювати параграф №16, виконати завдання 6,7 (всім). Завдання 8,9 (достатній рівень)Завдання 12,13 *(високий рівень)Творче завдання – кросворд, лабіринт