Слайд
1
Тема:Практи́чна робо́та. Техноло́гія приготува́ння гаря́чих напо́їв (лимонад). ́
Вимоги до я́ кості гото́ вих напо́ їв.́
2
Який звук на контролі?
nПридумайте слова з контрольним звуком.
nСкажіть мені ці слова тихо.
nСкажіть мені ці слова голосно.
nПридумайте речення з цими словами.
nВ якій назві предмета є контрольний звук?
4
Що будемо робити на уроці?
nУважно слухати
nГарно говорити, контролювати контрольний звук, слідкувати за висотою голосу, наголосом
nВідповідати на запитання, виконувати завдання
nЧитати, писати, малювати
nЗнаходити підказки
14 lПра́вила безпе́чної робо́ти з кухо́нними електропри́ладами.
1. Перед роботою перевірити справність електричного дроту.
2. Не наливати воду у чайник, якщо він увімкнений у електромережу.
3. Вмикати та вимикати електроприлади тільки за вилку сухими руками.
́
́
23
Що нового дізнались на уроці?
Чи сподобався вам урок?
Чи було вам цікаво?
Що ми з вами робили сьогодні на уроці?
Чого навчились?
Яку роботу виконували?
Чи гарно ми з вами виконували завдання?
Слайд 24 СЛОВНИК
гаря́чі напо́ї, лимонад, лимо́ нна кислота́ , ме́ лений ́ імбир́
наси́п, зали́й, доли́й, розли́й, дода́й, остуди, порі́ ж́
Слайд 25 Завдання:
1. Запиши у зошит (слайди 1,12).
2.Повтори правила безпечної роботи (слайди
14,15,)
3. Виконай практичну роботу (слайди
16,17,18,19,20,21,22)
4.Вивчи словник (слайд 24)
5.Фото звіт завантаж у ГуглКлас.
Слайд 26Презентацію підготувала вчителька трудового навчання КЗО “КСШ “Сузір’я” ДОР
Назаренко ВГ (основа- матеріали з мережі інтернет,відео з сайту “Нове шкільне харчування” (Є.Клопотенко)
https://www.youtube.com/watch? v=hfQjXrQ06Dw&list=PLR_FfT7tmBhQioA_wOzM33G1OTmP2yOG&index=2)