Слайд
1
2
Який звук на контролі?
nПридумайте слова з контрольним звуком.
nСкажіть мені ці слова тихо.
nСкажіть мені ці слова голосно.
nПридумайте речення з цими словами.
nВ якій назві предмета є контрольний звук?
5
Що будемо робити на уроці?
nУважно слухати
nГарно говорити, контролювати контрольний звук, слідкувати за висотою голосу, наголосом
nВідповідати на запитання, виконувати завдання
nЧитати, писати, малювати
nЗнаходити підказки
ІНСТРУМЕНТИ:
12
НІЖ, ДОШКА ДЛЯ НАРІЗА́ ННЯ́ ІНГРЕДІЄНТИ́
ХЛІБ, ВАРЕ́ ННЯ (ПОВИ́ : ДЛО), ВЕРШКО́ ВЕ МА́ СЛО́ ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ:
1.Намазати вершкове масло на шматок хліба
2.Намазати варення на вершкове масло
3.Накрити шматком хліба
4.Розрізати бутерброд (за бажанням)
5.Засервірувати закритий бутерброд
21
Що нового дізнались на уроці?
Чи сподобався вам урок?
Чи було вам цікаво?
Що ми з вами робили сьогодні на уроці?
Чого навчились?
Яку роботу виконували?
Чи гарно ми з вами виконували завдання?
Завдання:
1. Запиши у зошит (слайди 1,12).
2.Повтори правила безпечної роботи (слайди
8,9 )
3.Виконай практичну роботу (слайди
13,14,15,16,17,18,19 або за своїм бажанням).
4.Вивчи словник (слайд 22)
5.Фото звіт завантаж у ГуглКлас.
Презентацію підготувала вчителька трудового навчання КЗО “КСШ “Сузір’я” ДОР
Назаренко ВГ (основа- матеріали з мережі інтернет, відео з сайту “Нове шкільне харчування” (Є.Клопотенко)
https://www.youtube.com/watch?
v=Y4Eu6Y_R5fE)